28 april 2024, 06:38:40

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Mico

Hoi hoi Petra,

Op het moment gaat het goed met het 5de donsje hij/zij is 5 gram aangekomen sinds gister..we pappen om de 2 uur en je gaat nu zelfs al wat grijs op de vleugel en op het koppie zien.
Ook is hij nu beter in staat om zichzelf warm te houden,vaak voelde hij koud aan en nu niet meer  ;D
We hopen dat het idd met het 5de donsje helemaal goed gaat komen.

Groetjes,
Miranda en Corine

*Petra*

Wouw, om de 2 uur pappen, maar het is voor een goed doel ;). Fijn dat hij nu gewoon warm aan blijft voelen  :D.
Succes met het papkind en natuurlijk met de rest van de fam.

Groetjes Petra 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline





Demi, heel veel succes morgen meid!!!  :D :D

We duimen hier voor je maar uiteraard is dat helemaal niet  nodig .... je kunt het!!  ;)




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline,

Heel attent van je  ;D!
Ik heb er zelf de zenuwen van, als ze bij de eerste 10 van Nederland zou zitten, vind ik het al super !!
Het is eigenlijk al knap als je naar de Nederl. kamp. mag gaan! En ze zit nog 2 jaar in dezelfde categorie, dus dit is dan ook het moeilijkste jaar, ze is de jongste. 
Zelf is ze vanavond naar een fuif  ::).
Gelukkig hoeft ze pas morgenmiddag naar de judo, maar ik haal haar toch vanavond iets eerder op.
Phoe, zal best opgelucht zijn, als het allemaal voorbij is  :-\.

Groetjes Petra 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sally

Hallo Petra,

Kom even zeggen dat je jonkie's prachtig zijn! Wat zijn ze al goed gegroeid zeg.
Echt wonder mooi!!!

En ook veel succes voor Demi voor morgen!

Groetjes Sally

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Zet hem op hè Demi!!!!  heel veel succes morgen.
jij ook hè Petra  :P

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Hoi Petra,

Gaat goed bij jou hé, alle drie de donsjes al gereserveerd, alleen nu nog een fijn huisje voor het lutinootje vinden  ;D
Gaat vast snel lukken, ze is prachtig hoor!

Enne ... Demi, ook ik wil jou morgen heel veel succes wensen.
Zet 'm op hé!!
;D

Groetjes Manon

*Petra*

Hoi meiden,

Nou, weer een heel 'vreemde' dag achter de rug  :-\.
Eerst maar het goed nieuws;
Demi heeft de derde prijs behaald bij de nederlandse kampioenschappen judo -15. Een meisje van elf jaar ... het is echt een topprestatie, het was meer dan ik had durven hopen. En ze lag zeer dichtbij de nummers 1 en 2. Het was geweldig!

Maar dan ...

Op het moment dat Demi om de 3e en 4e plaats moest, zo rond half vijf, is mijn oom niet goed geworden, en uiteindelijk met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Ik was er dus niet, toen ze me nodig hadden  :'(. Mijn tante had naar mijn huis gebeld, en niet mobiel.. 
Na vijf uur heb ik steeds mijn tante gebeld, ik wist nog van niets, maar wilde laten weten dat Demi 3e geworden was. We gingen met de judoclub nog chinezen, iedereen was zo happy. Tijdens het eten heb ik nog verschillende malen gebeld, want ik wist dat ze niet van huis konden zijn, daar was mijn oom veel te ziek voor. Toen we om tien uur vanavond thuis kwamen, ben ik met Demi naar mijn tante gereden, maar het was donker en de auto stond thuis. Ik ben er maar vanuitgegaan dat ze vroeg naar bed waren gegaan, misschien de nacht van te voren slecht geslapen.
Maar niet dus .... om half twaalf kreeg ik een telefoontje, toen waren ze net terug uit het ziekenhuis. Een andere oom had ze opgehaald. Ze hadden niets kunnen vinden, hij loopt er al 4 weken mee, en vergaat echt van de pijn. Maar dus toch maar weer naar huis gestuurd, ze moeten wachten op de uitslag van de scan. Ik ben nog naar mijn tante en oom gereden, en kom er nu net van thuis. Ik voelde me zo blij en ben nu zo  verdrietig, en weet weer; niets in de hele wereld is zo belangrijk als je gezondheid..             

Weltrusten,
Petra  :( 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Allereerst heel erg gefeliciteerd Demi, wat een topprestatie meid, super!!!!!

En voor je oom heel veel beterschap, Karin en tuurlijk voor jou sterkte met het steunen van hen.

Dikke knuffel.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hè meid wat vervelend dat je je zo verdrietig voelt en dát je oom ook zoveel pijn heeft ...

sterkte hoor meid!!

Demi;  ik ben trots op je meis!  van harte gefeliciteerd.  :-* :-*

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

danielle

Hoi Petra,
Wat goed van Demi, dat ze derde is geworden. Feliciteer haar maar van mij, het is inderdaad echt een topprestatie.

Wat naar dat het zo slecht gaat met je oom en dat hij naar het ziekenhuis is gebracht is. En wat sturen ze vanuit het ziekenhuis iemand toch snel naar huis. Heel veel beterschap voor hem toegewenst.

Alles goed met de kleine valkjes? Er zijn er al drie gereserveerd begrijp ik. Dat is lekker snel. Gaan er nog een paar naar bekende mensen toe?

Groetjes Danielle

*Petra*

Citaat van: Caroline op 20 april 2008, 15:28:03

En voor je oom heel veel beterschap, Karin en tuurlijk voor jou sterkte met het steunen van hen.

Dikke knuffel.  :-*


Hoi Caroline,
Karin  ???, maar geeft niet hoor, bedankt  ;).

Hey Peggy,

Tja, top van Demi, vandaag is ze lekker verwend door haar coach; nieuw judo shirt gekregen en een bos bloemen  :D

Hoi Danielle,

Ze sturen idd iemand heel vlug naar huis  :-\.
Hij heeft nu pijnstillers die gelukkig wel wat helpen, dus nog ff doorzetten...

En Danielle en Manon,

Nee, er is pas 1 valkje gereserveerd.
Maar iedere keer als ik mijn mailde opende, was ik een beetje bang dat straks al mijn valkjes ineens gereserveerd zijn. En normaal zou je daar blij mee zijn, maar ik besef dat dit wsl mijn laatste nestje voorlopig is en dit dus mijn laatste jongen zijn. Dus eigenlijk heb ik niet zo'n haast, en doet mijn Bennie mij heel erg herinneren aan mijn lieve Doerakje...
Die had zo'n zelfde vlekjes in zijn nekje.'
Hij is geboren op de verjaardag van mijn nichtje, en zou eigenlijk voor haar zijn. Maar in combinatie met hun huisdieren lijkt me dat dan weer wat minder...
Dus misschien is het een idee, dat ik hem voor haar bij mij thuis houdt. Is dat geen goed excuus  ;D ;D!
Met één lutino popje ben ik wel met iemand bezig..

Vandaag Nick ziek uit school gekomen, hoofdpijn en overgeven :o. Morgen dus maar een vrije dag. Komt slecht uit, want ik ben na deze week 2 weken vrij, dus had nog het eea af te werken.. Maar kijken of ik later in de week nog wat in kan halen...  ::).
 
Groetjes Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !