6 augustus 2025, 00:50:25

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi meiden,

Bedankt voor het liften  ;D!
Tja, weer even problemen, als je eenmaal in de molen zit ..
Onze Nick (8 jaar) is deze week ziek geweest.
Heel erg last van hoofdpijnen en overgeven na (in)spanning.
Ik ga er niet te veel over vertellen, want het moet hier over valkjes gaan, maar het houdt me behoorlijk bezig. 10% van zijn gewicht afgevallen, hij zag er slecht uit, maar nu gaat het weer beter. Ik ga er nu wel verder mee, wil weten wat hij mankeert.
Er zijn al eens foto's van zijn hoofdje gemaakt, het duurt al jaren. Het lijkt veel op migraine; wit zien, gapen, hoofdpijn, overgeven en dan heeeel lang slapen  :'( :'(.
Daarom ook weer even niet hier geweest, misschien kan ik mijn dagboek beter naar verhalen over laten plaatsen.

Groeten Petra  :( 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Hè wat verschrikkelijk!!

Altijd vervelend als je kinderen ziek zijn, zeker als ze ook nog eens iets vreemds hebben.

Op dit moment ligt Sanne met koorts door een flinke verkoudheid naast me te spoken en  te ijlen.

Heel veel sterkte met Nick, hopelijk kunnen ze hem helpen, migraine is verschrikkelijk.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Coco en Chantal

hallo petra

Wat vervelend zeg, arm kereltje.
Ik hoop dat ze er achter komen van je lieve jongen mankeert.
Ik kamp zelf ook al jaren met Migraine, dus ik weet er alles van.
Ik ben er ook altijd stront ziek van.
Soms beheerst het heel je leven.

Wens Nick maar heel veel beterschap van mij.
Groetjes Chantal

Groetjes Chantal en de valkjes

caro

Hoi Petra,

Wat erg is dat als je kinderen ziek zijn, dan ben je het liefst zelf ziek.

Ik hoop dat er iets uitkomt als je Nick laat onderzoeken. Die onzekerheid daar ga je aan kapot.

Heel veel sterkte hoor.

:-* voor Nick.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Gerda

Hoi Petra,

Ik kan me voorstellen dat het je enorm bezighoudt. Als een kind ziek is, wil je dat het liefst van hem overnemen.
Hopelijk komen ze erachter wat het precies is. Hebben ze al een EEG gemaakt? Of een scan met contrast?
Ik kan me voorstellen dat je wat minder online bent. Maar je kunt rustig bij dagboekjes blijven hoor. Tenzij je zelf liever naar verhalen wilt. Dan geef je maar een berichtje!!

Probeer ook wat tijd voor jezelf te vinden. Je hebt net ook dat gedoe met je oom achter de rug.
En geniet maar lekker van je gevleugelde vriendjes!

Liefs, Gerda

Bello

he wat is dat nu???

Nou laat het knulletje maar is ff goed nazien,  migriane is verschrikkelijk.

Trouwens een osteopaat kan ook veel helpen hoor!!!

Ik heb er zware medicijnen voor gekregen en krijg altijd maar 6 tabletten mee zo zwaar zijn ze maar ze helpen wel binnen een half uur.

We houden gewoon je dagboekje bij hoor is geen probleem!!!

Groetejs Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

margab

Hoi Petra,

Ik begrijp nu dat je wat minder online bent, vervelend voor jullie al die narigheid. Gaat het met de valkjes wel lekker?
Ben wel erg benieuwd hoe het met Noeka gaat.
Hier is alles oke, Kyra is na de eerste rui een heel mooie meid geworden. Lekker ondeugend en heeel lief.
Groetjes en sterkte met alles,
Margab

Anja

Hoi Petra,

Wat vervelend als je kinderen ziek zijn. Ik hoop voor Nick dat het geen migraine is. Dat is geen pretje hoor.
jeroen heeft er als kind zijnde ook heel veel last van gehad.
Als ze ziek zijn dan wil je dat het liefste overnemen.
Lisa is op dit moment ook ziek. Flinke koorts en keelpijn.

Nou heel veel sterkte en heel veel beterschap voor Nick.

Groetjes Anja

*Petra*

3 december 2006, 09:57:48 #593 Last Edit: 3 december 2006, 10:06:12 by Peetie
Hoi lieve mensen,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, wat doet me dat goed!
Tja, als ze aan je kinderen komen, voel je hoe kwetsbaar je zelf bent. Volgende week hebben we een info avond in het ziekenhuis. Het enige ziekenhuis in Nederland (in Geldrop) waar ze een speciale afdeling hebben voor "kinderen met hoofdpijn". Dus ik ben al blij dat we op de goede plaats zitten, tenminste dat gevoel heb ik wel.

