27 april 2024, 10:57:26

Niet meer vliegen na gewond te zijn

Gestart door Paul, 1 juli 2003, 03:21:23

« vorige - volgende »

mallemeid

Heej Paul.... heel veel sterkte met dit grote verlies...  :'(

Stijn dc

hoi paul,

wat een vreselijk nieuws is dit nu weer!
eerst je jong en dan de moeder!!
geen woorden meer..

SDC:D

Marianne

Hoi Paul,

Heel veel sterkte met het verlies van Nickie.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Shirley

Hoi Paul,

Ook van hier uit heel veel sterkte gewenst, vind het echt heel erg voor je.

Shirley :-[

daan

Hoi Paul,

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd op je droevige nieuws, ik had het wel al in de chat gehoord. Maar eigenlijk kijk ik niet vaak onder het kopje "ziek"er staan eigenlijk meestal nare berichten of vragen en ik wordt daar altijd een beetje droevig en onzeker van.

Ik wens je heel veel sterkte toe met het verlies van Nickie, eerst Snowie en nu Nickie weer, het gaat je allemaal niet voor de wind zeg. Potverdorie joh. Ik weet niet wat ik verder nog moet zeggen. Sterkte Paul.

Gr Daan

demi

hallo paul

ik vroeg me eigen af of het al weer wat beter met je ging?

groetjes diana w

Natanella

Hoi Paul, ik lees net van het verlies van Nickie! Zo iets ellendigs! Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen! Wel fijn dat iedereen zo met je meeleeft!
In ieder geval:HEEL VEEL STERKTE!!

Natanella


Paul

Hoi Iedereen,
Bedankt voor de lieve mailtjes allemaal.
Het gaat gelukkig wel weer maar als ik er aan denk word ik nog wel heel verdrietig :-(
Nu met schrijven van dit bericht bijvoorbeeld komen toch de traantjes week hoor.
Voor het overgebleven mannetje is het helemaal erg vind ik want ze waren echt gek op elkaar, het klikte gewoon tussen die twee.
Ik heb haar begraven naast haar enige jong wat met 5 weken ook zo plotseling overleed.
Dan zijn ze in elk geval weer samen.
Ik zal haat in elk geval nooit vergeten.

Groetjes,  Paul

Ellen

Hallo Paul,

Het valt allemaal niet mee he?
Kan mij voorstellen dat je daar nog wel een
paar traantjes om laat. Gewoon lekker laten
gebeuren, je verliest niet elke dag een hartedief.

Alle beste wensen.
Gr. Ellen.