19 mei 2025, 23:50:52

Chico,Lizzy en Yanki

Gestart door febvisje, 17 mei 2006, 00:42:05

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Jane

Hier nog een foto van Lizzy met haar kleine zusje Sissi (die naar Margreet gaat)!!!

Ze zijn erg lief met elkaar!!

Groetjes, Gerda

febvisje

febvisje

Vandaag heb ik even tijd gehad en wou ik toch eens weten hoe bang Chicita  nu eigenlijk is. Toen ik mijn müsli aan het eten was heeft Chico mee gesnoept en toen kwam Chicita soms ook nieuwsgierig in de buurt. Maar de trosgierst heeft haar dan toch de volledige moed gegeven.  ;D  ;)
Hier even het bewijs dat ze al veeeeeel dichter gekomen is.

Hier zie je ook hoe veel Chicita nog achterstaat met haar verengroei

Ik vind het prachtig dat ze nu langzaam beter overeen komen.
Om het nog goed te maken dat ik gisteren zo weinig foto's van haar heb genomen heb ik vandaag gebruik gemaakt van de situatie en een paar mooie foto's van dichtbij kunnen trekken. Haar kuif is zo schattig, hij staat nog helemaal rechtop

en hier nog dichter

Wat een scheete toch e???  ;D     ;)    8)

Grt jane

Caroline

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

febvisje

dank je wel Caroline.
Ik verheug me er al heeeeel erg op  ;D

febvisje

Gho, wat ben ik toch zenuwachtig. Precies zoals ik was met Chico. Ik kan al niet meer wachten tot ze zelfstandig is. Hopelijk duurt dat niet lang meer. Ik heb nu ook al een auto en een dag vrij geregeld, zodat ik er op mijn gemak kan achter gaan samen met mijn vriend. Ziet Gerda ook bij wie Lizzy terecht komt.
Ik zit nu weer eens op de computer met Chico op mijn schouder (zoals vroeger toen hij nog klein en alleen hier was(is dat al zo lang geleden?)), allesinds kwam Chicita een paar keer bijna op mijn hoofd landen. Ik denk dat ze het al gauw toch wel gaat durven. Ten laatste toch als de tamme LIzzy hier ook is.

Ik kan niet meer wachten....  ::)

... en die twee ook niet  ;D

Grt jane

ManjaV

Hoi Jane,

Spannend he, dat wachten op een nieuw valkje. De gezinsuitbreiding gaat echt snel zo!!! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

febvisje

Ik moet eerlijk toe geven ik ben geen wachter  :-\ als ik iets zie wacht ik helemaal niet graag :-X   :D
Maar ze moet eerst zelfstandig worden, dat is wel belangrijk.
Weet iemand van jullie misschien welke planten je aan je valkje mag geven? Ik heb de vraag al gesteld bij 'andere onderwerpen'. Zou graag een bamboeplant in hun speeltuin zetten. Maar ook niet altijd maar bamboe. Wat zou je nog mogen geven?
Ik heb wel een paar goede iedeeen gevonden om klimboompjes te maken.

febvisje

Hallo iedereen

DE vooruitgangen nemen we hier met grote stappen. Chicita land al op onze schouder en gisteren op mijn vriend zijn buik. Ze heeft aan zijn vingers zitten knabbelen en ik heb haar gisteren over haar rug kunnen strelen in de kooi. Ze doet Chico nogal achter, maar dat kan ons alleen ten goede komen.
In blijde verwachting van Lizzy ben ik al een beetje begonnen met knutselen. Ik heb gisteren kokostouw en nog andere touwen gekocht en nu heb ik daar een speel, knabbel touw van gemaakt. Foto's volgen vananvond omdat ik nu op mijn werk zit. Maar ze vinden het heerlijk. De touw was nog niet helemaal vast gemaakt of Chico was er al aan het knabbelen. Een beetje later ook Chicita. Ik heb zo veel iedeeen momenteel en binnenkort ga ik vanalles knutselen.
Mijn vingers kriebbelen al  ;D

Grt jane

febvisje

Het is wel laat, maar ik heb nog even tijd om de foto's te tonen die ik gemaakt heb van het touw.
Dit is het dan  :o   
  ;D HET TOUW

Lekker ook en vooral om aan te knabbelen  :) , maar dat was ook de bedoeling

En hier nog even een foto van onze regelmatig ondersteboven hangende Chicita. Ze is zeker in haar vorig leven een Vampier of vleermuis geweest

Heeeelemaal zot die meid  ;D  :D  ;D

Grt jane en slaap wel iedereen

Gerda

Hoi Jane,

De kooi wordt gezellig met alle speelgoed!!
Nog een paar weekjes en Lizzy komt er ook in wonen!!!

Groetjes, Gerda

Gerda

febvisje

Gho, bedankt voor de moeite. Een mooie foto. Ze wordt al lekker groot. En we kunnen hier niiiiieeeeeet meer wachten  ::)   

febvisje

Chicita is zojuist op mijn buik geland. Ik had Chico op mijn vinger en mijn andere hand naar haar uit gestrekt en toen is ze een keer rond me gevlogen en met haar poten, nagels in mijn t-shirt op mijn buik. Deze namiddag is ze ook Chico gevolgd naar eerst mijn hoofd en dan naar het hoofd van mijn broer. Die is er helemaal van aangedaan.
Chico geniet er van dat ik nog extra aandacht aan hem besteed, al is het maar om Chicita te lokken  ;D
Als het zo verder gaat, hebben we twee tamme valkjes tegen dat Lizzy hier toekomt.  8)

ManjaV

Hoi Jane,

Leuk om te lezen dat ze allebei bijna tam zijn!
En wat een leuke foto's weer...
Wanneer kan je Lizzy ophalen?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki