28 april 2024, 16:26:14

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Petra,

Ik had de valkjes bij Anja gezien en dat gaat daar super!!!

En Chantal had al over kortwieken toen bij Teuntje, zodat we Catka al gekortwiekt kregen.

Dus je mag "ons Chantalleke"en "ons Anja" nog meer bedanken ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Coco en Chantal

Groetjes Chantal en de valkjes


Anja


Van mij ook

Graag gedaan hoor (al ben ik even kwijt waarvoor) Wat heb ik dan voor jullie gedaan  ??? ??? ???
Ik zal waarschijnlijk niet goed gelezen hebben.

Groetjes Anja

Bello

Anja,

Laten zien dat hoe het met gekortwiekte valkjes gaat in huis. ;D ;D ;D ;D en dat gaat er inderdaad veeeeel rustiger aan toe (ook bij ons hoor)

Petra,

Ik ben ook blij met Bello en Catka hoor, kan ook niet anders dan van " zo'n goede valkenkweekster als Chantal" ;D

Chantal,

SUPERVALKJES van Chantal dat hoor je alweer, goed he!!

Dorothé
Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

         ;D  ;D S U P E RC H A N T A L L E K E  ;D ;D

VOOR MOOIE TAMME VALKJES & GOEDE SERVICE NA AANKOOP!!

;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Coco en Chantal

Nou Nou zo kan die wel weer he meiden  whaha ;D

Ik vind het niet meer als normaal en wil alleen het beste voor mijn diertjes.
Maar bedankt voor weer dit grote compliment, het is toch leuk om te horen/lezen ;)

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes


*Petra*

Hoi Chantal,

Het is ook echt gemeend, en wat voor jou heel normaal is, is deze deze wereld echt niet altijd meer zo normaal.
Hoe vaak, ook als het om andere dingen gaat, koop je iets en krijg je garantie tot de deur. Zodra je de drempel over bent, is het jammer maar helaas. De poen is binnen en je bent bedankt  :'( :'(.
Gelukkig zijn er nog mensen die niet zo werken, en jij bent er één van. En dat geeft je dan ook weer wat meer vertrouwen in de mensen, als je zulke mensen leert kennen  ;D ;D.
Mijn valkjes gekortwiekt, Anja's valkje Y... geholpen, toen ze een wat ziek was. Teuntje toch maar gehouden, om problemen te voorkomen.. Noem maar op.
Wij zijn blij, dat we jou "toevallig" ontmoet hebben!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Coco en Chantal

Hoi petra

ja je hebt wel gelijk, jammer maar helaas bestaan er ook zulke mensen die garantie geven tot je dremplel over bent. :-\.

Maar goed hier het koppel die ik pas heb aangeschaft, nog steeds geen naam trouwens :-[

Ze zien er beide heel goed uit, lekkere dikkerds zijn het haha.
Het borstbeen stak niet uit , want dat heb ik wel even gecontroeerd toen ik ze kocht.
nee ben er zeer content mee met dit mooie stel ;D


Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes


*Petra*

11 januari 2007, 15:54:19 #699 Last Edit: 11 januari 2007, 19:05:59 by Peetie
Dus:

Wie verzint er namen voor dit prachtige stelletje !!

Ot en Sientje ?
Jip en Janneke?
Chantie en Richie[ (genoemd naar Chantal en Richard?)

Groetjes Petra  :D.
p.s. Weet je nog die plaats waar ik mijn 1e valkje kocht. Daar kon ik de 2e niet bestellen, want als hij eerder verkocht zou kunnen worden, dan ik hem zou komen ophalen, deed ze dat, hoe jong het arme beestje ook zou zijn. :'(. Dat deed me ook besluiten om eens verder te gaan zoeken naar mensen zoals jij.


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Citaat van: Peetie op 11 januari 2007, 14:30:05
Hoi Chantal,

Het is ook echt gemeend, en wat voor jou heel normaal is, is deze deze wereld echt niet altijd meer zo normaal.
Hoe vaak, ook als het om andere dingen gaat, koop je iets en krijg je garantie tot de deur. Zodra je de drempel over bent, is het jammer maar helaas. De poen is binnen en je bent bedankt  :'( :'(.
Gelukkig zijn er nog mensen die niet zo werken, en jij bent er één van. En dat geeft je dan ook weer wat meer vertrouwen in de mensen, als je zulke mensen leert kennen  ;D ;D.
Mijn valkjes gekortwiekt, Anja's valkje Y... geholpen, toen ze een wat ziek was. Teuntje toch maar gehouden, om problemen te voorkomen.. Noem maar op.
Wij zijn blij, dat we jou "toevallig" ontmoet hebben!!

Groetjes Petra  :D


Hoi Chantal,

Ik sluit me helemaal bij Petra aan. Wij zijn gewoon SUPERBLIJ met jou en dat laten we dan ook graag blijken.

Hoi Dorothé,

Nu is het me duidelijk. ik kon het even niet volgen.

Hoi Petra,

Nieuwe namen ik zal maar niks met een Y doen he  ;D ;D ;D

Wat dacht je van Puk en Muk of Wipneus en Pim.
Donald en Katrien of Mickey en Minnie.
Quick en Flupke of Cleo en Cesar.


Groetjes Anja

caro

Hoi Petra,

Er staan leuke namen bij. Meestal komen de jongens met ideeen. Dat zijn meestal namen van tekenfilms. Simba en Nala, Dee Dee en Dexter. Ik hoop dat jullie er uit komen samen.

Er zijn inderdaad maar weinig mensen die het hart op de goeie plaats hebben en te vertrouwen zijn. Helaas, maar ze bestaan gelukkig wel ;).


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Bello

Zo is het maar net he meiden,

Als je met een vraag of een probleempje zit dan kunnen we altijd bij Chantal terecht!!

voor de valkjes en voor ons ;D ;D

Ook nadat je bij Chantal een valkje gekocht hebt!!!
Dat gaat zeker niet tot aan de deur maar veel verder

Dus Chantal, ik sluit me bij Petra en Anja aan ;)

Chanty en Richie vind ik heel lief klinken voor je nieuwe valkjes, wat is hun mutatie????

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

11 januari 2007, 21:28:18 #704 Last Edit: 11 januari 2007, 21:31:51 by Peetie
Ik zal het stel even ophalen . ;D ;D

Citaat van: Coco en Chantal op 11 januari 2007, 15:26:29
Hoi petra

ja je hebt wel gelijk, jammer maar helaas bestaan er ook zulke mensen die garantie geven tot je dremplel over bent. :-\.

Maar goed hier het koppel die ik pas heb aangeschaft, nog steeds geen naam trouwens :-[

Ze zien er beide heel goed uit, lekkere dikkerds zijn het haha.
Het borstbeen stak niet uit , want dat heb ik wel even gecontroeerd toen ik ze kocht.
nee ben er zeer content mee met dit mooie stel ;D


Groetjes Chantal



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !