28 april 2024, 10:56:49

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Mooie foto's hoor!! die met dirkje en Demi is ook mooi zeg zo onder de vleugels... gaaf die stippen!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Petra,

Schitterende foto's. Nou vraag ik me toch iets af.
Heb jij altijd al een bril? Ik dacht dat jij bij ons toen geen bril had of vergis ik me.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Petra,
wat een ontzettend leuke en lieve foto's weer zeg!
Ze zijn echt kei mooi en lief, jouw D'tjes!
Alles goed met je andere valkjes??

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Bello

Wat gaat dat hard met de drie Dtjes zeg, en wat zijn ze mooi!!!!!!!!


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi Mara,

Bedank voor het compliment!

Hoi Debby,

Die stippen heeft Duuk ook hoor, idd wel apart om zo eens goed te bekijken ! 

Hoi Anja,

Thanxxx ;)!
Ik had bij jullie ook een bril, wel eentje zonder montuur, dus minder opvallend. Die wissel ik af met deze  ;D.
   
Hoi Sharon,

Ze zijn zo mooi en zo lief, echt, ik geniet zo van ze!
Met de pa en ma is ook alles oké, ze bechermen en voeden de kleintjes echt heel goed! Als straks het blok eruit is, zal ik  wel veel tijd aan moeten besteden, om ze tam te krijgen. Vooal de vader blaast en doet lelijk als ik bij het blok kom. Logisch, maar dat wordt nog wat, denk ik...

Mijn derde valkje zt nu vaak bij mij in de keuken, hij vindt het prima. Alleen als ik er een kleintje bij zet, wordt hij echt jaloers  :o . Hij pikt en loopt met zijn vleugels wijdt. Misschien wennen, of toch echt een mensenvalkje!

Hoi Dorothé,

Ja, mooi hé? En echt, je beleeft er zoveel plezier van! En als er eentje eenmaal gereserveerd is, en je weet dat het goed is, valt er ook een 'last' van je af. Duuk krijgt vaak een extra knuffel, omdat hij weggaat. Maar het voelt goed.

Steeds als ik het blok verschoont had, hong ik het lager in de kooi. Nu, na vandaag, hangt het nog net boven de grond.
De ouders gaan er allebei toch weer in.
Deze week kan de oudste uitvliegen. Nu kan hij iig niet van hoog vallen ;D. Ik zag het al voor me; zover gekomen  en dan verongelukken  :'(. Het zal wel overbezorgdheid zijn, maar laat me maar......    ;).

Groetjes Petra   :D           


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Petra*





Nog eens, alle drie apart, van klein naar groot  ;D ;D !!



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra,

Wat een knapperds. Volgens mij kom jij om in de foto's en blijf je maar foto's maken.
Geeft niks hoor wij zien ze graag.

Groetjes Anja

♥Debby♥

ik ben onwijs blij met de foto's.. ik ga er een paar uitprinten want dan kan ik woensdag, op mijn verjaardag alvast showen..

ik ga van de week ook maar eens een hotelletje zoeken bij jou in de buurt..  9-11 vrijdagavond komen we dan aan.. zaterdags lekker wandelen en shoppen in Den Bosch natuurlijk en dan zondag proppen we het ontbijt naar binnen... mikken de kleren in de koffer en checken als eerste uit...  ;D ;D ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

13 oktober 2007, 23:50:42 #1508 Last Edit: 13 oktober 2007, 23:56:38 by Peetie
Hoi Anja,

Het zonnetje scheen zo lekker, dus maar gelijk foto's gemaakt! Nu konden ze nog zonder risico mee naar buiten. En dan digitaal, dus gelijk een 50 foto''s  :o.
Maar toch denk ik dat ik jou niet overtref qua aantallen foto's  ;). 

Hoi Debby,

Graag gedaan, vind het zelf ook leuk om te bewaren.
Vergeet niet een vervoerskoffertje mee te nemen  ;D.
Natuurlijk houd ik je op de hoogte, hij moet wel zelfstandig zijn. Maar dat zal toch wel lukken met 8 weken ;). Vergeet niet ook van je weekend te genieten  ;D ;D !

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

Citaat van: Debbeltje op 13 oktober 2007, 23:44:16
... en dan zondag proppen we het ontbijt naar binnen... mikken de kleren in de koffer en checken als eerste uit...  ;D ;D ;D


Ik denk dat jullie die zondag héél vroeg visite krijgen Petra... ;D ;D

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Petra

Hele leuke foto's heb je gemaakt. Weet je toevallig of je volgende week zondag mss toch mee kunt?

mara

*Petra*

Hoi Sanna,

Tja, waarschijnlijk wel  ;D.
We moeten dat natuurlijk nog goed afstemmen.
De kids, kwam ik vandaag achter, hebben namelijk een judo toernooi in Beek en Donk. Maar daar zijn de tijden nog niet van bekend. Maar dat gaat toch vast wel lukken hoor  ;D!

Hoi Mara,

Nee, ik zal toch niet mee kunnen.
We hebben, naast de verjaardag van mijn tante, ook nog een judotoernooi, van de eigen club. Afgelopen zondag ook, maar ze trainen bij 2 clubs. Komende zondag zullen we ook moeten helpen met schrijven en puntentelling e.d.
Dus het NOP zit er niet in die dag. Ik wil wel later in de week gaan, aangezien de kids herfstvakantie hebben  :D.
Wel jammer, maar ja, is nu eenmaal zo.

Groetjes Petra  :D   


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Leuk is dat he het NOP.. het is jammer dat het zo ontzettend ver weg is van hier..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Peggy

Hoi Petra,  ik heb zo zitten genieten van je vele foto's...wat heb je toch mooie en lieve jonkies.Vooral de foto's in het mooie groene gras...liefff  :-*
Woon je eigenlijk in de buurt van helmond  ;D  anja zocht iemand uit Helmond met een auto  ::)  Laat ik nou uit Helmond komen en een auto hebben en zelfs een rijbewijs  ;D ;D

Gr Peggy

ps ; ik ga zondag helaas ook niet mee,  ik moet en 's morgens en 's avonds werken.  ander keertje misschien.


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Peggy,

Vandaag was de eerste uitgevlogen! De oudste.
Ik was op mijn werk, toen Demi belde. Ze zag hem op de grond zitten, terwijl Noeka en Sweet Dirkje pikten  :o.
Toen zei ik; zet hem maar terug in het blok, en daar zat hij vanavond nog. Morgen moet ik zelf even goed opletten, als hij weer uit het blok gaat komen. 

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !