Tot welke leeftijd groeit een valkje?

Gestart door Rianne, 5 mei 2006, 13:00:47

« vorige - volgende »

Rianne

Hallo,

Lin en ik hebben een klein meningsverschil ;D
Ik dacht altijd dat een vakje uitgegroeid is als het ongeveer 2 jaar oud is, Linda denkt dat dit 3 jaar is. Wie weet wat de juiste leeftijd is? :)

Lin

hihi ik dacht het alleen ik weet het niet zeker! Twee jaar zou best kunnen ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Dat zeg ik toch, Linda dacht 3 jaar. ;D

Karin

Eeeh, dan ben ik misschien dom  ;D ;D ;D Ik dacht met een week of 8. Die van mij zijn na die leeftijd niet meer gegroeit, alleen maar in de breedte  ;D ;D ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

Lique vertelde dat eens dat ze dan pas volwassen zijn met een paar jaar.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karin

Gaan we nazoeken !  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Ik heb het idee dat mijn cinnamon geparelde witmaskertje Nayana wel gegroeid is sinds in haar heb. Natuurlijk scheelt het geen centimeters, maar ze is forser geworden. :)

Karin

In de breedte dus  ;D Ik zal de vraag wel even stellen op een ander forum met veel kwekers, kijken of die het weten.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

mickeledoki

hoi hoi
wat een leuke discussie  ... ik meng me erin.... volgens mij groeit een valkje inderdaad zoals karin het zegt tot een week of acht hooguit mischien tot 12 weken ... dat is toch ook het meest logische ,daarna kunnen ze nog uitdijen vet vergaren zoals wij mensen ...  het lijkt me sterk  dat een valk parkiet die nog in de groei  is  volop broed  ... maar goed  ik ben benieuwd naar de uitkomst
groeten mickeledoki

Rianne

Dat wordt meten! Maar van waar tot waar meet je dan? Van kuif tot staart of van kop tot kont? ;)