12 mei 2025, 01:31:38

Chico,Lizzy en Yanki

Gestart door febvisje, 17 mei 2006, 00:42:05

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

febvisje

ManjaV

Hoi Jane,

Het klimding ziet er prachtig uit en volgens mij vinden je valkjes het een superleuk ding! :D :D Je bent wel creatief, moet ik zeggen!
Leuk om zo zelf allerlei speeltjes te maken, in de winkel zijn ze best duur en bovendien niet half zo leuk. ;D

Lieve foto's van je valkjes. Yanki is toch een popje! Nou, de naam past er nog steeds goed bij. Het is wel gezellig, drie popjes! :D Komt er nog een mannetje bij?

Lieve foto van Chico waar je haar zo bij haar kopje beet hebt. Yariki mist ook een veertje bij haar wangetje, het lijkt op hetzelfde plekje alswaar Chico een veertje mist. Dat groeit dan weer aan ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

febvisje

Merci Manja voor de complimenten. Ik vind het gewoon een beetje duur om altijd al het speelgoed te kopen en zo leuk om het zelf te maken.
Die veer van Chico zal wel gemakkelijk terug groeien daar ben ik ook zeker van.
En van dat mannetje, ik zou misschien wel een zwaar bonte witmasker mannetje willen. Daar ben ik ook erg zot van, maar dat heeft nog minstens tijd tot midden volgend jaar. Momenteel houden we het bij de drie popjes, die komen ook goed overeen zo. Kweken ben ik nu toch nog niet van plan, dus dan mannetje mag nog wel even wachten.

Grt jane

febvisje

29 november 2006, 23:04:16 #364 Last Edit: 29 november 2006, 23:42:11 by Gerda

Ik heb weer foto's.
Een paar al gemaakt met het nieuwe objectief dat ik vandaag gekregen heb. Het heeft het voordeel dat ik niet te dicht bij hen moet komen en zij dus niet naar mijn kamera komen.

Helemaal zot de laatste dagen zijn LIzzy en Yanki van de basilicum en de radio op de toog. (de stekker is natuurlijk uitgetrokken)

Ja hoor, dat heb ik gezien  :D

Wat is die basilicum toch lekker

Ik laat ze speciaal in het plastiek omdat ze anders te veel in een keer binnen krijgen en ik denk dat ze daar wel eens diarree van zouden kunnen krijgen.

Maar iemand wil zijn plaats niet delen   ::)

LIzzy heeft zich dan maar weer in de keuken neergelaten.
Haar lievelingsplaatsje.

Daar word je toch zo moe van ...

Chico's parels zijn nog altijd heel goed te zien.

Ik denk soms dat ze niet goed ziet op het linker oog. Ze reageert soms helemaal niet alhoewel ze toch vrij verschietachtig is. Maar aan die kant soms, maar niet altijd, ziet ze het precies niet. Ik ga al gauw eens naar de da en een onderzoek laten doen.

Yanki, propere meid

En slaap slaap LIzzy

Slaap wel meid.

Grt jane

febvisje

Vandaag weer paar nieuwe foto's.

Zot van het speelplein

ZE zijn er dus niet meer van weg te slaan.

Desondanks gaat Lizzy nog altijd graag op verkenningstoer

Chico wil nog altijd graag gekroeld worden en loopt dan ook achter iedere vinger achterna

Yanki zit volledig in haar nieuw verenpak

En Lizzy zit volledig in de rui. Arme meid heeft enorm veel last van de pennetjes die overal tegelijk opduiken en opengeknabbeld willen worden. Ook haar kuif zit er vol van, maar dat zie je niet zo goed op de foto's.

De nieuwe veren zijn wel mooi, veel feller dan de vorige.

Grt jane

ManjaV

Hey Jane,

Mooie foto's weer, leuk om te zien hoe ze zo van dat klimding genieten!
Yanki is gelukkig door de rui heen, nu Lizzy nog! Ze ziet er inderdaad prachtig uit.
Wat lief dat Chico de hele tijd gekroeld wil worden. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

febvisje

Lizzy heeft momenteel enorm veel last van de pennetjes van haar rui. Desondanks is ze erg aanhankelijk. We krijgen haar nu wel moeilijker in de kooi, moeten haar nu iedere keer vangen. Dat doe ik toch niet graag, maar ze moeten er ook eens in. Iemand een idee hoe je hen dat kan aanleren?

