19 juni 2025, 01:53:04

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Peggy

Hoi hoi Petra,

Och das wel heel zielig ja als je je meisje zo verdrietig aan de telefoon hebt,  dat gaat door je hele lijf heen hè.  Gelukkig ging het even later alweer wat beter met haar.
Ben benieuwd hoe ze het allemaal ervaren heeft.

Je hebt prachtige foto's gemaakt Petra. De foto's van Bo&Dirkje vind ik echt superrrrr...het zijn ook twee echte knapperds hè en het voelt heel erg goed hoor dat ze bij jou wonen en ik weet dat ik ze altijd mag blijven opzoeken dus er is niks aan de hand...ik ben zo in Schijndel  :D

en wat las ik ?  had je ze binnen 10 minuten weer terug in de kooi  :o  ook Bo dus ??  heel knap hoor  ;)
We hebben wel gelachen hè tijdens het vangen van ''onze'' Bo.
Ik vind het zo komisch dat Dirkje nu hele andere deuntjes fluit...de overloper  ;D ;D
Het klinkt mss wel gek maar ik mis ze een stuk minder omdat ik weet dat ze bij jou zitten...alsof ze eigenlijk helemaal niet echt weg zijn  :D
Maare als ze in de zomervakantie weer even hier zijn dan leer ik meneertje Dirk toch weer zijn eigen deuntjes aan hoor  ;D ;D ;D ;D

Een hele fijne zondag hè.

Groetekes Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

;D ;D ;D

Hoe heeft je kleine grote meid het verder gehad dit weekend??

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Peggy,

Tja, moest ook lachen met Bo-tje, maar ook toen Dirkje alleen nog maar 'onze' deuntjes floot  ;D.

En tja, mijn grote kleine meid  ;), had het verder prima gemaakt! Sávonds een bbq en nog buiten gezwommen.
Ze hadden in 2 dagen, 8 uur getraind met de beste trainers uit Nederland. Ookal had ze haar wedstrijd verloren, de traniner had gezegd dat hij trots was op haar! En dat maakte natuurlijk veel goed  ;).
Een grote ervaring voor mijn kleine grote meid  ;D , maar ook zeker een hele leerzame.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Geweldig wat Demi toch allemaal doet voor een meisje van 11 jaar. Petje af.

En de foto's van je nieuwe koppeltje zijn schitterend ik heb er super van genoten :D

*Petra*

Dank je wel Jeanine  :D.

Nou, even een bewogen weekje achter de rug.
Het begon met rugpijn in het weekend, maandag naar de huisarts geweest. Moest gewoon wat pijnstillers nemen en door bewegen. Trok later door naar mijn zij en buik. Echt een heel branderig gevoel, heel pijnlijk  :(.
Ik heb dinsdagasvond tot 23.00 uur door het huis gelopen, kon niet gaan zitten.
Toen het gisterenmiddag zo hevig was, heb ik de dokter gebeld voor zwaardere pijnstilllers. Ik kon s'avonds terecht en het was ineens helemaal over. Nu is het wsl een niersteentje geweest, hoop dat het eenmalig was.

Gr. Petra

ps.
Ik las dit op internet, en dat was zoals ik het ervaren had:
Nierstenen geven niet altijd klachten. Pas als een niersteen vast komt te zitten, ontstaat pijn. Vaak begint het met een vage, weinig opvallende pijn in de onderrug (flanken). Geleidelijk wordt de pijn feller, en komt in steeds hevigere aanvallen, meestal aan de zijkant van de buik Tijdens een aanval is er vaak extreme bewegingsdrang. Men is rusteloos en loopt vaak rond. Sommige patiënten kruipen letterlijk over de grond van de pijn.

Peggy

Oh je had dus wrsl een niersteen..dat kan idd ontzettend pijnlijk zijn.
Gelukkig is het nu over maare wordt de niersteen wel verwijdert nu of gaat dit vanzelf?

gr Peggy

*Petra*

Deze zal gistermiddag zelf vertrokken zijn  ;D, want het was smiddags op zijn hevigst, en daarna was de pijn ineens zowat helemaal over!
De huisarts heeft nog een echo gemaakt in zijn eigen praktijk, maar er was verder niets meer te zien.

Peggy

doerak

hoi hoi petra
hoe is het daar in huize valkenpret
hier gaat alles lekker melanie's valken opvang loopt hard
maar dat moet je maar eens lezen
doerak blijft een echte doerak hahahahaha
geen dag spijt gehad dat we hem van je gekocht hebben
want hij is nog steeds zoooooooooo lief
wel heeft die wat nieuws geleerd
als je velletjes aan je vinger hebt zitten vind die dat maar vervelend aan gaat dan ook hard aan het werk om ze er af te halen  ;D
ik ga je verhaaltjes eens even lezen en we hopen dat je snel
een bakkie komt doen als je tijd hebt zodat je melanie's valken opvang kan komen bewonderen
groetjes wendy en de rest van de fam

Caroline

Nierstenen .... schijnt verschrikkelijk te zijn. Mijn vader heeft dor het huis over de grond gekropen van de pijn veroorzaakt van nierstenen.

Gelukkig ben jij hem kwijt.  :D

En hopelijk komt er geen terug.  ;)

Groetjes en heb ik nieuws sms ik je, oké??

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Wendy,

Ik wil echt binnenkort naar je toe komen, Even mijn eigen Doerakje knuffelen, en de rest van je vogels bekijken!
Leuk hoor, die opvang van Melanie, leuk om het samen te doen!

Hoi Caroline,

Het is echt heel pijnlijk, dat weet ik nu ook.
Ben zo opgelucht en blij dat de pijn ook ineens weg is.
En bij nieuws sms-en?? Ik stuur je ff een Im-metje  ;). 

*Petra*

7 juni 2008, 20:10:59 #2906 Last Edit: 7 juni 2008, 21:12:02 by *Petra*
Offtopic ... maar ... Nick behaalde vandaag een 1e plaats in een groot internationaal toernooi (270 judoclubs !!) met 54 mannekes is zijn poule; en echt zoveel andere nationaliteiten. Trots wij, hoezo ......  ;D ;) ??
Helaas wel weer last van migraine, na een aantal maal overgegeven te hebben, ligt hij nu op de bank te slapen..
Dat is dan weer de keerzijde van de medaille.  :-\, maar ... wat voor medaille  ;).

Caroline

Ach arme Nick.  :-\

Maar wat een topprestatie!!!!!  :D

Geweldig hoor Nick, gefeliciteerd.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline,

Dank je wel, ik zeg het hem als hij wakker is  ;).
Demi had de pech haar eerste wedtrijd tegen de kampioen van Duitsland te moeten judo-en. Nog knap gedaan, bijna 3 minuten vol gehouden, zij werd later hier ook de kampioen.

Caroline

Balen Demi  :-\ volgende keer beter meis.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.