Hobbykwekerij Sephora - eitjes onbevrucht

Gestart door Rianne, 12 mei 2006, 15:37:41

« vorige - volgende »

Caroline

Balen van de twee eitjes, hopelijk blijven deze twee goed gaan.

Succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Och wat jammer van de eitjes  :-\ zo blijft er idd niet veel over. Ik zou ook niet gedacht hebben dat ze terug het blok ingaan, als ze er juist UIT zijn  ??? Als Stacy wat zelfstandig eet maar niet voldoende, kan ik haar altijd bijvoeren met pap....dan is het misschien makkelijker voor jou ???

Kijk maar of dat kan.....dat kun JIJ het beste bepalen !!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Damn dat is balen! Hoe lang moeten de resterende nog?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Hoi Wilma,

ze zitten me niet in de weg hoor, dus er is geen haast bij. Ik had haar gisteren pas voor het eerst zien eten, maar denk dat dat zich per dag verder ontwikkeld. Ze is nu 5 weken oud, met 6 weken zal ze toch wel zelfstandig zijn?

Hey Lin,

ik denk dat de eitjes nu nog 2 weken moeten, maar ik zie de ouders er niet meer op broeden. :-\

Riny

Citaat van: Rianne op 14 juni 2006, 14:15:41

ik denk dat de eitjes nu nog 2 weken moeten, maar ik zie de ouders er niet meer op broeden. :-\

Hoy Rianne
dat is geen goed nieuws.
Hoe lang zijn ze er al vanaf?
Groetjes Riny :D

Wilma1

14 juni 2006, 14:42:06 #245 Last Edit: 15 juni 2006, 12:00:23 by Wilma1
Quincy (eerst Fleur) is van 4 mei....en vanaf 30 mei zelfstandig gaan eten.....toen is ie naar Joke gegaan (i.v.m onze korte vakantie)  MET ouders en hij is wel steeds gewogen en voor de zekerheid wordt wat pap gegeven, tot ie zelf niet meer wil. De ouders voerde haast niet meer!! Dus kon het eigenlijk niet meer anders. Dus ja met 6 weken zou ze wel zelfstandig kunnen zijn.....voeren de ouders nog dan ??? of jij ???...ik begreep dat ze beiden apart zitten van de ouders ??? dus moeten ze wel zelf eten toch ??? anders komen ze niet aan en zouden TE weinig krijgen!

Maar wat naar van de eitjes etc., zou dat door de jongen komen ??? Is het verstoord geweest ??? Gut wat vreselijk jammer, misschien had je toch net even langer de neppers moeten laten liggen ?! Maar ja gedane zaken nemen geen keer  :-\  en een leer voor de volgende keer  ;)...maar daar heb je nu erg weinig aan.

Wie weet broeden ze toch nog wel genoeg, als jij er niet bent...of moeten ze echt continue "zitten" ??? zou het toch nog even aankijken....je weet maar nooit??!!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Het is eigenlijk pas sinds vandaag dat ik ze er niet op zag, maar misschien ben ik wel overbezorgd, want ik ben vandaag ook weer wezen schoonmaken op t werk.

Ik heb Stacy en Cosi inderdaad apart, maar zet ze een paar keer per dag terug zodat ze gevoerd worden. Momenteel wordt er flink geschooid, en gevoerd. ;)

Rianne

Ik weet nu ook hoe de eitjes zijn stukgegaan. Ze zaten weer met z'n tweeen in het blok, en ze deden vliegoefeningen ::)
Ik heb ze er weer uitgehaald en aan de eitjes gevoeld. Ijskoud. :-\

Rob S

Hey Rianne,

Aiai, dat is niet zo leuk. Nu maar hopen dat er nog een ronde aankomt, of begin je daar niet aan?

Groetjes Rob

Wilma1

Citaat van: Rianne op 14 juni 2006, 19:58:02
Ik heb Stacy en Cosi inderdaad apart, maar zet ze een paar keer per dag terug zodat ze gevoerd worden. Momenteel wordt er flink geschooid, en gevoerd. ;)

;D ;D ;D ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Als het niks wordt, gaan ze naar de buitenvoliere. Dan kan ik hun blok gebruiken voor Tinco en Nayana.
Ayko en Tiaro zijn wel onwijs irritant als de kleintjes bij ze zijn. Tiaro gaat echt zoeken naar een veertje om uit te plukken, en Ayko plukt de kopjes. :-\

Rianne

Sjongejonge, ze hebben 3 eitjes in het blok liggen, maar ze besluiten toch om nog maar ff lekker te paren... :-\
Valkjes ... ::)

Wilma1

Echte WIPWAPPERS  :o bij jou.....niet eerst het een afmaken.....maar "gewoon" doorgaan ???  ::) :P
Zitten ze nog steeds niet op de eitjes ???
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Sporadisch zie ik ze af en toe het blok in gaan maar niet voor lang. Ik wacht het wel af, of het wat wordt, en anders mogen ze het buiten nog 1 keer proberen. Lukt dat ook niet haal ik de blokken daar weg, wat automatisch betekend dat Diego en Nevada het ook niet meer mogen proberen. Dat houdt dus ook in dat ik volgend jaar op zoek ga naar een broedrijpe niet geparelde lutino pop.

Wilma1

Echt heel jammer voor je, maar helaas...de natuur in de vogels doet wat ze willen he?!

Misschien volgend jaar beter, je hebt in ieder geval een mooi "stel" jongen met beide pootjes op de wereld staan  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3