17 mei 2025, 16:12:46

Chico,Lizzy en Yanki

Gestart door febvisje, 17 mei 2006, 00:42:05

« vorige - volgende »

Joyce28

Super mooi gemaakt hoor,daar zullen ze veel plezier aan beleven.Mijn ervaring is dat als ik er wat nieuws in hang,dat ze bang zijn.Maar een dag later zie je ze er dan toch op :)

Wanneer mag je Lizzy ophalen?

Gerda

Hoi Jane,

Je voliere ziet er prachtig uit!! Daar zitten je valkjes vast met plezier in!!
En het speelheokje is ook erg leuk!!
Over een een weekje of wat zit Lizzy ook lekker in je voliere!!
Ze eet al wat zelf, maar wordt nog gevoerd door haar vader.
Vanaf dit weekend gaan ze apart, zodat ik kan zien hoe het eten gaat. En als ze dan een weekje goed eet mag ze naar je toe!!

Groetjes, Gerda

febvisje

Hallo Joyce
Zoals je ziet heel binnenkort. Ik hoop niet meer zo heel lang.
Ik ben enorm blij dat ze al zelfstandig begint te eten. Ze is toch nog een beetje rapper in alles dan haar oudere zuster Dulce.
Ik kan nu ook al het verschil tussen de twee zien. Heb een paar keer alle foto's heel goed bestudeerd  :D , en heb gezien dat Lizzy onder haar kin licht is van kleur en Dulce iets donkerder. Ook heeft Lizzy donker puntjes op haar staartveren, waarvan ik denk dat het uitende later helemaal grijs zal zijn. Bij Dulce zijn de staartveren helemaal geel, tot nog toe. Corrigeer me als ik verkeert ben Gerda
Grt jane

Gerda

26 augustus 2006, 14:30:25 #198 Last Edit: 26 augustus 2006, 14:32:55 by Gerda

Hoi Jane,

Ik houd ze voornamelijk uit elkaar door de kuif, die van Dulce is langer en die van Lizzy is voller!!
En inderdaad aan de staart. Lizzy heeft donkere puntjes op haar staart. En dat blijft denk ik ook zo. De staart zal ook zo mooi geel blijven!!

Dulce en Lizzy gaan een beetje gelijk op. Dulce is iets rustiger en Lizzy is een slim ontdekkertje!!
Maar ze komt ook wel lekker bij me zitten en even kroelen!!
Maar ze houdt ook van spelen!!

Als alles goed gaat mag ze over een paar weekjes al naar je toe!!!