7 mei 2025, 23:27:36

lekker buiten??

Gestart door masker67, 4 mei 2006, 22:34:06

« vorige - volgende »

masker67

nu het weer zo heerlijk 8) is dacht ik  ,ik zet die 2 lekker buiten in een kooi die wel kleiner is dan hun gewone kooi , maar toch groot genoeg is voor hun 2, en ik had de indruk dat ze het wel lekker vonden ze fluiten er op los en reageerden erg nieuwsgierig alleen als ik ze weer naar binnen haal  en het gewone avond ritueel  doet,
en dat is zodra wij gegeten hebben mogen ze los en dan komen ze bij je zitten en vliegen ze lekker rond . gaan ze nu alleen het rondje naar de lamp en gaan daar zitten en komen er niet vanaf! :o  ze staan niet in de volle zin of zo ze zitten beschut op balkon met het zonnescherm naar beneden zou het zoveel indruk hebben gemaakt dat ze er beduusd van zijn?ik dacht ze er lekker mee te verwennen?

Riny

Hoy Masker
Misschien zijn je valkjes wel extra moe door alle nieuwe indrukken die ze buiten op gedaan hebben.
Of van de buitenlucht,ik neem aan dat je ze niet midden in de zon hebt geplaatsty.
Groetjes Riny :D

masker67

hoi riny
nee natuurlijk niet midden  ::) in de zon ! lekker onder het zonnescherm in hun ,ik noem het vakantiehuisje, met badje schommeltje lekkere zaadjes en ik zie dat ze genieten en ja ...als wij dagje strand hebben gehad zijn we ook gaar! dus misschien zijn ze er wel moe van!
grtjs monique ;)

mickeledoki

hoi hoi
ik zet sinds twee dagen ook mijn valkjes  buiten,ik besproei ze dan  nog met de plantenspuit  en   hun dag kan niet meer stuk  ze fluiten naar elke vogel die langskomt  en klimmen de hele kooi door .....  als ik ze s'avonds binnen zet komt er nog maar 1 uit de kooi zo moe zijn ze ervan....je kunt echt zien dat ze ervan genieten ;D
grtz mickeledoki

masker67

hoi mick?????
goh! ben dus niet de enigste waar ze zo zijn na een dagje  vakantie!want zo noem ik het en inderdaad je ziet ze genieten en als ik in het park loop en ons fluitje doe fluiten ze terug ( ik woon namelijk aan de rand van een park) ;D vind ik zo gaaf!!
grtjs monique