15 mei 2025, 02:06:08

Chico,Lizzy en Yanki

Gestart door febvisje, 17 mei 2006, 00:42:05

« vorige - volgende »

Caroline

Geweldige foto´s heb je gemaakt.

Wat fijn dat het zo super samen.  :D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Jane,

Mooie handtekening :D
En prachtige foto's. Wat leuk, dat Chicita en Lizzy gelijk zo goed met elkaar omgaan! En als ik zo naar Chicita kijk, denk ik toch een popje hoor. Ze is toch een wildkleur? Hoe oud is ze?
Lizzy is idd heel fotogeniek :D En zo te zien klikt het wel tussen Chico, Chicita en Lizzy!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

febvisje

Hallo Manja, Chicita en Chico zijn allebeide van april dit jaar. Dus ze zijn nu in hun eerste rui. IK zal het zien na de rui hoe haar staart er uit ziet en dan weet ik zeker of het een popje is of niet.
LIzzy is een enorm rappe vlieger  :o . De andere twee gaan er altijd gelijk achteraan, maar zo rap, dat zijn ze niet gewend. Het gaat hier dan altijd een beetje door elkaar, maar heel leuk om te zien.
Chicita daarjuist weer op mijn hand geland ( die ik boven mijn hoofd heb gehouden zodat ze niet op mijn haren landt, want die zitten nog maar juist goed.). Ze is een hele tijd blijven zitten.
Je ziet wel dat Chicita en Lizzy meer naar elkaar trekken. Chico zit er altijd zo een beetje bij, al hoewel, als ze al probeert in zijn buurt te komen komt hij liever naar mij.
Ik dacht wel dat dat ging gebeuren.
Nu even kijken om nog een paar foto's te plaatsen

febvisje

Chicita is niet meer weg te slaan bij de bamboe

Lizzy lekker rekken deze morgen

Ook even vleugeltjes uitgerekt

Chico ook rekken

Samen eten

Samen knabbelen
(alles samen doen  ;) )

Chico als Winnetou  ;D

margreet

hallo Jane,

Dat gaat heel voorspoedig bij jou met Lizzy, leuk hoor.
Met Sissy gaat het ook heel goed, een heel lief valkje.
Je foto's spreken voor zich. Ze hebben het allemaal lekker naar hun zin.
En? blijft het bij 3 of ga je voor 4.

groetjes Margreet

Gerda

Hoi Jane,

Ik wordt helemaal blij als ik jou foto's zie!!
Dat gaat heel goed met het drietal. Chico is misschien door de pap een beetje meer een mensenvalkje. Of de juiste jacoba moet nog voor hem komen  ;)
Maar het andere tweetal trekt gezellig met elkaar op! Heel lief deze foto!!

Wat schattig zo bij elkaar!!!

Liefs, Gerda

febvisje

Tja, iemand hier had het daarjuist al over vier, en ik was het niet  :D .
ZE waren zo leuk samen aan het rondfladderen en meneer zei ineens dat vier ook wel leuk zou zijn.
Ik ben dus niet de enigste verslaafde in het huis  ;D

febvisje

NOg even de foto's van gisteren

Samen op het speelplein. Ze komen echt heel erg goed overeen allemaal sinds Lizzy hier is

Even kijken in de camera

Samen poetsen

CHicita op het scherm, terwijl LIzzy rechts en Chico links op mijn schouder zaten

Chico boos op de grote teen van mijn vriend

Lizzy chips ontdekt (zak was leeg hoor)

Hallo, iemand hier binnen?

Natte Lizzy na een badje

Even schatttig kijken in de camera

febvisje

Vandaag Chicita eindelijk bij het badderen ontdekt  ;D

Ik heb er gelijk van geprofiteerd en een massa foto's gemaakt, hier even de mooiste

En hoofdje onder

Toen maar even een douche gegeven

En waterrat Chicita wou daar natuurlijk ook onder

Lizzy wou geen douche, de speeltjes waren interessanter

Chicita wordt toch geler en geler vind ik, of ben ik mis en speelt mijn verbeelding me parten?

