3 augustus 2025, 15:06:28

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Caroline

Foto's!!!  :P

Ik dacht voor ze omstebeurt weg gaan, nog eventjes allemaal op de foto.  :D

Mama Diégah.

Papa Amor.

Groupie, voor de pap, dus bedelend.  ;D ;D

Groupie eet nagenoeg nog niks zelf maar was vanavond na de pap weer 80 gram.

Groupie  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

't is wederom een beauty hoor Petra!! heel erg mooi..

nog even geduld en dan is het zover... drukke tijd voor jou.. donsjes tam maken, je eigen valkjes tam maken... jij verveeld je voorlopig niet!  :)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Groupie is echt een prachtig valkje.
Voor je het weet kan je hem gaan halen :D

Weet je al of de 4 eitjes bevrucht zijn?

Monky

Hi Petra,

Wat zijn je jongen schitterend geworden... ik moest even 2 keer kijken toen je de handtekening veranderd had hahaha. wat een beauties...

En Groepie, echt Wowie  :o Schitterend hoor  :) Fijn dat het zo goed met hem gaat  :)

Groetjes,
Monky

Sharon

Hoi Petra

fijn om te lezen dat alles hier zo goed gaat.

Ik ben benieuwd of de eitjes allemaal bevrucht zijn! Hoop het van wel natuurlijk.

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Petra*

Hoi,

Wat een prachtvogeltje hé, Groupie !!
Ik ben heel trots op hem en op Caroline, super hoor!

En ook op onze lieve Shadow,
steeds harder gaat hij kwebbelen, en hij kan ook zo lekker eten,
hij woog vanmorgen 88 gram, is dat niet geweldig!!
Ik vind het zo'n mooie lieve schat!

Of alle etijes bevrucht zijn durf ik niet te zeggen, maar ze zijn hard aan het werk. Moeder concentreert zich op het broeden, vader geft de kids nog wat te eten, maar broedt soms ook even, om noeka even af te lossen. Het is echt een prachtig koppeltje.
Ik ben met pappen even gestopt, kreeg er toch weinig in.
Vanmorgen wogen ze bedien 87 gram, ik houdt het natuurlijk goed in de gaten.

De luchtreiniger/bevochtiger heb ik besteld. Ik dweil de hele dag door, om het de luchtig op 50 á 60% te kunnen houden.
Het komt ook door de vloerverwarming dat het zo droog binnen is. Ik hoop dat hij morgen binnen komt, dan hoef ik met Pasen niet meer te dweilen  :P.

Verder heb ik grootste plannen vwb de inrichting van de kooien.
Ik wil de speelkamer in 2-en splitsen, een vogelkamer voor mij, en een speelkamer oor de kids. Dan hebben we beiden een stuk voor onszelf. Ik wil met een groot dessoir het hok verdelen, en dan mooi de kooien rondom plaatsen. een lekkere stoel in het midden, senseo op de kast, ooh heerlijk!!
Het liefst begin ik er NU aan, maar heb wat hulp nmodig. dus mocht ik straks visite krijgen, dan is die persoon de klos. dat wordt tillen en sjouwen, en daarna een lekker bakkie met tompouches. Die heb ik al gehaald  ;D.
Nou ik fantaseer nog een verder.

Vanmiddag gezellie met Peggy naar Groupie kijken en morgenmiddag komt Danielle naar Spikey kijken. Dus weer genoeg te bekijken en valkjes om over te kletsen...

Groetjes Petra  :D       

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Petra, kun je niet een grote schaal, ovenschaal ofzo vullen met water en op de grond onder de kooi zetten?? even ter overbrugging??

Je hebt grootste plannen hoor!! maak je wel foto's van de kamer als je klaar bent??? ik vind die kamer van jou zoooo gaaf..   :)

*Petra*

Ik heb er al een grote waterbak staan, maar de luchtvochtigheid is gewoon heel moeilijk hoog te houden. Maar Demi dweilt ook al mee, dus nog ff doorzetten  ;).

♥Debby♥

ja of een oude handdoek heel nat maken en onder de kooi neerleggen.. dat laat meer vocht los dan een bak water...

't is echt geweldig dat Demi de liefde samen met jou deelt.. super!

caro

Hoi Petra,

Gefeliciteerd met de 4 eitjes. Wat fijn dat het goed gaat met Groupie. Gelukkig maar, een echt vechtertje. Wat zijn je jongen mooi en groot geworden,

Je hebt leuke plannen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Petra,

Super van Shadow zeg, ... ik ben echt heel erg blij voor je !! Spannend, spannend en nog eens spannend zeg ... straks weer heerlijke donsjes bij jou !!

Gezellig dat Danielle morgen komt, en owhhh wat zal met een buik vol vlinders weer naar huis gaan om verder smachtend af te gaan zitten wachten  :D

Je bent weer heerlijk verwend met foto's en Groupie is inderdaad een prachtvalkje ... maar ik vind elk valkje eigenlijk wel pachtig, hahaha ...

Wat een valkjes liefde hebben we hier toch !!

Heel veel plezier met danielle morgen en voor jou ook hele fijne dagen gewenst !

Groetjes, Karin

*Petra*

Hoi Debbie, Caro, Caroline en Karin,

Ik heb mijn plannen al helemal uitgevoerd, en ooh wat is het naar mijn zin geworden  :o!
De senseo staat er nog niet, maar verder is alles al gelukt  ;).
Ik vind het een super vooruitgang en er prachtig uitzien.
Het is moeiljik om een foto te maken van het geheel..

Danielle komt morgen met een vriendin, nou, prima toch!

Ik heb een hele leuke middag gehad bij Caroline, een minpuntje; de tijd vloog weer eens veel te hard  ;).
Wat vind ik het toch heerlijk daar, heb al een IM gestuurd  ;).

En Karin, het is idd heel fijn, om die valkjes liefde te delen.
Mijn zud, en tevens mijn beste vriendin, snapt het wel, zij heeft hetzelfde me cavia's, maar toch is het anders ....  ;).

Deze avond ook nog geweldig nieuws gehad van onze lieve buurtjes; het was NIEt uitgezaaid.
Ik was vanavond op de bingo van mijn werk, mocht geen één keer 'bingo' roepen, maar het voelde of ik de hoofdprijs had, God, wat ben ik blij voor hen!

Groetjes Petra  :D

Kaatje

Hoi Petra,

Wat zal dat een enorme opluchting zijn, geen uitzaaiingen .. dan heb je inderdaad de hoofdprijs al gewonnen en bij de bingo heb je gewoon een fijne avond gehad .... helemaal door dit nieuws natuurlijk !! Echt super !!

Ik denk dat alleen degene weten wat valkjes liefde is als we zo over ons valkjes praten, iemand die een caafje heeft weet wel het huisdieren gevoel maar iemand die zelf een valk heeft, praat toch heel anders ... dat heb ik ook bij Paco gemerkt !!

Fijne dagen meid !!

Groetjes, Karin

Bello

Hoi Petra,

Hee maar da's weer een leuk om jou en Demi te zien.
Natuurlijk vliegt de tijd dan weer voorbij erg he.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel