27 april 2024, 22:11:56

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Petra,

Wanneer gaan jullie het dan vertellen?



Groetjes Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

He wat spannend zeg. Dus misschien een hondje erbij? :D



MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Bello

En al gevraagd of gezegd?

Of heeft hij nog niey gezegd van wanneer komt je zus j=haar hondje halen???


Dorothé

nog 5 nachtjes slapen!!!!
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Vandaag vroeg een vriendje van ons zoontje; Hebben jullie een nieuw hondje? Nee, zei mijn vriend, hij blijft nog deze week, en dan gaat hij weer naar huis, dus denk dat het mislukt is  :'( :'(.   


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra,

Ohhhhhhhhh wat jammer  :'( :'( :'(
Misschien draait hij deze week nog wel bij  ??? ???

Ik blijf in ieder geval voor je duimen.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Petra,

Je vriend vindt alle valkjes vast genoeg ;D en hij denkt ook vast dat er nog meer valkjes bij komen ;)
Maar misschien blijft Rakker toch bij jullie? You never know!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

margab

Hoi Petra,

Misschien heeft je vriend op het forum gekeken en gedacht.......nou effe nog niet?!
Alle kans dat hij na deze week ook voor Rakker is, want met de valkjes liep het ook wel los.
Ik help je duimen,
Marga

Caroline



Balen joh!!   :-\




Zal ik nog maar eventjes door duimen??  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

Gewwon Rakker in huis houden en kijken wat hij volgende week zegt.
Gaat Rakker ook bij je vriend liggen???


We duimen met je mee

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Petra,

Net doen of je gek bent en Rakker nog niet terug brengen.

Hoe gaat het met Noeka?

Groetjes Anja

*Petra*

Hoihoi,

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes en het duimen, maar helaas heeft het niet mogen baten en is Rakkertje terug naar mijn zus  :'(. Mijn zus wilde hem ook niet langer bij mij laten zitten, omdat ze ook wist dat mijn vriend hem eigenlijk niet wilde. Ze vond het dan een beetje stom, om hem niet op te komen halen, en ik begrijp dat ook wel van haar. Hij is drie weken bij ons geweest, en je mist hem dan echt wel. Mijn vriend vond, dat hij te vaak alleen zou zitten, en eigenllijk heeft hij ook wel gelijk. Dat is nu juist de reden dat we valkjes hebben en geen hondje. Ik laat me nogal snel meeslepen, door zo'n lief klein hondje, of door mijn kindertjes, maar ja, we zijn met zijn vieren, en moeten er ook met zijn allen achter staan. Ik ga me weer lekker op de valkjes storten, Sweety kent er weer een deuntje bij, dus dat is echt super! Met Noeka is alles goed, went steeds meer, en wordt ook steeds brutaler, maar dat mag ze ook  ;D.

Groetjes Petra  :D
   


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja


Hoi Petra,

Daar heb je idd een punt. Je bent met vieren en dan moet je zo'n beslissing ook met z'n vieren goedvinden.
Toch wel jammer.

Fijn te horen dat Noeka het goed doet.
Wat voor opvoeding krijgt ze bij jou als ze steeds brutaler wordt en dat dat ook nog goed is  ;D ;D ;D ;D

Wij krijgen Yahoo en Yeuntje vanavond.
Spannend.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Petra,

Ja, dat is jammer maar aan de andere kant heeft Rakker gelukkig wel een goed thuis waar hij nu naar is teruggekeerd. En wie weet mag je weer eens een paar weekjes voor hem zorgen, dat is ook leuk om naar uit te kijken. :D

Wat lief dat Sweety er alweer een deuntje bij kan. Ik vind dat altijd zo grappig om te horen. Zeker als ze ineens weer een nieuw melodietje fluiten. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Petra*

Citaat van: elfelfje op 27 oktober 2006, 17:37:14


Fijn te horen dat Noeka het goed doet.
Wat voor opvoeding krijgt ze bij jou als ze steeds brutaler wordt en dat dat ook nog goed is  ;D ;D ;D ;D


Hoi Anja,

Met brutaler worden, bedoel ik eigenlijk, naar me toe komen, net als de andere valkjes doen, als ik aan de keukentafelzit, met iets lekkers  ;D. Ze wacht nog even af, maar op een gegeven moment komt ze toch kijken! Ik heb ze net na het eten uit de kooi gehaald,  maar had een probleem toen Twiedie terug moest. Het mislukte de eerste keer, hij vloog weg. En kreeg in de gaten wat mijn bedoeling was. Blazen, bijten, hij deed alles wat niet mag!! Ik heb de lampen uit gedaan en hem gepakt en in zijn kooi gezet, even laten zien wie de baas is, maar hij beet echt best hard  :(.
De toiletsessies met Noeka gaan hartstikke goed, Demi is daar vooral mee bezig, omdat ze wil dat het valjje naar haar toe trekt.  Dan moet jij haar ook verwennen, zeg ik dan  ;D ;D
Vanavond zocht Sweety lichamelijk contact met Noeka. hij wilde overduidelijk gekroeld worden door haar! Zijn doldwaze verliefdheid is omgeslagen in een diep verlangen ... ;D
Maar Noeka had zoiets van: Wat moet jij nu toch van me??
En Sweety werd boos omdat hij geen kroel kreeg  >:(. 

Hoi Manja,

Ik hoop dat het nu goed gaat met Rakker en Mazzel. Rakker is naar mijn zus terug gegaan en niet naar haar vriend, dus ben heel benieuwd. En logeren mag hij van mijn vriend ook altijd..
Het is zo grappig, al die deuntjes. Soms haalt hij er nog twee door elkaar, zeker met die laatste nieuwe  ;D!! Hij is echt de enige die deuntjes fluit, tot nu toe, Twiedie is gewoon veel stiller en rustiger en Noeka kan alleen nog maar kleine geluidjes voortbrengen..

Groetjes Petra  :D     


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !