27 april 2024, 18:33:10

Cinnamon geparelde witmasker?

Gestart door •=Bonnie=•, 9 mei 2006, 16:58:32

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•





Hier het geparelde witmasker valkje van Zilver en Mokka waarvan ik denk dat het een cinnamon geparelde witmasker is. Ze ligt naast een gewoon geparelde witmasker van Perlan en Robijn om het verschil duidelijker te maken.

Wat denken jullie? Is ze cinnamon of niet?

Christine

Ik denk toch cinnamon! De uiteinde van de veertjes van het rechtse jong zijn veel lichter en tinten bruiner dan het linkse jong! Kan je even een foto maken van de twee jongen in het geheel??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ik denk ook cinnamon. Het is veel bruiner als het rechter valkje. :)

•=Bonnie=•

Citaat van: Christine op  9 mei 2006, 17:27:58
Ik denk toch cinnamon! De uiteinde van de veertjes van het rechtse jong zijn veel lichter en tinten bruiner dan het linkse jong! Kan je even een foto maken van de twee jongen in het geheel??


Dat had ik maar dat was lang niet zo duidelijk als de close-up van de vleugels omdat de rest nog in de pennen zit :) Dit is een uitsnede. Maar eigenlijk ben ik er echt wel zeker van dat het cinnamon is.  :)

Bianca

ik denk dat je helemaal gelijk hebt! ;)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.