28 april 2024, 05:57:30

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Anja


Mara


*Petra*

Hoi Mara, Debbie en Anja,

Het was heel gezellig, veel 'onverwachte' kado's en leuke gedichtjes. Vandaag wilden we de kerstboom binnenzetten, maar hebben de garage opgruimd. 1e vrije zondag, geen judo, en heel middag in de garage opgeruimd  :-\. Maar goed, nu is het gebeurd, maar heb geen goede zin overgehouden  :(.

Gr. Petra 




Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja


Oei Petra,

Hoe komt het dat je geen goede zin hebt over gehouden?

Groetjes Anja

*Petra*

Hey Anja,

Wilde gezellig de kerstboom versieren, maar in plaats daarvan hebben we de hele middag in de garage gestaan.
De garage is nu keurig netjes, maar mijn huis  :-\.
Maar goed, wel blij dat dat in ieder geval nu gebeurd is ...

Net met Twiede en Doerakje (en Demi ;D) in bad gezeten.
Dat vrolijkt me wel weer op ;)!

Gr. Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra,

Ik kan me er iets bij voorstellen. Maar och die klus is dan ook weer geklaard moet je maar denken.

Gelukkig heb je fijn gebadderd en is ben je weer opgevrolijkt.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Oei dat zijn altijd van die vreselijke klusjes... en natuurlijk is het fijn dat je het gedaan hebt maar aan de andere kant zie je er zo weinig van...

Ik hoop dat je van de week nog tijd vind om je boom op te zetten zodat je lekker in de kerstsfeer komt..

Duuk komt even laten zien hoe dat moet..  ;D


't is zo'n lieverd Petra.. we zijn echt zo ontzettend blij met hem..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Zo'n lieve foto van Duuk moet je toch opvrolijken..
ga je fijn vd week de kerstboom optuigen...moeten wij ook nog doen hoor.  Ik was vanmorgen ook effe wat sjagrijnig door de dingen die nog gedaan moestten worden,  de was,poetsen,opruimen etc etc...je kent het vast wel  ;)  maar even later was het weer oké...heb wat opgeruimd en daarna kregen we gezellig bezoek..
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

O  kerstversieringen ....bij ons zal dat voor volgend weekend zijn !!! Haha !! Grtjs Ann



*Petra*

Hoi Anja,

Heb meestal niet erg lang kwade zin  ;D.

Hoi Debbie,

Duuk in de kerstboom  :o  ;D.
Fijn dat Duuk zo'n lieverd is, behalve de gordijnen dan ... :-\. Hij mocht het hier ook niet, maar landde er ook wel eens in.
Maar ik vind Doerakje ook echt heel lief en mooi.

Hoi Caroline,

;)

Hoi Peggy,

We gaan lekker woensdagmiddag de kerstboom doen  :D.
Maar ooit moet er zoveel in huis gebeuren, en meestal komt dat dan toch wel op mij terecht  :(. Hoewel ik moet zeggen dat Demi mj toch vaak spontaan komt helpen  :D.
Maar dan baal ik wel eens hoor, als je begint heb je meestal ook al snel weer overzicht  ;).

Hoi Ann,     

Gezellig hoor! Heb er al best wel zin in  ;D!

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Citaat van: Peetie op 10 december 2007, 18:35:54
Hoi Peggy,

Maar ooit moet er zoveel in huis gebeuren, en meestal komt dat dan toch wel op mij terecht  :(. Hoewel ik moet zeggen dat Demi mj toch vaak spontaan komt helpen  :D.
Maar dan baal ik wel eens hoor, als je begint heb je meestal ook al snel weer overzicht  ;).


Best wel herkenbaar Petra..Ik ben nu ook blij dat ik heel even niet zoveel hoef te werken ( vak uren ) want heb hier thuis best veel te doen...als ik eenmaal begonnen ben dan gaat het wel weer maar soms is het gewoon zoveel.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

hoi hoi

Ja dat huishouden, dat houdt nooit op hé  :-\
Maar goed, je garage is in ieder geval weer aan de kant, is ook wel lekker hé als je de garage deur weer opentrekt en het ziet er allemaal netjes uit ;)

Wat leuk zeg dat jij helemaal bovenaan de lijst staat bij Caroline... inderdaad is dat de beste plek.
Ik hoop dat jij ook een valkje naar je hart gaat uitkiezen, maar dat zal vast lukken hé met die pracht exemplaartjes.
Succes!

Groetjes Manon

Peggy

ik denk wel dat dát gaat lukken...heb net weer foto's gezien in caroline der boekje;  zo liefff,zo vertederend...ik wil ze alle 6 wel   ;D ;D  nee grapje....één is genoeg  ;)


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.