Vrijdag ging ik sinterklaasinkopen doen, gaat natuurlijk gewoon door.
En dat moet ook. Zaterdagmorgen wil ik boodschappen gaan doen .. mijn portemonnee kwijt!! Alles afgezocht, maar nee, niet gevonden.
Ben heel de dag overstuur geweest; rijbewijs, bankpasjes, alle andere pasjes en nog flink veel contant geld ook. WEER BALEN. Pasje laten blokkeren en bij de politie aangifte gedaan voor verlies rijbewijs. Of het diefstal geweest is weet ik niet, ik heb het niet gemerkt  :'(.  Ik ben na het winkelen nog even op kantoor geweest, dus maandagmorgen ga ik heel vroeg naar mijn werk, om te kijken of hij daar ligt, maar eigenlijk lijkt het me niet realistisch, maar ja, je zoekt wat je kan.. 
Weer niets over de valkjes, ze waren net los toen ik erachter kwam dat ik mijn portemonnee miste, dus toen hebben ze het hele huis gezien, want ik liep door het huis te rennen en te zoeken, zonder de deuren te sluiten. Dus een verkenningsavontuurtje hebben ze gehad dit weekend.

Groeten Petra  :(.
En ook nog een tegoedbon voor de chinees, zat in mijn portemonnee, bedenk ik me nu ineens; waar we vanavond met viertjes wilden gaan eten  :'( :'(   

ManjaV

Hoi Petra,

Is dat balen zeg. Ik hoop voor je dat je snel weer wat leuke dingen beleeft!
Ik hoop ook dat er voor je zoontje een goede therapie wordt gevonden of in ieder geval iets waardoor hij niet meer zo een hoofdpijn heeft.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Petra,

Dat is balen zeg.
Je portemonnee weg. De elende die je er dan van hebt.

Hoop dat we weer snel goed nieuws van je mogen lezen.
Hoop dat je de portemonnee nog terug vind.

Groetjes Anja

Bello

He wat rot nou.

Tip 1:

probeer in gedachten de dag voor de verdwijning voor de geest te halen, rustig doen en niet stressen gewoon proberen

had je een andere jas aan
had je een andere tas bij

kan helpen hoor

en anders ligt hij toch gewoon op je werk........

sterkte met zoeken

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Jeetje, wat  balen joh!!

Hopelijk vindt je snel je portemonee terug.

Verschrikkelijk, die onzekerheid of dat je hem op je werk hebt laten liggen en je kunt niet gaan kijken.  :-\

Ik duim voor je.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Eventjes wat vraagjes beantwoorden en persoonlijk reageren;

Hoi Caroline,

Sterkte met Sanne, hopelijk gaat het nu al wat beter!

Hey Chantal,

Het kan inderdaad je leven nogal beïnvloeden, merk ik nu al.
Nick was vandaag al bang, dat hij hoofdpijn zou krijgen, omdat hij een judo toernooi had. We hebben hem, op aanraden van de dokter, van te voren al een zetpil gegeven. Hij heeft zich ook wat rustig gehouden van te voren; hij heeft geen hoofdpijn gehad, alleen maar een eerste prijs!! Dus dat was weer erg leuk.
Er zijn mensen die zeggen; laat hem toch niet meer judo-en, maar wij vinden dat een kind toch moet kunnen sporten. Als hij zou voetballen, zou het hetzelfde zijn, en het is ook nog zijn lust en zijn leven..

Hoi Caro,

Het is echt waar, je zou het liefst alles van ze overnemen. Het doet pijn om te zien dat je kind ziek is, en je hem niet helpen kunt..

Hoi Gerda,

Ik blijf toch nog maar even bij de dagboekjes, krijg zoveel steun van jullie, dat doet me echt goed. Heb je soms nodig. Er zijn alleen foto's van zijn hoofdje gemaakt. Maar nu gaan we een andere molen in, dus ik weet niet wat hem nog allemaal te wachten staat...

Hoi Dorothé,

Wij kunnen zelf helemaal niet mee praten over migraine. Zelfs hoofdpijn hebben we zelden last van. Alleen ooit na een feestje, maar dan is het eigen schuld ..
Bedankt voor het liften van mijn boekje.

Hoi Marga B.,

Met Noeka is alles in orde, het is niet een echte kroelkont, maar wel nieuwsgierig genoeg om de andere 2 na te doen. Ik vind ze heel erg mooi, is ook wel flink in de rui en ook nog een gebroken staartveertje, maar komt allemaal goed.
Als je wilt, kun je gerust een foto-tje van Kyra in mijn boekje plaatsen, je maakt me nieuwsgierig!!

Hoi Anja,

Heeft jouw zoontje ook last gehad van migraine? Hoe hebben ze bij jullie die diagnose gesteld?? Want je hoort het eigenlijk zo weinig, onze huisarts dacht zelf dat migraine bij kids niet voorkwam. Dat blijkt dus helemaal anders te zijn ...
Sterkte met Lisa, hopelijk is ze intussen al wat opgeknapt.

Hoi Manja,

Ik hoop ook dat nu bekend wordt, wat hij mankeert, want pas dan kunnen ze met een goed behandelplan komen.

En ach, mijn portemonnee is hierbij vergeleken ook niet zo belangrijk eigenlijk.. We zijn toch gewoon lekker uit eten geweest, en we zien wel ..

Thanxx lieverds  :-*,
Petra  :D     

Valerie

Gefeliciteerd met Nick zijn toernooi! Dat mogen we niet vergeten!
Ik hoop dat ze vinden waar die hoofdpijn vandaan komt en dat ze een oplossing geven!
En verder, wat balen van je portemonnee! Rijbewijs pasjes... Wat een geregel is het he! Vervelend!
Mijn vader is een keer de papieren van de auto (zat ook verder al zijn dingen in als pasjes enzo). Wat een geregel was dat!