En ten laatste, Chico had de camera gezien, en daar moest en zou hij ook op staan  ::)  ;D
Dus even een close up van Chico  :-*

Lizzy is dus echt wel een ontdekker. Ze heeft hier al overal gezeten. Ik heb zo een mooi hangding gemaakt, maar het hangt nog niet, maar ligt op een rek. Natuurlijk heeft ze dat ontdekt. Normaal gezien gaat het er vandaag of morgen aan hangen, als ik geluk heb en mijn vriend heeft er zin in.
LIzzy heeft ook de boeken ontdekt en nu heb ik er papier tussen gestoken, want mijn boeken zijn me toch dierbaar.
Toch zie ik dat de andere twee meer het gedrag van een vogel beginnen te vertonen. Voordien waren ze nogal saai, rustig en geen echte slopers, nu beginnen ze daar wel mee. Als ik het zo zie, was het voordien toch maar een saaie boel hier  ;D  ::)

Merci LIzzy  :-* om daar verandering in te brengen.
S'avonds neem ik haar veel bij me, als Chico geen zin meer heeft, Lizzy zit wel graag bij je zonder dat ze constant gekroeld moet worden, zoals Chico.
Ze is nog altijd vrij tenger, maar ik denk dat ze dat wel rap gaat inhalen, ze eet echt enorm veel en lang. Een genieter zou je zeggen  ;)
Grt jane

Gerda

Hoi Jane,

Gezellige boel is het bij jullie!!
Ja Lizzy is hier weg gegaa met een sloopdiploma  ;D ;D
Fijn dat ze zo goed samen kunnen.

Lieve foto's van het badderen!! Je valkjes hebben een heerlijk leventje!

Liefs, Gerda

febvisje

We zijn nu redelijk zeker dat Chicita een ventje is. Hij wordt geler en geler. Ik wou hem omnoemen op een naam die trekt op Chicita. Iets van Heeka of Yka of zo, maar mijn ventje vind dat niet goed. Ik denk dat we dus maar een volledig nieuwe naam gaan verzinnen. Hij komt iedere dag dichter en dichter bij.
Gisteren avond zaten ze lekker om mijn benen en voeten

Echt een heel mooi trio

Ik heb de trosgierst even aan het speelplein gehangen, hadden ze lekker veel werk om er aan te komen.

Lizzy is nog altijd heel erg opgewekt en nieuwsgierig.
En zo een kroelkop

Hier zat ze op de boekenkast en had de bamboe ontdekt die eigenlijk niet voor hen bedoeld is

We hebben vandaag het 'hangding' gemaakt, maar ze durven er nog niet op.

Riny

Hoy Jane
Van Gerda had ik al gehoord dat het bij jou een waar valkjesparadijs is.
Je Foto's bevestigen dit alleen maar.
Wat vind je van de naam Chicito?
Dan hoef je maar een letter te veranderen.
Groetjes Riny :D

febvisje

Ik vind het wel mooi, maar het trekt erg veel op Chico. Toch bedankt om mee te denken, als je nog iedeeen hebt, moet je het maar zeggen.
Grey vond ik ooi mooi, maar dat is dan zo een eenvoudige kleurvertaling. Tja, we denken hier nog. Sebiet is het toch een poptje  ::)

febvisje

Mijn vriend vertelde me gisteren dat Chico van het verschot van de deurbel, tegen de muur gevlogen is. Hij zegt dat het wel heel erg was. Hij dacht eerst dat hij dood was, zegt hij, maar toen ik naar huis kwam was bijna alles weer in orde. Hij heeft een paar grote veren van zijn kuif verloren, maar anders is hij heel actief en eet en drinkt en zo ook allemaal normaal.

Nog geen naam gevonden voor onze tweede vent, misschien Micha of zo... Denk denk denk... Ik zal eens kijken bij namen hier.

Gerda

Hoi Jane,

Hopelijk is alles goed met Chico. Hier schrikken ze ook wel eens van de deurbel en gaan dan vliegen. Maar gelukkig eigenlijk altijd hun gewone rondje en niet tegen dingen aan.

Ik zal even meedenken met een naam voor chicita als dat een ventje blijkt te zijn.
Je zou de ch kunnen houden en hem dan chim of chimo dat is vietnamees voor vogel. (spreek uit als tjimo). Het lijkt wel erg op chico.
Ander naam die ik erg leuk vind is Yari of Jari.

Succes met zoeken naar een naam en ik hoop dat Chico snel weer helemaal de oude is, met kuif!!

Groetjes, Gerda