28 april 2024, 16:16:33

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

*Petra*

We zitten weer zonder internet. Dus ikke ff snel  naar mijn zus vanavond, en zeker de moeite waard!!
Wat een geweldige berichten lees ik hier!
Bedankt Caroline, super !!!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Balen dat je weer zonder internet zit.
Hopelijk heb je het snel terug.
Gelukkig heb je wel het filmpje van Groupie kunnen zien  :D

*Petra*

Hey Debbie,


Nog bedankt voor je namenlijst, het wordt er niet makkelijker op  ;D.
Vanmorgen zijn Cito en Spikey apart gegaan, ben heel benieuwd. Vanaf zondag verwacht ik weer donsjes, dus lekker weer wat leven in de brouwerij.
Mijn venta staat te draaien en houdt de luchtvochtigheid wel op zo'n 60 %, prima dus.
Ik gooide hele emmers water over de vloer, om het een beetje richting de 60 te krijgen  ;). 

Groetjes en fijn weekend,
Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Graag gedaan Petra..  :D

Wat goed dat de bevochtiger het zo goed vochtig houdt...

maak je als je tijd hebt eens foto's van je nieuwe vogelkamer??

thanx!  :)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Hoi Debbie,

Ik zal het eens proberen, maar weet niet of ik er alles op krijg, om het totaalplaatje te kunnen zien.

Groetjes Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

danielle

Hoi Petra,
Is de eerste dag alleen goed gegaan bij Spikey en Cito?
Ik ben helaas een beetje te druk om van te voren nog een keer langs te komen, dus ik wacht geduldig, tot Spikey groen licht heeft  ;) .

Citaat van: Debbeltje op 28 maart 2008, 13:24:37
Graag gedaan Petra..  :D

Wat goed dat de bevochtiger het zo goed vochtig houdt...

maak je als je tijd hebt eens foto's van je nieuwe vogelkamer??

thanx!  :)


En van Spikey  ;D .

Groetjes Danielle

*Petra*

Hoi Debbie en Danielle,

We hebben dit weekend een druk judo weekend, vandaag teamtoornooi gehad en mogen individueel. Dit betekent eigenlijk zowat hele dagen in de sporthal doorbrengen..
Vandaag hebben de kids beiden een handtekening van Grim Vuisters in hun judopaspoort gescoord (hij won laatst van dennis  vd Geest).

Enne .. foto's van de vogelkamer en spikey;
Maandag en dinsdag en woensdagochtend werken, dus ik ga woensdagmiddag een paar foto's te maken, beloofd  ;).

Maar .. ik heb ook nog goed nieuws;

Spikey zit sinds vrijdagochtend, samen met Cito apart van zijn ouders. Hij woog toen 85 gram. Donderdagavond werd er nog flink gevoerd door papa, het leek of ze het aan voelden komen.. Vrijdagavond woog hij 84 gram, dus flink gegeten; want hij was maar 1 gram afgevallen. Vanmorgen woog hij 81 gram, maar zojuist zat hij weer aan de 84 gram!! Helemaal zonder pap!! Voor Cito geldt zowat hetzelfde patroon. Ik heb vanmorgen zaadjes voor de grasparkiet in de kooi gezet ipv trosgierst. Ik ben heel benieuwd wat hij morgen weegt, maar heb er echt veel vertrouwen in.

Volgens de berekeningen kan er norgen een eitje uitkomen, maar er piept nog helemaal niets. De Venta heeft het intussen op 69%, super dus, als de eitjes op uitkomen staan.
Ik ben benieuwd, heb de eitjes genummerd, dus dan weet ik het ook meteen als er iets mis gaat...

En onze lieve Shadow woog vanavond 98 gram!
Dat vind ik nog eens geweldig, wat een kanjer is het toch ;D!

Groetjes en een prettig weekend,

Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

 :o :o Super, Shadow!!!!  :D

Spannend je eitjes .... en geweldig .... de 2 grote lummels, knap hoor.  :D

Groetjes en veel plezier morgen.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Petra,

Zit je nog steeds zonder internet en doe je het nog steeds via je zus of doet de aansluiting het weer !? Fijn om te lezen dat bij jullie alles goed gaat !

Ik ben benieuwd naar de foto's van de vogelkamer, maar ik wacht heel rustig af tot woensdag !! Spike doet het ook heel erg goed zo te lezen, lekker hoor dat hij rond de 85 gram blijft wegen, super gewoon !!

Ook ben ik heel erg benieuwd of er vandaag een eitje uit zal komen, ... dit zal spannend voor je zijn denk ik !!

Ik wens je nog een heel fijn weekend en ik hoop dat je het eitje nog uit ziet komen vandaag  :D

Groetjes, Karin

*Petra*

Hoi Karin,

We hebben een drukke zondag achter de rug, met leuke maar ook minderleuke dingen :-\.
Demi en Nick zijn beiden eerste geworden in een heel zwaar toernooi. Er waren Belgen en Duitsers aanwezig, ze hebben het beiden echt heel goed gedaan! Opa en oma kwamen ook kijken. de vader en moeder van mijn vriend. Halverwege het toernooi werd opa niet goed, en moest bloed overgeven. Mijn vriend is met hem naar het ziekenhuis gegaan, waar hij meteen opgenomen werd. Het komt wsl van zijn longen :-\.
Dit is dus echt afwachten, morgen volgen onderzoeken...
En vanavond toch nog even naar onze buren geweest, hun zoontje was jarig. Ze wilden ons en wij hun, graag even zien en we hebben even gekletst over de spannende tijd en goede uitslag van de borstkanker, waar ze vorige week aan geopereerd was. Dus een heel energie vretende zondag, maar we hopen er maar het beste van ...

En Spikey en Cito gaan super, zaten vanavond weer op de gewichten van vrijdagavond. Nu ga ik de trosgierst eruit laten, want ze moeten ook met zaadjes alleen op gewicht zien te blijven. We hebben net nog lekker zitten kroelen ;).
We hebben nog geen donsje, het eerste eitje piept ook nog niet, dus ff afwachten nog.

Groetjes en welterusten, ik ben er doodmoe van,
Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Poeh wat heftig zeg.
Hoop dat het helemaal goed komt met de vader van je vriend.

En toch gefeliciteerd met de eerste plaatsen van Nick en Demi.
Superrrrrrrr

Geweldig dat Spikey en Cito het zo goed doen.
En hopelijk in de loop van de week het eerste donsje  :D

Weltrusten.

Kaatje

Hoi Petra,

Jeetje meid, ik schrik van je bericht en ik kan me voorstellen dat het een zeer energie vretende zondag is geweest en er nog hele spannende dagen komen  :(

Ik hoop werkelijk dat het met Opa niet al te ernstig is, maar het klinkt wel eng  :'( Hopelijk komt het niet van de longen, maar van een uit de hand gelopen maagzweer ....

Ondanks alles wil ik je toch van harte feliciteren met het Demi en Nick en het behalen van de eerste plaats, ze hebben het echt super gedaan !!

Ook ben ik heel erg blij voor je buurvrouw en de goede afloop, wat een enorme opluchting is dat voor jullie zeg !

Ook super dat Spikey en Cito het zo lekker goed doen en weer lekker op hun gewicht zijn. Ik ben benieuwd, maar ze zullen best wel heel snel zaadjes gaan eten nu !

Doe het maar even rustig aan met jezelf en probeer maar even bij te tanken, in gedachte ben ik bij jullie en duim ik dat met Opa alles goed zal komen en hij snel zal herstellen en dan weer snel naar huis mag !

Ik hoop dat je ondanks alles toch nog wat hebt kunnen slapen !

Groetjes, Karin

Peggy

Jeetje Petra,  wat een heftige berichten. Sterkte met je schoonvader..klinkt akelig hoor;bloed overgeven.Ben benieuwd wat ze vandaag evt 'vinden'  :-\

en zulke gesprekken over borstkanker gaan idd ook niet in je koude kleren zitten...

stuur je even een sms.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

danielle

HOi Petra,
Dat moet inderdaad een energievretende zondag zijn geweest.
Wat akelig van je schoonvader. Daar schrik je toch wel van. Goed dat hij meteen naar het ziekenhuis is gebracht. Ik hoop dat het niets ernstigs is en dat ze ook snel weten waar het vandaan komt.
Sterkte ermee!

Wel gefeliciteerd voor Demi en Nick dat ze eerste zijn geworden, ze zijn echt fanatiek he! En doen ook echt super hun best.

Spannend wanneer er weer donsjes komen. Ik ben benieuwd hoeveel broerjes/zusjes Spikey nog krijgt en hoe ze er uit gaan zien.

Super dat Spikey en Cito het zo goed doen. De ouders en jij hebben hun een goede opvoeding gegeven dat ze zo goed hun best doen. En ze laten zich gewoon al kroelen, super  :D .

Groetjes van Danielle

:-* en kroel voor Spikey!