6 augustus 2025, 16:31:17

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Petra,

Fijn te horen dat alles oke is met de ontlasting.

Je maakt je dan toch zorgen he.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Petra,

Fijn dat alles goed was ;)

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Bello

Hallootjes,

hoe staat het leven daar met de valkjes???

En de kids???

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Petra,

Ik zie dat Dorothé me net een stap voor is.
Wilde ook weten hoe het bij jou gaat.
We hebben al een tijd niets meer gehoord.

Alles goed hoop ik.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Dorothé en Anja en Chantal,

Alles is weer goed hier, maar een hectische 14 dagen achter de rug.
Een oom van me heeft een heel zware operatie ondergaan, en ik met mijn tante steeds naar het ziekenhuis op bezoek, en daar gaat een heleboel tijd inzitten, want je normale werkzaamheden moeten toch ook een beetje doorgaan! Maar gisteren hebben we hem mee naar huis genomen en alles gaat gelukig heel goed. Ze hebben zelf geen kinderen, en staan altijd voor mij klaar, passen ook wekelijks op, op onze kinderen, dus nu moest ik er natuurlijk voor hun zijn.

Maar veels te weinig genoten van onze valkjes, en als ik ze er nu uithaal, krijg ik ze bijna niet meer terug in de kooi. Wat weer met zich mee brengt, dat je dan een uurtje over hebt, je ze toch maar in de kooi laat zitten  :( :(.  Tips zijn welkom  ;).

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Coco en Chantal

Hallo Petra

Fijn dat de operatie goed is gegaan en dat je oom weer lekker thuis.

ja en met je valkjes dat snap ik helemaal, als het je echt niet lukt om ze terug in de kooi te doen, zou ik ze kortwieken, dan kan je als je maar 10 minuten de tijd hebt ook even eruit halen.
Maar ik snap de valkjes wel hoor hahaa, die denken hee lekker eruit, het vrouwtje krijgt ons er niet meer terug in whahaha ;D

Als je besluit ze eventueel te kort wieken, dan kom je maar langs ;)

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Hoi Petra,

Fijn dat je oom weer thuis is en dat de operatie goed is gegaan.

Wat betreft je valkjes sluit ik me aan bij Chantal. Maar al zijn ze gekortwiekt dan bestaat er nog de mogelijkheid dat ze niet terug in de kooi willen (spreek uit ervaring).
In ieder geval heb je ze dan vlugger in de kooi dan nu.

Ben benieuwd hoe je dat aan gaat pakken.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Petra,

Ja zo zie je maar dat we je gemist hebben hoor meid,

Maar is je oom nu aan de betere hand.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Hè, fijn dat je oom weer lekker thuis aan het herstellen is.

Ga maar weer lekker van je valkjes genieten nu.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi,

Nou, weer druk afgelopen dagen, donderdag bedrijfsuitje, vrijdag begrafenis vader van collega, maar ja, weer vanalles wat even moet..  :(. Even bij mijn oom langs, alles goed gelukkig..  :D

Tja, kortwieken .. maar vind het juist altijd zo mooi, als ze loei hard door de keuken vliegen om OF op het kozijn boven mijn keukenraam naar buiten te kunnen kijken OF op de standaard, OF op mijn pas nieuw gekochte ringen te belanden. Ze vliegen razendsnel rondjes om mijn keukenlamp, echt heel mooi.
Met kortwieken is dat dan toch een stuk moeilijker .. ;).

Ik heb nu wel in de gaten dat, als de lampen uitgaan s'avonds, ik ze een stuk gemakkelijker terug in de kooi krijg. Dus dat is al een oplossing voor de avond.. en misschien overdag wat lekkers in de kooi hangen ofzo, even wat extra tijd aan spenderen. Het ziet  er naar uit, dat dat de komende tijd weer gaat lukken  ;D ;D.

Groeten Petra   :D         

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra,

Zo zie je maar weer dat je zelf meestal de oplossing vind.
Veel succes verder.

Groetjes Anja

Bello

of gewoon wachten met eten geven tot dat ze uit de kooi mogen, dan weten ze ook van

Hee nu krijgen we nieuw eten!!!   lekker terug de kooi in yippie!!!

Groetjes Dorothé

Bello

Zo dan haal ik jou ook ff naar boven!!!!

Dorothé

Anja

Hoi Petra,

Ik hijs je even op hoor.

Hoe is het verder?

Groetjes Anja

Bello

Hoi Petra,

Ja dat is leuk he als ze langs komen vliegen, maar onze Bello maakt wel eens een misrekening en dan vliegt hij zo in je gezicht (dit gaat echt per ongeluk hoor)

Groetjes Dorothé