28 april 2024, 19:15:32

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

*Petra*

22 oktober 2007, 20:00:06 #1575 Last Edit: 22 oktober 2007, 20:25:32 by Peetie
Ha Debby,

Nou, hij zit nog graag op het blok, dus toch maar nog een dagje laten hangen, dat blok. Na die dag, gingen Duuk en Dirkje al hoger in de kooi, dus dit verwacht ik van doerkaje ook. Ze zijn er nu met tweetjes drie uur uit geweest, en worden nu wel flink gevoerd door de ouders. Was ook de eerste keer dat ze er zo lang uit waren. Maar goed, dan worden ze iig gedwongen tot scharrelen....

Eigenlijk wil ik Dirkje of Doerakje, één van de twee ook nog kwijt. Maar ik kan het nog niet. Ik weet ook echt niet welke. Dirkje is echt mijn 1e zelf gekweekte valkje, en Doerakje, ach, is ook zo lief.. Ik ben er nog niet aan toe, dus ik wacht nog maar eventjes  ;).   

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Ja, hahaha.. want met een onderschrift bij je handtekening kan heeeeel gevaarlijk zijn.. hihi..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Tja, dat durf je inderdaad geen tweede keer meer te doen  ;D ;D!
En om voor het 2e valkje ook zo'n goed huisje te vinden, dat kan bijna niet  ;).

Ben nu weg, de kids en mijn lievelingsnichtje (enigste kind van mijn tweelingzus) willen een FILM-avondje !!

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

oh wat leuk.. welke film is het geworden??

ik heb de boekhouding gedaan.. met de kinderen thuis is het overdag geen optie dus dan maar 's avonds...


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Ik had mijn zu laten weten dat het CHUCKIE was geworden, en dat ze de hele nacht geen oog dicht hadden gedaan  ;D.
Maar het was "Bridge to Terabith" een gezellige familiefilm voor 9 jaar en ouder  ;D ;D. En mijn nichtje slaapt nu nog  ;).

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Whoehahahaha.. gemene tante!!!

Ik heb als kind eens met een heel stel klasgenootjes stiekem gekeken naar Nightmare on Elmstreet.. we zaten lagere school.. jaar of 10 waren we.. stiekem natuurlijk want niemand mocht hem kijken...

ooooo wat heb ik het vreselijk gehad de eerste nachten...  geen oog dichtgedaan


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

23 oktober 2007, 11:49:52 #1581 Last Edit: 23 oktober 2007, 11:59:20 by Peetie
Diezelfde ervaring heb ik met "Birds"  ;D ;D!

Ik heb onder mijn handtekening toch maar weer een tekst gezet. Hoe langer je ze verzorgt, hoe meer je jezelf aan ze gaat hechten. Eerlijk gezegd weet ik nog niet welke ...  ::).

Groeten Petra  :D   


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja


♥Debby♥

blij dat ik niet de enige ben.. hihi.. ik haat horrorfilms.. :-X

Moeilijk hoor Petra.. kan me voorstellen dat het niet meevalt..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

23 oktober 2007, 22:28:46 #1584 Last Edit: 23 oktober 2007, 22:51:56 by Peetie
Hoi,

Ik haat ook horrorfilms hoor! Als ik er eentje gekeken had, durfde ik niet alleen beneden te blijven in het donker, phoe, nee, laat maar, aan mij niet besteedt.

Duuk valt nog steeds onder mijn verantwoording, hij heeft na het eten met mij mee de keuken ogperuimd. dan zit hij al lekker op mijn schouder en blijft ook gewoon zitten  ;D. Ik wil ook dat hij heel tam wordt, het is gewoon hobbie en liefde voor je valkje en voor je hobbie, en weten dat hij goed terecht komt  ;). 
Demi kroelt Doerakje flink veel, en Dirkje pakken Deem en ik om de beurt, want de zorg van Nick laat wat te wensen over  :-\. Het 'nieuwe'  is er voor hem af, en zijn interesse is dan ook wel het minst voor de valkjes. Hij liet zelfs een beetje jaloerzie merken, op de aandacht van mij voor de valkjes. Ik kon hem gerust stellen, door te zeggen dat ik de valkjes toch verkoop, en ik hem nooit zou verkopen  ;D. Ach, hij is ook pas negen..  ;) en het is mijn eerste hobbie, en de kids zijn de volle aandacht van mij gewend. Maar komt ook goed hoor.. Ik vertelde over zijn hobbies; judo en crossen met zijn BMX, en dat ik zo de valkjes had, en toen vond hij dat het wel noest kunnen  ;D ;D.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

Citaat van: Peetie op 23 oktober 2007, 22:28:46
Ik kon hem gerust stellen, door te zeggen dat ik de valkjes toch verkoop, en ik hem nooit zou verkopen  ;D.


Inderdaad een hele geruststelling, anders moesten we eens wat instellingen her en der gaan inlichten.... ::) ;D ;D

♥Debby♥

Ja, hahahaha.. kinderlogica he...

maar het hoort er allemaal bij he.. en inderdaad... iedereen heeft hobby's en afleiding nodig.. jij ook..

ik hoop dat jullie je vermaken vandaag in het pretpark!! veel plezier!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Petra

Veel plezier vandaag in het pretpark. Heb ik er over heen gelezen? Maar waar ben je naar toe geweest?

Fijn om te lezen dat het goed gaat met je drie wildkleurtjes...ik zit jammer genoeg vol... :'(

Mara

Sharon

Hoi Petra,
alweer een tijdje geleden dat ik een bezoekje aan je boekje heb gebracht, ik had weer heel wat bij te lezen.
Fijn voor je dat alle drie de jonkies nu zijn uitgevlogen. Het gaat eigenlijk toch allemaal wel heel snel hè.
Ik zie ook dat je nog 1 van de babyvalkjes gaat verkopen. Hij komt vast bij een goed gezin terecht hoor.
Goed van je kids dat ze hoog zijn geeindigd.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


♥Debby♥

yeahhhh fotodag... ik dacht.. je kunt er maar vroeg bij zijn toch?? hahahahaha..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.