28 april 2024, 10:58:09

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

*Petra*

Ik zou er ook niet intrappen hoor  ;).


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Petra

Ik heb al een tijdje hier geen berichtje achtergelaten. Gefeliciteerd met de behaalde resultaten van vorig weekeinde!

Hoe is het met je valkjes? Komt er een vierde bij?

Mara

*Petra*

27 mei 2007, 13:41:11 #1112 Last Edit: 27 mei 2007, 13:43:07 by Peetie
Hoi Mara,

Ja hoor, er komt wel een vierde bij.
De vraag is alleen wanneer  ??? ;D.

En Manja, belofte maakt schuld  ;),
hier een paar foto's van ons zondagmorgen ritueel  ;):



Hey, ben ik in beeld  ;D?



Wij gezellig samen...



Jullie een eitje, wij lekker ook een eitje, dat is pas smullen  :D!!



En nog lekker eventjes na genieten..

Fijne pinksterdagen allemaal !!

Groetjes Petra  :D



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra,

Leuke foto's zeg en ja hij is in beeld hoor. Prachtig. Ik zie dat ze bij jou ook zo dol zijn op ei.
En nu maar wachten op nr 4 hè dan is het compleet toch.

Groetjes Anja

Bello

Zooooooooooooooo
Leuke foto's  ;D

Maar dat is een lekkere standaard om op te zitten, en eten ze bijna een heel ei op?


Leuk he om ze vrij te zien zitten.

Groetejs Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sanna

Hoi Petra,

Leuke foto's weer zeg. En wat een mooie standaard heb jij! Ik ben wel benieuwd naar wat de 4e gaat worden hoor, haha.

Groetjes, Sanna

*Petra*

Hoi Anja,

Je, ze zijn zeker dol op ei!
En ja, compleet met vier, voorlopig wel ..  ;)

Hoi Dorothé,

Ze eten met drietjes ongeveer een half eitje op.
Sweety was er meteen al dol op, maar na een paar keer aanbieden hebben ze het alle drie leren eten  ;D !

Hoi Sanna,

Het is een fijne standaard.
Beetje groot, maar voor een aantal valkjes wel leuk.
De 4e gaat, een zwaar bont cinnamon popje worden,
liefst primrose getekend. Dat is in ieder geval mijn streven  :D.

Groetjes Petra.


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Petra

Wat een leuk zondagmorgenritueel. Zo heeft iedereen toch zijn eigen ritueeltjes. Hier is het altijd wat meer tijd aan Pino besteden en hem proberen te lokken met wat lekkers. Hier vinden ze ei dus niet te eten, ze smeren het liever uit en maken alles vies.

Groetjes

Mara

caro

Hoi Petra,

Leuke foto´s. Ik ga ook maar eens een eitje geven. Heb ik nog nooit gedaan, ik ben benieuwd hoe ze hier op reageren.

Nog geen valkje op het oog. Moeilijk is het wachten he.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Petra*

Hoi hoi,

Iedere keer als er bij ons visite komt, gaat Demi de valjjes uit de kooi halen en op de standaard  in onze keuken zetten.
Nu had ik onlangs wat kinderspulletjes op internet gezet.
Die mensen komen binnen en buiten, duurt meestal 5 minuutjes.
Zodra Demi ze binnen ziet komen, gaat ze de valkjes halen  ;D.
Het is in ieder geval een teken dat ze trots op ze is, en ze aan iedereen wil laten zien.
Maar er zijn kinderen, maar ook grote mensen, die wat minder gecharmeerd zijn van vogels, zeker als ze een beetje gaan fladderen  ;). Maar daar is ze zich nog helemaal niet van bewust, mijn dierenvriendinneke  ;D ;D.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Monky

Hey Petra,

Ik had jouw leuke foto's nog helemaal neit gezien  :-[
Ze zijn heel leuk geworden!
Je hebt mooie valkparkietjes hoor  :D

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Petra,

Wat leuk van Demi zeg en ze is zich vangeen kwaad bewust. Ze wil alleen maar pronken met de mooie valkjes.
De veertjes bij Yobi zijn weer helemaal aangegroeidDemi. Ik heb net wat foto's gemaakt van een kroelende Yobi. Moet nog even kijken of ze gelukt zijn.

Groetjes Anja

Sanna

Citaat van: Peetie op 31 mei 2007, 19:48:06
Maar er zijn kinderen, maar ook grote mensen, die wat minder gecharmeerd zijn van vogels, zeker als ze een beetje gaan fladderen ;).


Hahaha, ja lachen hè?? :D. Die krimpen dan helemaal in elkaar alsof er een vliegende dynosaurus op ze af komt wapperen ;D ;D. Maar daar moet je ook wel mee oppassen. Ik had vroeger een klasgenootje die een keer wat mij me op kwam halen, en toen had ik nog alleen een grasparkietje. Beestje was reuze vriendelijk, kwam altijd op visite af om ze te begroeten. Maar wist ik veel dat dat kind zo idioot daarop zou reageren :-X... Ze schrok zo dat ze in blinde panier naar hem slaan notabene!!!! :o :o Sindsdien vraag ik altijd of mensen bang zijn voor vliegende vogels voordat ik ze door de deur laat ;D. En je moet er echt 'vliegend' bij vragen, anders denken ze, zo'n kanarietje in een kooitje, lekker veilig opgeborgen, en dan schrikken ze zich alsnog wezenloos ;). Ik had laatst twee kerels van het bouwbedrijf die bij mij wat aan het dak moesten doen. De ene was vogels gewend en die vond Belle heel leuk. Maar die andere had Belle nog helemaal niet gezien ... die gilde toen ze ineens op z'n schrouder ging zitten hahaha ;D.

Maar leuk dat Demi zo happy met ze is. Is toch beter dan dat de kinderen persé een huisdiertje willen en er dan vervolgens nooit meer naar omkijken ::).

Groetjes, Sanna

Anja


*Petra*

Hoi Sanna,

Idd wel oppassen, van de schrik zouden ze onze geliefde valkjes neermeppen  :o :o! En ja, de grootste vent blijkt  bang te zijn..

Hoi Anja,

Oh, ik leg Demi net (met buikpijn) op bed.
Ooh, wat ziet dat er lief uit!!
Als ze strakjes nog roept, neem ik ze mee naar beneden.
Anders ziet ze je foto's morgenvroeg als eerste  ;).
Heel erg bedankt, deze mooie liefde, zien wij helaas niet thuis  :-\ . 
Tja, bij de valkjes dan hé  ;D ;D!

Groetjes Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !