16 juni 2025, 20:28:55

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Demi van harte gefeliciteerd.. volgens mij gaan wij nog veel van jou horen!! wat een topprestatie zeg!

Petra, wat een vervelend nieuws over je oom.. ik hoop dat ze snel kunnen ontdekken wat er met hem is zodat ze iets voor hem kunnen betekenen.

Veel sterkte!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Wat een kanjer is Demi zg. Echt een superprestatie. Gefeliciteerd.

En je valkjes zien eruit om te  :-* Wat een snoezige koppies allemaal :D
Ik heb er van genoten :D

*Manon*

Hoi Petra,

Gefeliciteerd met de goede prestatie van je dochter  ;D

En wat balen dat je enthousiasme en blijdschap zo werd overkoepeld door het gebeuren met je oom.

Als ze nu maar wat gaan vinden,  die onzekerheid lijkt me ook geen pretje.

Groetjes Manon

*Petra*

Hoi hoi,

Nou, ik loop hier gigantisch achter, maar het is overal te zien natuurlijk, waar het dit weekend om draait.
Fijn dat alle valkjes van Anja, Ton en Lisa zo goed opgevangen worden.

Mijn kleintjes doen het prima, de oudste 2 wegen beiden bijna 120 gram en de 2 jongste 100 gram. Ik heb nu vakantie, dus even bijwerken en dan lekker foto's plaatsen.

Nick heeft deze week ook die buikgriep gehad, ik hoop dat het daarbij blijft, en niet meer gezinsleden het krijgen. Het was erg heftig, en moest aan Caroline denken, phoe met zessen, dan weet je echt niet waar je het zoeken moet  :'(.

En mijn oom, donderdag hebben we de uitslag van de scan gehad, en na een aantal onderzoeken dat het geen hernia zou zijn, blijkt het nu dus toch een hernia te zijn.
Natuurlijk zijn we allemaal opgelucht, want het had veel erger kunnen zijn. Dit is wel erg pijnlijk, maar wel te genezen iig.

Groetjes Petra  :D     

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Petra*

Goede avond,

Even mijn handtekening veranderd, en een foto van de goede ouders; die toch steeds uitstekend voor de jongen zorgen;
Papa sweety op de voorgrond, en mama Noeka erachter.

*Petra*

Gisteren hadden we weer een toernooi in Geertruidenberg.
Demi haar eerste westrijd was tegen de de nederlands kampioen. Dit keer won ze van haar! Dat was voor Demi een heel goede overwinning! 
De rest van de partijen won ze ook, wat haar een 1e prijs opleverde.
Nick won ook steeds, maar verloor de finale in de laatste 4 seconden. Even te voren vergat de jury tafel de tijd aan te zetten, dus die stond even stil. Nick maakte de scheids hierop attent, maar hij liet het zo staan. Dat waren net de 4 seconden, waardoor het op het eind mis ging, daardoor kreeg hij de 2e prijs. Jammer, maar natuurlijk toch heel knap gedaan, en een goede les om geen risico te nemen als je ver voor staat.

Helaas hebben we dus niet van het zonnetje kunnen genieten, maar nu wel van 2 weken vakantie, alleen ziet het er buiten nu heel anders uit :-\!!

♥Debby♥

Hoi Petra,

Lekker vakantie nu.. we moeten maar duimen dat het weer snel opknapt al heb ik er een hard hoofd in.. 't is altijd pet tijdens de meivakantie..

Wat gaan je kleintjes hard joh.. en papa en mama even op de voorgrond.. Dat hebben ze zeker verdiend!!

Gefeliciteerd ook nog met je kids.. 't zijn echt kanjers hoor.. en wat goed dat Demi de nederlandskampioen verslaat.. ze kan ze dus zeker wel aan..

worden jullie nou niet benaderd door scouts ofzo?? of werkt dat zo niet??

*Petra*

Hoi Debbie,

Nou, als het zo'n weer blijft, zitten we maar lekker veel op valkparkiet.com  ;).

En ja, dat is nu zo'n beetje aan het gebeuren. Ze is uitgenodigd voor de talententraining in het district.
Ze wil op judostage, dit mag ook omdat ze een prijs behaald heeft op het NK.
Net een weekend dat ik een uitje met mijn werk naar de efteling heb  :-\.  Maar goed, ze doet dat nu eenmaal liever... 
Steeds meer kom ik erachter dat mijn kleine meisje groot wordt, en stukje bij beetje moet ik haar losser laten.
Onderstoppen in haar bed hoeft eigenlijk niet meer, en die kus ontloopt ze ook steeds vaker  :-\. Ik wist niet dat dat zo moeilijk zou zijn.. 

♥Debby♥

En misschien gaat het bij jou nog wel wat sneller als anders... Ze hebben al zoveel "verplichting" jegens hun sport en ze twijfelen er blijkbaar geen moment aan dat hun hart daar ligt...

Kan me voorstellen dat het best confronterend kan zijn.. Onze oudste is nog maar 8 en ik moet af en toe al slikken...

Wel heel gaaf natuurlijk dat ze die talententraining mag doen.. super!

En wat is een Judostage?? duurt dat een dag? of weekend?? of nog langer?

Weet je, ergens heb jij nog geluk dat ze alle 2 dezelfde liefde voor de sport hebben.. want ik kan me goed voorstellen dat in een gezin met een topsporter er weleens wrijving ontstaat..

