3 augustus 2025, 23:37:35

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Petra,

EN DAT IS ZE ZEKER "Ons Chantalleke"

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Bello

he eIk moest jullie ff zoeken, maar toch gevonden

Hoe is het met de gekortwiekte birdies??

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi dorothé,

Het gaat reuze!
Vanmorgen hebben ze lekker op hun kooi gezeten.
Ik merk wel dat vooral Twiedie steeds beter kan vliegen, ook al is hij gekortwiekt. Hij vloog zo, met zijn korte vleugeltjes, van de keuken naar de kamer, op het standaard. Dus ook nog een beetje omhoog!
Maar dat geeft niets, zolang hij nog niet bovenin de gordijnen gaat  hangen, kan ik hem nog goed pakken.
Ik zie alleen geen verbetering in de rationele sferen, dat is wel jammer. Sweety wil de baas spelen, maar Noeka laat niet over haar heen lopen  ;D. Sweety vertoont wel imponeer gedrag richting Noeka. Twiedie laat ze maar doen, en vraagt altijd om een kroel, als ik langs de kooi loop, of eigenlijk wie dan ook.
Hij is niet eenkennig, en houd toch wel meer van mensen dan van zijn soortgenootjes volgens mij. Hoewel hij bij Chantal toch  een heel lief mannelijk valkje ontmoet had, waar hij zich wel tot aangetrokken voelde  ;). Misschien is hij gewoon wat kieskeurig wat de vrouwtjes betreft..
Ik hoop ooit voor hem een mooi lief bont cinnamonpopje te  vinden..
O ja, ik heb ook een uitnodiging van Anja, dus misschien ontmoet ik jullie ook allemaal in levende lijve, lief hé  ;D ;D !

Groetjes Petra  :D
p.s. superleuke handtekening !!

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Coco en Chantal

CitaatHoewel hij bij Chantal toch  een heel lief mannelijk valkje ontmoet had, waar hij zich wel tot aangetrokken voelde  . Misschien is hij gewoon wat kieskeurig wat de vrouwtjes betreft..

Het kan natuurlijk ook zijn dat hij op de knappe mannetjes valt whaha ;D ;D

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Bello

Hoi Petra,

Onze Bello kan inderdaad kleine stukjes vliegen maar hij vliegt niet meer weg als ik hem wil pakken. Hij weet als hij gaat vliegen en wilt ergens op gaan zitten dat hij onze hulp nodig heeft, hij vliegt niet meer hoog, en kan wel van mijn schouder naar de schouder van mijn vriend vliegen als hij in de buurt is natuurlijk.

Groetjes Dorothé

Mara

Hoi Petra

Wilde eignelijk alleen maar even hallo zeggen en kijken hoe het met je gaat!!

mara

Anja

Hoi Petra,

Ook mijn valkjes vliegen nog maar ze kunnen geen hoogte meer maken. Of ja vliegen ik vind het meer fladderen.
Ik heb er hier ook 1 bij die behoorlijk dominant is maar ik denk dat het ook het karakter van de valk is.

Groetjes Anja

*Petra*

Hello,

zo, beetje druk gehad, maar nu zitten de meeste voorbereidingen erop; morgen vieren we Nick zijn 9e verjaardag.
Door al dat hoofdpijngedoe hadden we eens zin om hem extra te verwennen.
Ik heb heel de speelkamer leeg gemaakt en natuurlijk meteen flink gepoetst, als hij dan toch leeg is.
We hebben er een flipperkast in staan, die stond er al, en nu een grote airhockeytafel in gezet. Ik heb 2 grote zitzakken gekocht en een paar leuke posters, wat accesoires en heel de kamer is veranderd. Hij heeft er nog niets van gezien, en is reuze nieuwsgierig. Er hangt een brief op de deur; niet naar binnen gaan en er staat een stoel voor, zodat ze niet per ongeluk binnen gaan. De deur kan niet op slot, maar toch blijven ze er goed uit.
Morgenvroeg mag de deur open ...
Heb er zelf nu al zin in. hij kan toch al zo enthousiast zijn ..

Groetjes Petra
p.s. Dus Mara, gaat goed hoor, beetje druk bezig, maar prima!!

Caroline

:o Wat leuk, een hele fijne dag morgen, en Nick ......

gefeliciteerd!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Petra,

Wat spannend voor Nick zeg. ik wens jullie alvast een fijne dag toe.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Petra

Oei oei, spannend zeg. Ik ben heel benieuwd naar de reactie van Nick.

Alvast een fijne dag toegewenst.

Mara

Bello

Nick wij wensen je morgen een heeeeelllle fijne verjaardag

9 jaar alweer!!!!!

Groetjes Dorothé

Anja

Hoi Nick,

En wat vind je van de nieuwe kamer?

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi lieve mensen,

Nick vond het geweldig!!
De mooiste verjaardag in zijn 9 jaren, zo noemde hij het;
behalve dan de hoofdpijn. Dat was weer even de domper.
Rond 17.00 uur kreeg hij hoofdpijn, ik heb hem meteen een zetpil gegeven, hij heeft op bed gelegen en kwam toch weer beneden. Hij is toch bang om zijn eigen feestje te missen. Hij zat wat op de grond tegen de muur, zag wit en moest steeds gapen. Het bekende patroon... Daarna moest hij overgeven en normaal gesproken gaat hij dan heel lang slapen. Vandaag niet, hij riep echt; zo, ik ben weer beter! Hij heeft ook gewoon weer mee gespeeld en om 18.30 uur saté met brood gegeten. Ik was blij dat hij toch weer aan zijn eigen feestje deel kon nemen. Het wordt toch een vreemd feestje als de jarige op bed ligt. Nick had er deze maand ook nog geen last van gehad, dus de kans zat er al in vandaag. Maar gelukkig, was hij, ondanks dat, super blij met  de airhockeytafel, en de verbouwde kinderspeelkamer naar tienerspeelkamer! Dus al met al toch een geslaagde dag!!

Groetjes Petra  :D