5 mei 2024, 09:31:17

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Peggy



Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Nou vooruit ...

Mijn grootste wens is een bont geparele primrose witmasker man. Maar alles wat erop lijkt is ook goed  ;D ;D!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

ik vind Eggy ook wel heel gaaf  ;)  bijna helemaal geel en 50 % kans dat hij split voor witmasker is.  ach ze zijn alle zes gewoon prachtig. 


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

Citaat van: Peetie op 18 december 2007, 20:32:39
Nou vooruit ...

Mijn grootste wens is een bont geparele primrose witmasker man. Maar alles wat erop lijkt is ook goed  ;D ;D!

Groetjes Petra  :D



oke.. dit ga ik dus goed onthouden!!!

en dan nu bij caroline kijken wat ze ook alweer geschreven had voor vermoedens....

pfff.. zoek zoek... pakt pen en papier! hahahaa


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

18 december 2007, 22:32:30 #2031 Last Edit: 18 december 2007, 22:47:14 by Peetie
Hoi Peggy,

Ja, ik vind die 50% kans witmasker te weinig.
Of het moet een popje voor Twiedie worden, dan niet.
Maar dan vindt ik extreem ook heel gaaf!

Ik wil eigenlijk het ideale koppel voor mij, dwz dat er gewone en witmasker primrose uit kunnen komen. eigenlijk een soort gelijk koppel als Amor en Diegah. Maar dan een witmasker man (met parels om het nageslacht goed te kunnen onderscheiden van man of pop), de parels verdwijnen toch.
En dan later een primrose bont cinnamon popje split witmasker erbij  ;).
Zo, al mijn wensen op het forum gegooid  ;D.
Maar mochten de eerste 2 mannetjes zijn, en alle witmasker popjes, dan wordt het heeeel moeilijk voor mij  :'(.
Dan zit er niets anders op dan op de 2e ronde te wachten, denk ik. En in de tussentijd een blokje op te hangen  ;).

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

ik ga zoooooooooo voor je duimen dat jouw droom erbij zit dit keer!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

dus die 3 witte donsjes bij caroline moeten we even bont gepareld primrose duimen?? en dan dus mannelijk..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

Hoi Petra,
nou, is dat is echt wel een prachtige mutatie die je wilt hebben zeg! Ik hoop voor je dat het juiste valkje ertussen zit!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Peggy

Citaat van: Peetie op 18 december 2007, 22:32:30
Hoi Peggy,

Ja, ik vind die 50% kans witmasker te weinig.
Of het moet een popje voor Twiedie worden, dan niet.
Maar dan vindt ik extreem ook heel gaaf!

Ik wil eigenlijk het ideale koppel voor mij, dwz dat er gewone en witmasker primrose uit kunnen komen. eigenlijk een soort gelijk koppel als Amor en Diegah. Maar dan een witmasker man (met parels om het nageslacht goed te kunnen onderscheiden van man of pop)
Maar mochten de eerste 2 mannetjes zijn, en alle witmasker popjes, dan wordt het heeeel moeilijk voor mij  :'(.


Groetjes Petra  :D


Ja ik snap je helemaal Petra.  Maartje zei laatst tegen mij; ''  waarom wil je niet zo'n bonte man v A&D...die zijn toch ook prachtig en ja dat is natuurlijk ook zo.  Ik vind Extreem ook prachtig hoor en Eggy ook. maar aan de ene kant wil ik ook wel in de toekomst witte donsjes kunnen krijgen en 50 % kans op split witmasker is niet veel...nee het is de helft,whahahahaha...Nu snap ik wel beter waarom je liever een witm man wilt MET parels;  om het nageslacht beter te kunnen bepalen...slim slim.  Denk ik weer niet over na.
En natuurlijk wil je een ideaal koppel,  groot gelijk heb je. Ik hoop ook echt dat er een mooie primrose witm man met parels voor je bijzit. Ik duim dus ook voor jou  ;)
Ik wil zo'n mutatie ook heel graag maar ik vind extreem en met name Eggy ook zo mooi  ::)

Eggy zou heel mooi in mijn kooi passen qua kleur  ;D ;D ;D ;D ;D  Heb ik nog niet;  zo'n mooie gele  ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Sharon

19 december 2007, 10:34:36 #2036 Last Edit: 19 december 2007, 11:38:07 by Sharon
Hoi Petra en Peggy,
ik snap jullie heel erg goed hoor. Ik begrijp het ook echt dat je graag een bepaald koppel wilt hebben. Jammer genoeg is het niet altijd even gemakkelijk om de juiste valk te vinden, met de juiste mutatie en splitten. Ik wens jullie veel succes hiermee!

Hahahahaha Peggy... Ik wil graag DIE valk hebben. Waarom? Nou, heel simpel: die kleurt het mooiste bij mijn interieur  ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Peggy

Citaat van: Sharon op 19 december 2007, 10:34:36
Hoi Petra en Peggy,
ik snap jullie heel erg goed hoor. Ik begrijp het ook echt dat je graag een bepaald koppel wilt hebben. Jammer genoeg is het niet altijd even gemakkelijk om de juiste valk te vinden, met de juiste mutatie en splitten. Ik wens jullie veel succes hiermee!

Hahahahaha Peggy... Ik wil graag DIE valk hebben. Waarom? Nou, heel simpel: die kleurt het mooiste bij mijn interireur  ;D

Liefs
Sharon


;D ;D ;D
Ja echt waar Eggy zou hier heel mooi bijpassen  ;)


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Peggy en Sharon,

Nou, zo ben ik ook nog hoor!
Ikke met mijn cinnamon, cinnamon geparelde en lutino.
Dus qua kleur wou ik er vorig jaar ook een bont cinnamon popje bij  ;D. Allemaal met oranje wangetjes.
Wil ik eigenlijk ook nog steeds, zo'n popje voor Twiedie, maar nu lijkt Extreem een mannetje te worden...

Daarnaast wil ik dus een mooi koppel om mee te broeden,
en daarom moet dit een ideaal koppel zijn  ;).
En ik vind het donkergrijs zo mooi afsteken tegen het wit, van een bonte primrose man, en je krijgt meer combinaties in de jongen. Hij moet dan wel split cinnamon zijn  ;D.
Daarom wil ik ook een geparelde man, terwijl  ik een primrose man zonder parels mooier vind  ;)!! 

Tja, heel wat wensen, daar hebben jullie gelijk in  ;D ;D!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Gelukkig voor jou;  de parels verdwijnen bij de man  ::)

nu weet ik het weer niet,  sorry sorry,  maar sta je nu ook op de wachtlijst voor een bont cinnamon popje of nu alleen een primrose witm man ?

gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier