27 april 2024, 08:49:51

Niet meer vliegen na gewond te zijn

Gestart door Paul, 1 juli 2003, 03:21:23

« vorige - volgende »

Stijn dc

hello

jammer van dat wondje, mss is haar evenwichtsorgaan wel geraakt ofzo en daarom vliegts ze mss zo raar? :-/ :-/

SDC:D

Ellen

Hoi Paul,

Is er al iets bekend over wat Nickie heeft?

Gr.Ellen.

Paul

Hoi Allemaal,
Vanochtend ben ik eerst naar de dierenarts geweest en die heeft het hardgeworden bloed weggehaald en het zag er in eens een heel stuk beter uit.
Ook heeft ie haar Synulex gegeven, een antibiotica want er zat een bloeduitstorting en er was waarschijnlijk ook wat bloed in het oor gekomen en dat was geirriteerd.
Aanvankelijk ging ze best weer goed alleen vanmiddag zat ze steeds meer op de grond maar dat kan als je je niet lekker voelt.
Maar vanavond rond 6 uur lag ze plat op de grond met haar kopje helemaal naar beneden.
Ik heb haar vastgepakt en nog warmgehouden en ze leek nog een opleving te krijgen en is daarna in mijn handen gestorven.
Vanavond heb ik dus even nergens zijn in, ik heb er even genoeg van  :(

Groetjes, Paul

Tara

Paul ... wat is dit verschrikkelijk :(. Ocharme, dit is echt erg, mijn hart klopt er wel 100 keer sneller van :(. Ik weet hoe blij je was met Nickie ow Paul ik weet niet wat te zeggen, dit is vreselijk :(, ik kan je alleen zeggen dat ik erg met je meevoel :(, het zit je dit jaar ook niet echt mee hé ... :(.

Veel sterkte ....

Groetjes, Tara :-* :-* :-*

Speedy

Verdorie toch Paul, waarom nu weer die pech bij jou.
Was het nodig om naar de arts te gaan achteraf? Ja ik kan daar niet tegen hoor, als je niet gaat lijkt het goed te gaan en zodra een arts iets aan zo'n beestje geeft, lijkt het opeens achteruit te gaan.
Ik weet het niet hoor, zo komt het bij mij over.
Wat een treurnis weer voor je.

Sterkte Paul....doe het rustig aan ok.

Groetjes,
Trudie

Tara

Hoi Trudie,

daar geef ik je gelijk bij joh, telkens als een valkje aan de betere hand lijkt te gaan en ga ik toch naar de DA sterft ie, met Plukkie was het ook zo :(. Tja, ik ben bijna zeker als de DA niets had gedaan dat ze nog zou leven ... Maar Paul, je hebt je best gedaan en velen zouden niet omkijken (niemand van deze site natuurlijk). Je hebt alles geprobeerd voor Nickie en dat weet iedereen hier ...

Nogmaals sterkte ...

ROCKS

Paul,je hebt ook wel ontzettend veel pech hoor,met al je kleine lievelingen,je oogappeltjes.En nu weer eentje,terwijl het in eerste instantie wat beter ging nadat je bij Feld was geweest.Ik heb je net aan de telefoon gehad,en toen vertelde je me van het slechte nieuws, ik heb er geen woorden voor.Ik belde je in de hoop dat het weer wat lekkerder met haar zou gaan,en dan hoor je dit akelige nieuws!Ik vind het heel,heel erg voor je/jullie,en ik wens je veel sterkte bij dit nare verlies.Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Kolkkie

3 juli 2003, 00:47:40 #22 Last Edit: 3 juli 2003, 03:36:04 by kolkkie
Hoi Paul,

Ik zit hier met tranen in de ogen je verhaal te lezen :'(.
Nickie was zo speciaal voor je, en ze was ook zo mooi.

Veel sterkte Paul en Ikkie.



Veel liefs,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

Hoi Paul,

Jeeemig zeg, wat gebeurt je nou weer. Dit is al de zoveelste die je bent verloren.
Ik vind het echt verschrikkelijk voor je. Je sprak altijd erg goed over haar. Ook was ze wild, maar je behandelde haar net als de anderen die meerendeels wel tam zijn.
Ze heeft al een kleintje verloren, en nu gaat ze zelf.

Paul, veel sterkte  :-*

Groetjes Lique

Cobie

Hoi lieve Paul.

Ik ben heel beduust van wat ik lees.
Vanmorgen was je nog hier met haar, waarom moet jou dit nu weer overkomen.
Als je praten wilt kun je me altijd bellen.
Sterkte lieve schat.

Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Mandy

 :'(
Woorden schieten te kort...
Ik zit hier weer met een brok in mijn keel...
De tranen staan in mijn ogen,
ik leef met je mee.
Ik vind dit echt verschrikkelijk voor je Paul,
dat je dit nu weer moest overkomen...
waarom nou toch,
onbegrijplijk...

Misschien een troost dat moeder en kind nu misschien ergens herenigd zijn, Snowie weer bij z'n moeder...
Alleen blijft de papa/manneke en de andere valkjes achter
en een hele goed verzorger die niets meer heeft gedaan dan z'n best en ook haar nu erg zal missen...
Neem de tijd om over dit verlies heen te komen, want weer zo'n gebroken hart geeft toch littekens, laat die wonden helen...
 :'(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Ellen

Ik heb geen mooie woorden meer...................
alles lijkt al gezegd.

                                  

                                 STERKTE.
                                

demi

hallo paul


ook van mij heel veel sterkte gewenst met dit zware verlies!!
ze was een plaatje jou nicky :'( :'(
rustig aan....

niets is erger dan een van je schatjes te moeten verliezen.....
diana w :'( :'(

Barbara

hoi Paul,

ik krijg kippevel van dit bericht en alle lieve reacties hier... inderdaad valt er nog weinig moois aan toe te voegen, dus ik wens je net als de anderen heel veel sterkte! Ik weet wel dat als 1 van mijn schatjes nog s ziek word, ik naar de dierenarts gaan toch wel een btje eng vindt.... maa rja, dan heb je wel gedaan wat je kon in elk geval.

liefs van Barbara

Karin

Oooo, wat vreselijk Paul !  Nicky was een prachtvalk ! Echt eentje om trots op te zijn. En ze had zo'n prachtjong gehad die ook veel te kort heeft geleefd. Zo jammer, niet eerlijk.... Heel veel sterkte met je verlies Paul. We leven allemaal met je mee.  En inderdaad, de tranen springen spontaan in mijn ogen als ik dit type.... :'(

Veel sterkte,
Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves