21 juni 2025, 00:00:40

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Petra.

Laat de traantjes maar stromen. Daar knap je van op.
He wat rot voor je zoontje, dat hij er zonder medicijnen niet vanaf kan komen.

Welke medicijnen heeft hij gekregen?

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Petra,

Ik weet wat je doormaakt. Laat je tranen de vrije loop dat helpt. Heeft Nick zetpillen als medicijn gekregen? Mag hij nu ook bepaalde dingen niet meer eten die de migraine kunnen bevorderen? Hoe oud is Nick? Mss groeit hij er nog overheen zoals dat bij ons Jeroen is gebeurt. Ik hoop het voor je.

Groetjes Anja

*Petra*

5 maart 2007, 19:38:34 #857 Last Edit: 5 maart 2007, 19:40:59 by Peetie
Hoi lieverds,

Bedankt voor de knuffels, hugs en steun.
We moeten nu, als er een aanval begint, meteen een zetpil domperidom (tegen de misselijkheid) en daarna direct een paracetamolzetpil voor de pijn geven. Dat zijn nog vrij "gewone" medicijnen.
Wanneer dit het overgeven niet kan onderdrukken, gaan ze andere mediciijnen proberen. Wel ben ik heel blij dat hij niet dagelijks medicijnen hoeft te slikken, om het te voorkomen.
Hij is nu net 9 geworden en tijdens de puberteit kan het veranderen; of wegblijven of verergeren, dat is niet te voorspellen. wij hopen natuurlijk dat hij er overheen groeit. Hij mag gewoon alles eten, omdat hij geen allergieën heeft, en we niet merken dat het van bepaakd eten komt. Wel oppassen met prik, maar dat drinkt hij niet vaak. Ik heb lekker gejankt; en dan komt er plots alles naar boven en jank je nog lekker even door;
mijn moeder, die haar kleinkinderen nooit heeft gekend, een gemis, wat ik nog geen goed plaatsje heb kunnen geven, terwijl het al bijna 15 jaar geleden is. Vaak probeer je maar door te gaan, lekker druk, geen tijd om ergens over te piekeren, maar ja, ook niet altijd goed. Het leven is niet altijd even gemakkelijk, zelfs al lijkt het je nog zo goed te gaan. Maar dat zal een ieder van jullie ook wel kennen. We maken allemaal het nodige mee. Bedankt voor het "luisterend oor". Ik gooi er nog maar een cd achteraan. Vaak luister ik deze al niet, omdat het zoveel gevoelens bij me losmaakt, maar vanavond lekker alleen  ;).   

Liefs Petra x     

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Hoi Petra,

Meid zo is het maar net, je kunt je problemen opsparen maar eens is het emmertje vol en loopt het over.

Opruimen(janken ) helpt goed!!

Dorothé

ps. ja problemen die heeft iedereen, maar per persoon anders ;)
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Petra,

Ik hoop voor je dat Nick het bij deze medicijnen kan houden.
Jeroen mocht geen kaas, pinda's, nootjes, chocolade omdat dat de migraine op zou wekken.
Misschien heb je iets aan deze info.
Nogmaals heel veel sterkte en laat je tranen maar lopen. Uiteindelijk lucht dat op.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Petra,

Hoe is je zoontje eronder?

Lucht wel op he janken, daar moet je gewoon tijd voor maken.
(hoor wie het zegt, ik had vandaag stressie op het werk....).

Groetjes Dorothé

Mara

Hoi Petra

Hoe gaat het nu met jou en je zoon? En als ik je binnenkort zie, je ging toch ook over 14 dagen, dan geef ik je een dikke knuffel!

Mara

*Petra*

7 maart 2007, 16:12:56 #863 Last Edit: 7 maart 2007, 16:17:34 by Peetie
Hoi hoi,

Het gaat wel weer beter.
Nick kan er trouwens heel goed mee overweg. vroeger huilde hij weleens uit onmacht. Maar nu is het overgeven in de wc en dan meteen aan tafel gaan zitten; Wat eten we, ik heb honger!
Het is meer als ouder dat je dat niet wilt voor je kind. Het liefst zou je alles overnemen van hen. Maar als ik zeg; "ik zou het zo van je over willen nemen" zegt hij : "En ikke weer van jou."
Maar aan de andere kant zijn er ook weer veel ergere ziektes als "migraine", en tenslotte heeft hij er gemiddeld 'maar' een keer in de maand last van. Dus kan wel weer beter relativeren.
Ook is het veel belangrijker om te kijken wat je WEL hebt, in plaats van wat je NIET hebt. En dat helpt allemaal wel.

Ik heb trouwens ook nog valken nieuws.
Onze Chika blijft bij Chantal. Ze is wel weer te koop.  Ja, ik heb ze afgezegd. En gelukkig, en heel lief van haar, maakte ze er helemaal geen probleem van. Bedankt Chantal!
Ik voelde me wel schuldig want ze had heel mooie foto's van Chika gemaild. Maar ik vond de kleine Chika eigenlijk te veel op Noeka lijken. Ze is heel erg mooi en heeft ook nog split voor witmasker, maar qua uiterlijk is het net Noeka. En eigenlijk wil ik wel dezelfde kleurstellingen maar wel andere mutaties. Ik was gewoon verkocht toen ik de eerste foto's zag. Had er wel moeite mee hoor, tenslotte is gereserveerd toch eigenlijk besteld en gekocht. En daar wil je eigenlijk niet op terug komen. Maar het zat me niet lekker. Dus heb het toch gevraagd aan Chantal. Ik ben wel heel blij dat Chantal er heel luchtig  over deed, dank je wel Chantal, dan zie je maar weer wat een liefhebber En lieve meid je bent!! Was wel een opluchting, want ik wil je echt niet kwijt!! 

Groetjes Petra     

Mara

Hoi Petra

Ik kan het me wel voorstellen en gelukkig dat Chantal er geen probleem van maakt!!

Mara

Anja

Hoi Petra,

Heel veel sterkte gewenst. Jammer van Chika en zeer lief van Chantal.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi allemaal,

Chantaal mailde me vanmorgen; Chika heeft al een ander baasje !!
Super hé! Ik ben blij dat het toch nog zo snel is gegaan!!

Groetjes Petra  :D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Dat is fijn om te horen.

Groetjes Anja

Bello

Ja,we mogen trots zijn op onze Chantal!!

Petra,
Jammer  dat Chika niet bij jullie komt wonen, maar je hebt het toch op tijd gezegd, en er komen nog wel meer jonkies, dus....

Groetjes Dorothé