Hobbykwekerij Sephora - eitjes onbevrucht

Gestart door Rianne, 12 mei 2006, 15:37:41

« vorige - volgende »

caro

Hoi Rianne,

Wat een leuke foto van moeder en kind. Zo te zien doen ze het goed.

Veel succes en geniet er maar lekker van.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Wilma1

Wat een mooie foto van moeder en kind...eigenlijk dezelfde zin als Caro  ;D maar ik kan er ook niets anders van maken...zo saampies bij je zitten, zo vertrouwd :D....

Maar mij maakt het niet uit "wat het" is hoor, ALS het maar een popje is.... dat alleen is momenteel wel een must, de mannen nemen anders echt de overhand en dat kan niet!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ManjaV

Hoi Rianne,

Wat een lieve foto zeg :D
Zo klein dat ze nog zijn.... :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Lin

Citaat van: Rianne op 16 mei 2006, 16:19:00
Nog even een foto van een gelukkige moeder en de kids;

Super lief!! Kan je wel in je handtekening zo mooi!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Foto's van vandaag:
JONG 1:

JONG 2:

En gezellig samen:

Ik zag vandaag voor het eerst de donkere randjes op de vleugeltjes. :) Ze zijn niet zoveel aangekomen, allebei wegen ze nu 22 gram. Maar ze hebben altijd een lekker vol kropje en zijn actief dus het zal wel goed gaan! :)

Tiaro beet ff flink vanmorgen. Het bloedde niet maar vergeleken met andere keren was dit pittig hard! :-\ Gelukkig kan ik hem zo pakken en opzij zetten, dat was wel nodig! Ik pak ze meest als Ayko niet in het blok zit, zij is echt een felle tante. Maar nu moet ik dus ook voor Tiaro oppassen!

ManjaV

Hoi Rianne,

Lieve foto's zeg :D Zo met z'n 2-en op je hand, schattig :D

Ja valkjes kunnen hard bijten als ze willen he?? Mikki beet 1x hard (toen was die chagerijnig) hij beet niet door, maar het was wel hard. Ik heb hem toen gelijk in de kooi gezet.
Verder bijt hij nooit, als hij al chagerijnig is, slaat hij een beetje met zijn snaveltje tegen mijn vinger aan ;D maar bijten doet die verder gelukkig niet.
Heb je Tiaro ook in de kooi gezet? Was die daarna weer lief tegen je? Ze zijn superslim, ze weten heel goed dat dit niet mag ;)

Groetjes,
Manja

Rianne

Hoi Manja,

in dit geval kan ik het hem niet kwalijk nemen. Ik wilde zijn kleintjes uit het blok pakken, en hij verdedigde ze alleen maar. Dat is met Ayko ook zo. Normaal gezien is Tiaro doodsbang voor me maar nu is hij erg dapper ;) Ayko is supertam maar in het blok is daar niks van te merken! ;)

ManjaV

Hoi Rianne,

Oh dat wist ik niet, dan is het logisch natuurlijk!!!! Wat dapper van hem dat hij zo trouw zijn nest verdedigd. Goede vader voor de kleintjes ;)

Groetjes,
Manja

Rianne

Zojuist waren pa en moe beiden uit het blok, dus voor mij de gelegeheid om de tweeling op de foto te zetten. :)

Misschien niet zo goed te zien op de foto, maar niet alleen de vleugelrand wordt donker, ook op de kopjes is al te zien dat er een kuifje aan zit te komen! :D

Christine

Ik zie kleine kuifjes!
Super lieve tweeling, jou tweeling ziet er goed uit! De mijn halen elkaar in met hun gewicht en hun groei :o

Ik ben benieuwd wat de mutatie's van jou tweeling gaat zijn!

Groetjes Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ze wogen vanmorgen nog evenveel, maar misschien veranderd dat nog in de loop van de tijd. :)
Het worden cinnamons of wildkleur, en dan ook nog eens kans op gepareld. Wel spannend hoor, wordt straks parels kijken! :D

Christine

Ik ben deze keer ook benieuwd! Oftewel een nestje met wildkleurtjes oftewel wildkleurtjes en geparelde! Ik kijk ze er nu al uit, het tweede krijgt pennetjes  :D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Christine

Jong 1&2 geboren op 6 mei
Jong 3 geboren op 7 mei
Jong 4 geboren op 9 mei :D

Rianne

Ah, dan zitten er 2 dagen tussen jouw jongste en mijn kleintjes. Ik dacht eerst dat ze gelijk uit het ei zouden komen maar had me toch vergist. Ze lieten me nog 6 dagen in spanning. ;)