Erg aanhankelijk dus...

Of ze het altijd leuk vind weet ik niet, ik denk soms niet door de pennetjes.

Lekker samen spelen op het klimding.

En in de rui, je ziet de pennetjes in haar kuif als je van dichtbij kijkt, ik weet niet of je ze op het verkleinde foto gaat kunnen zien.

Ook Chico kroelt af en toe eens met Yanki. Die blijft er regelmatig om vragen, ook bij Lizzy, maar die heeft dat helemaa niet door. Alleen Chico dus.

En nog een zoentje, of zou dat een kleine ruzie zijn?

Ik had er zoveel plezier in om dat speeltje te maken, dat ik er nog maar een gemaakt heb.

"Wanneer komen jullie thuis?"

Grt jane

Caroline

Hoi hoi,

leuke foto's heb je weer geplaatst.

Je ziet ze genieten op de speeltjes.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

febvisje

Al weer een tijd geleden, maar er gebeurt ook niet zo heel veel.
Ook Chico is bijna volledig door de rui, enkel Lizzy zit er nog midden in, maar heeft nog geen staartveren verloren.

Ze is wel nog altijd heel aanhankelijk en kroelt graag

Deze middag hebben ze ieder apart een badje gepakt, waarschijnlijk door de zon die het water lekker verwarmde, dus heb ik maar belsoten om hen een douche te geven. De verwarming op volle bak gezet en een warme douche gegeven. Helemaal zot waren ze er van. Omdat ik maar alleen was kon ik er geen foto's van maken, maar ik heb er wel achteraf gemaakt.

En dan lekker in het zonnetje zitten

Chico nog nat en nieuwsgierig naar de camera

Deze snapshot heeft mijn vriend vanavond gemaakt. Zo grappig   ;D

En om het af te leren nog eentje van het koppel en eentje van Yanki.

Grt jane

Sanna

Citaat van: febvisje op 12 december 2006, 22:40:16

Hahaha, wat grappig! :D. Het is net of je je valkje in stukjes hebt 'geknipt' en onwillekeurig weer in elkaar hebt gezet ;) ;D ;D. Geweldige foto!

Groetjes, Sanna

febvisje

Dank je wel Sanna.
De foto is nochtans helemaal niet bewerkt, gewoon zo getrokken. Toch ongelofelijk grappig wat een toeren ze soms uithalen.

HIhi

febvisje

Hallo iedereen
Beetje erg druk de laatste tijd en daarom schrijf ik niet meer zo veel.
Gisteren heb ik de was gedaan en opgehangen binnen, ik denk dat daardoor de lucht een beetje zwaar was. Allesinds moest Lizzy een paar keer gapen achter elkaar, ik heb als de bliksem mijn camera weten te pakken. Wat grappig toch, als je die foto's ziet denk je dat ze aan het zingen is, maar eigenlijk was er helemaal geen geluid. Zo grappig.

En daarna lekker uitrekken

Ook Yanki had er even van , geluk voor mij  8)

Zo grappig.
Yanki is de laatste tijd wel eens luidkeels aan het brabbelen. Vooral als ik aan de pc zit en muziek luister, vooral bij rockmuziek. Ik heb het eens op mijn gsm opgenomen en haar afgespeelt. Zo raar, ze kwam direct dichter bij en luisteren en terug antwoorden naar haar eigen stem. Ongeloflijk schattig. Het is wel een raar brabbelen, precies van een baby of een klein kind of zo. Geen fluiten. Maar dat verwacht ik ook niet meer nu ik weet dat het drie meiden zijn.

Grt jane

febvisje

Weet er eigenlijk iemand wat het onderwerp voor de fotowedstrijd voor januari is?

febvisje

We zijn toch wel aan het denken voor een vierde valkje erbij te zetten. Weet iemand of het kwaad kan dat een ventje bij drie poptjes terecht komt?