Hobbykwekerij Sephora - eitjes onbevrucht

Gestart door Rianne, 12 mei 2006, 15:37:41

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Rianne op 17 mei 2006, 14:20:15
Zojuist waren pa en moe beiden uit het blok, dus voor mij de gelegeheid om de tweeling op de foto te zetten. :)

Misschien niet zo goed te zien op de foto, maar niet alleen de vleugelrand wordt donker, ook op de kopjes is al te zien dat er een kuifje aan zit te komen! :D

Och wat een hummels en dan zo trots poseren voor je  :D ;D ...de vleugelrand zie ik wel, maar het kuifje ???...zal de leeftijd zonder bril zijn  ;D ;D ;D...

O ik ben zo benieuwd wat voor geslacht er tussen de jongen zit......en eh...een naam zat al "in 't vat" dat wordt Stacy....dus als ik plots Stacy zie staan.....spring ik even in het rond  ;D :D ;)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Nog een paar dagen en de oogjes open. Maar hoe gaat het voeren? ik zie in de kropjes niet veel zaadjes. en ook deze is super voor tijdelijk in je handtekening. Ik plaats morgen pas fotos de pc stond om 07:00 uur en tot nu toe alleen maar getypt.Pfoe.. mijn armen doen echt zeer..

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik vind de kropjes wel goed hoor. :) Ik hoor regelmatig voergeluiden en zie de kropjes nooit leeg. Ben benieuwd hoeveel ze morgen wegen. Alle foto's zijn leuk voor in een handtekening maar dan blijf ik veranderen. ;)

Stacy wordt het als er een popje bij zit. Wat voor popje heb je liever, een cinnamon of wildkleur? Jij hebt eerste keus Wilma :)
Boven op de kopjes, boven de neus zeg maar, zie je een donker vlekje. :) Daar komt straks de kuif.

Caroline

Rianne, was er ook geen derde eitje?? Of zit ik er helemaal naast en vergis ik me met een ander nestje??

Ze doen het echt supper joh!! Geweldig, en dat voor zo'n jonge ouders. Toppie!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Ja klopt, maar die is volgens mij afgestorven. Het eitje ligt er nog wel, voor de warmte. :)
Je hebt goed opgelet hoor! :D

Wilma1

17 mei 2006, 23:54:46 #65 Last Edit: 17 mei 2006, 23:56:35 by Wilma1
Citaat van: Rianne op 17 mei 2006, 22:51:06
Stacy wordt het als er een popje bij zit. Wat voor popje heb je liever, een cinnamon of wildkleur? Jij hebt eerste keus Wilma :)
Boven op de kopjes, boven de neus zeg maar, zie je een donker vlekje. :) Daar komt straks de kuif.

O jee...kiezen is moeilijk, een cinnamon vind ik wel heel mooi ....maar een wildkleur mag ook als DAT een popje blijkt en de cinnamon een man blijkt! Voorkeur dus CINNAMON!!!

Spannend hoor en ik zei vanavond tegen Fleur (jaja we overleggen saampies he  ;D ) jij wordt gewoon ingeruild voor een ander popje  :D ;) , want het lijkt dat Fleur een popje is...geheel grijze kop in tegenstelling tot Melody die er wat geel bij had, toen de kuif etc. begon te groeien!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

*tijdens het uploaden verdween m'n berichtje!*

Cinnamon gepareld is ook erg mooi, gewoon gepareld trouwens ook hoor! :D

Foto's van vandaag:
Jong 1:

Jong 2:

Ik schrok er een beetje van, wat gaan ze hard! Ik bedoel, gisteren zag ik maar een klein beetje donker aan de vleugeltjes en nu veel meer, en al beginnende pennetjes! (heel inimini hoor ;) )
Jong 1 woog 30 gram en jong 2 32 gram.

Rob S

Hey Rianne,

Leuke foto's, het kuifje zie ik ook al verschijnen onder de hoofdhuid :D Ook de kropjes zien er goed uit!

Groetjes

Lin

Ja op de vleugels gaat echt al heel snel! daar verbaas ik me elke keer ook over. Ik hoop dat er cinnmaon in zit. Zou erg leuk zijn.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Dat zou zeker leuk zijn! :D

Vandaag geprobeerd de jongen te ringen. Ze zullen er wel gauw afvallen, maar dan heb ik maar alvast geoefend. ;)

Rianne

Zojuist de 2 andere eitjes weggehaald. 1 was al heel lang leeg, de ander was zomaar gestopt met ontwikkelen. Heb m opengemaakt boven de vuilnisbak, er zat een donsje in met donkere oogjes. :-\

Monky

Hi Rianne,
Jij hebt nu ook al van die lieve jonkies!!!!

Citaat van: Rianne op 18 mei 2006, 11:57:32

Effe chillen...Relax dude! ;D ;D ;D Wat een lievie  :-*

Groetjes,
Monky

Rianne

Hoi Monique,

ze zijn echt heel lief! Toen ik net m'n eerste valkje (Tinco) had, had ik hier niet aan durven denken! Volgend jaar heb jij vast ook mooie jonkies ;)

Monky

Eh...nee Rianne, ik denk niet dat ik volgend jaar jongen zal hebben.
Not if I can help it  ;D

Ik heb er de tijd niet voor. Misschien ooit in de toekomst, maar niet volgend jaar. Ik blijf lekker van al jullie klein grut genieten.

Er zou nog een probleem zijn... Ik zou ze niet los kunnen laten  :-\
Ik zou tranen met tuiten huilen iedere keer als er eentje opgehaald zou worden  :-[
Ik hecht me te veel aan dieren  :-[ Ik kan er niets aan doen.

Dus blijf ik lekker van die van jullie genieten  ;D

Groetjes,
Monky

♪ Marlies

Hoi Ranne, ;D

Ze groeien goed die kleintjes van jou. :o

Ik ga ze meestal ringen als de oogjes open beginnen te gaan. Dat doen we eigenlijk bij al onze soorten en dat werkt heel goed. Alleen als er een flinke bonk bijligt, dan krijgt die eerder een ringetje.

Ben benieuwd wat ze zijn, wildkleur of cinnamon.

Groetjes Marlies ;)