De steun en begeleiding die jullie ze geven vind ik echt waanzinnig en daar heb ik veel respect voor..

*Petra*

Hoi Debby,

Ze hebben iid zoveel verplichtingen al, zo jong. Daar heb ik soms ook wel twijfels over. Maar Demi roept dan meteen; ik heb het druk met leuke dingen, dat is toch niet erg?
Maar een avondje niets, dat hebben we niet eens meer..  :-\.
Ja, nu in de vakantie gaan niet alle trainnigen door, en hebben we overdag lekker vrij.

De judo stage duurt een weekend. Gister werd er ook gepraat over een judotoernooi in Londen. Daar zou ze ook naartoe mogen. Nou, met de coach zou ik het wel aandurven, maar het is niet zeker dat die mee mag. je denkt toch niet dat ik mijn kleine meisje van 11 alleen (met een vreemde judobegeleider) naar Londen laat gaan !! Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt  :o :-\ :-X.

En precies wat je zegt; we hebben geluk dat ze het allebei met veel plezier doen. Veel gezinnen hebben kids thuis zitten, of kids die met tegenzin iedere zondag de sporthal in moeten. Wij kunnen er in ieder geval een gezinsuitje van maken.
Maar mocht één van de twee het niet meer zien zitten, is dat heel erg jammer, maar ook prima!

We willen ze die steun en kans wel geven, bedankt  ;).

Groetjes Petra :D  

♥Debby♥

London???

Nou Nee, dat zou ik ook niet doen..  Als haar eigen coach meemag is het in ieder geval vertrouwd...

Hopen maar dat hij mee mag dan...

oooo dat hele loslaten hoeft van mij ook niet zo hoor.. hihi.. Ik dacht meer aan uitgaan als ze 20 zijn en voor de rest gewoon lekker vroeg naar bed in het weekend! hahahahaa....

*Petra*

Wat een leuke smiley, die staat niet in mijn rijtje  ;D ;D!

Tja, uitgaan met 20, als dat zou kunnen  ;D!
Demi heeft vorgie week haar eerste fuif gehad, groep 8, en had op het moment dat ze in e auto stapte, alweer zin in de volgende fuif  :o. Dus ik ben bang dat we de 20 niet gaan halen.
Maar, natuurljik ook een voordeel van de sport; ze is echt sterk en kan zich goed verdedigen, mocht het nodig zijn..

Zaterdag viel er een brief in de bus, ze is toegelaten tot de brugklas atheneum komend schooljaar.
En de school is nog altijd belangrijker dan de judo, dus we moeten nu toch maar even afkijken, hoe alles zal gaan...

En nog ff ontopic; met de valkjes gaat alles goed, anders krijg ik zo nog een waarschuwing  ;)

Caroline

;D :D ;D

Ik heb genoten van jullie berichtjes, ja ja, kleine meisje worden groot.  :-\

De mijne zit nu 2 uur rijden in Centerparks met oom en tante, pas de tweede dag .... vrijdag komt ze pas weer thuis en ik mis haar verschrikkelijk.  :'(

Gefeliciteerd voor Demi, wat een topprestatie!! Nick natuurlijk ook gefeliciteerd, balen van die 4 sec. wat een domper voor hem.  :-\

Fijn alles goed met de valkjes.  ;) ;) Ook ik even ontopic.  :P

Fijne vakantie.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Hey goede morgen Petra,

Ik lees nu dat je oom dus een hernia heeft,  net wat je zelf al zegt,  wel pijnlijk maar gelukkig wel te genezen.

en je hebt dus nu twee weken vakantie?  heerlijk is dat.Gelukkig hebben jullie overdag geen verplichtingen...kun je er lekker op uit met je kids.
En Demi alweer de eerste prijs...superrrrrr meis!!!!  en Nick de tweede prijs; natuurlijk ook heel erg goed;  Gefeliciteerd Demi en Nick  :-*
Ik zou jullie wel eens een keertje willen zien tijdens het judo-en..lijkt me wel heel erg gaaf.  Dan zie ik meteen hoe nerveus mams is  ;) ;D

De jonkies zijn echt wel gegroeid Petra...en groot gelijk dat je het ''Dourakje look al like ''  lekker voor je zelf houdt!!!
Ik vind de lutino popjes ook erg mooi.
Worden die net zo geel als bijv mijn Joepke of zijn ze toch witter?  ik vind de wittere lutino's namelijk erg mooi.

Groetjes Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Caroline,

Tja, vreselijk als je ze niet om je heen hebt...
En ookal heb je er nog 3 rondlopen, het is toch 'anders'.
Sterkte voor jou deze week, en als ze volgende week weer gewoon aan het ruzieën zijn, vraag je jezelf af, waarom je er vorige week niet meer van genoten hebt.. 
Is dit te volgen  ::) ;D.

Hoi Peggy,

Zeker fijn voor mijn oom. Vanmiddag kan hij al terecht voor het behandelplan in het ziekenhuis. Ik was even zelf bij hun huisarts langs geweest, er moest echt wat spoed bij komen ... :-\. Gelukkig is dat ook gelukt  ;).

Ja, leuk om te zien  hoe nerveus die mama is  ;D.
Gisteren viel het best mee,  na vorige week een NK te hebben meegemaakt, was het gisteren 'maar' een gewoon toernooi.

Ik weet niet of deze lutino's witter zijn, maar ik denk het wel.
Ik zou zeggen; Kom, kijk en vergelijk  ;)!