11 augustus 2025, 09:01:55

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Hoi Hoi...

hoeraaaa Shadow, WELKOM THUIS!!!

Fijn dat het zo goed gegaan is Petra!! en wat leuk dat hij mee mag op vakantie!

Waarom had je het feestje eigenlijk geannuleerd?? leek het je toch niet leuk ofzo?? Fijn dat het feestje zelf wel goed geslaagd is ondanks dat Nick niet helemaal fit was..

Mocht ik je niet meer "spreken" alvast een FIJNE vakantie!!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Hoi allemaal  ;D,

Hij eet al wat van zijn zaadjes, en poetst al wat, dus het gaat echt wel goed komen met hem. Hij staat nu gezellig bij ons in de (woon) keuken, dus dat is erg leuk!

Het feestje had ik geannuleerd, omdat er heel erg bot gereageerd werd, toen ik belde, een uur voor vertrek. Er stond namelijk een kortingsbon in de krant van 3 euro per kind. Helaas gelde die niet voor kinderfeestjes, maar de manier waarop  :o! En toen dacht ik; bekijk het maar  ;)!!

Nick is nu nog behoorlijk ziek, heel het carnavalsgebeuren op school gemist  :(.
Hopelijk is hij voor as maandag toch opgeknapt.

Groetjes Petra 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Hè wat vervelend Petra,dat Nick zo ziek is en dat hij het carnavalsfeest op school heeft gemist. Beterschap met hem hoor. Laat hem maar heerlijk uitrusten zodat ie maandag goed fit is.

Het gaat dus helemaal goed met jullie knapperd? Heerlijk hè dat Shadow nu bij jullie is en alweer 4 eitjes bij S&N  :o  wauw...spannend spannend spannend...

Heel goed trouwens dat je het andere hebt afgebeld!  ben trots op je  :D  dan moeten ze maar niet zo belachelijk bot doen!

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Hoi hoi!!

Je moet even je IM-box nakijken volgens wat ik door krijg is hij vol, ik kan je geen IM meer sturen.

Groetjes

PS. Ed is alweer bijna de oude .... hoe is het met jouw kleine ventje??

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Even opschonen dan ...

Mijn kleine ventje? Nick of Shadow  ;D ;).
Met Nick gaat het iig vanaf vanmorgen stukken beter.
Met Shadow weet je, ff goed in de gaten houden ...

Gr. Petra
ps, fijn dat Ed zo snel hersteld!

Sharon

Hoi Petra

je hebt groot gelijk dat je het feestje geannuleerd hebt als ze zo bot doen hoor. Gelukkig is het toch nog een heel geslaagd feest geworden. Wel ontzettend jammer dat Nick zich niet lekker voelt. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt!

Maarre... is er iets mis met Shadow of zo? Omdat je zegt dat je hem even goed in de gaten moet houden? Eet hij niet goed?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Caroline

Nee .... ik bedoel Nick.  :)

Shadow komt helemaal goed, dat regel jij wel.  :D

Shadow heeft wat heimwee naar zijn slapie, Tibeau Tinco, Sharon.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hun dagboekje

*Petra*

Hoi Sharon,

Hij heeft echt tijd nodig om te wennen, onze Shadow.
Het lijkt idd of hij zijn vriendje mist, dus ik heb hem nu ook een vriendje gegeven, Twiedie.
Hij is nog heel rustig, maar het zal best goed komen.
Even zijn gewicht goed in de gaten houden in ieder geval.
En mijn plannen om hem mee op vakantie te nemen,  moet ik laten varen. Ik denk niet dat ik hem onnodig stress moet bezorgen. dan maar eens op en neer rijden, maar meenemen durf ik nu niet aaan. Wéér een andere omgeving, de rit zelf, nee, ik denk niet dat ik hem dat aan moet doen.

Wéér, vindt ik het jammer, dat ik Doerakje kwijt ben, dat zou ook een mooi vriendje voor hem geweest zijn  :'(. Ik mis hem ook nog steeds  :(.
En nu zit namelijk Snowy alleen bij de vreemde vogels, maar ja.. Het is nu eenmaal zo, volgende keer toch beter nadenken...

Groetjes Petra   

Peggy

Ach wat sneu voor Shadow hè...ook wel een beetje te begrijpen dat ze hun vriedje(s) even missen en natuurlijk komt het wel goed...nu moet jij hem gewoon al die extra knuffels en kroelen geven...succes ermee hè Petra. Wel heel fijn dat het met Nick weer beter gaat.  Wie past er volgende week op je vogels ?
Ik vind het ook best sneu voor je dat je Doerakje zo mist en ik hoop van harte dat Shadow dadelijk ook zo'n kroelerd wordt als hij helemaal gewend is.
Fijne zondag hè...ga je trouwens carnavallen?
Gr Peggy

Sharon

Hoi Petra

ik vind het erg om te horen dat je spijt hebt van je beslissing. Dat is toch wel heel erg. Maar Doerakje heeft nu toch ook een fijn huisje, of niet dan? Maar ik begrijp heel goed dat je hem toch mist hoor.

Heb je dan ook spijt dat je Snowy hebt gekocht?

Ik vind het slim van je dat je Shadow toch niet mee gaat nemen op vakantie. Wel zielig dat hij nu nog zijn vriendjes mist, maar dat komt vast helemaal goed!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

♥Debby♥

Voor jou en Demi...

Je hebt geen idee hoe gek ik met en op Duuk ben.. 't is zo'n lieffie..

hier het bewijs dat jullie opvoeding supergoed is geweest..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Peggy

een beter en mooier bewijs is er niet Debby...kei lief van jou dat je deze mooie vertederende foto plaatst!

*Petra*

Hoi Peggy, Sharon, Caroline en Debbie,

Hartelijk dank voor de mooie berichtjes!
Een heel lieve foto van Duuk, echt heel schattig, dankjewel  :-*.
We zijn gisteren wezen carnavallen, maar hebben er nu al genoeg van! Het was gezellig, maar genoeg.
Nu ga ik snel de koffertjes pakken. Ik heb vanmorgen Shadow gewogen, en hij blijft iig op hetzelfde gewicht. Het is nog niet  veel (72 gram), maar goed, als het maar stabiel blijft. Ik laat Twiedie bij hem in zijn kooi zitten.

Heb afgelopen zaterdag nog een kooitje bij dierenvilla gekocht. De man kende me bij voornaam, ik kom er echt TE veel  ;D. Het is een klein kooitje, maar nu heel geschikt voor Shadow.

Ik hoop dat dit nestje van Noeka en sweety weer zo goed gaat als het vorig. Het zijn zo'n lieve kroelerds en kletsers geworden! Echt wel een mooi karakter!! Het is bij 4 eitjes gebleven. Als ik terug kom van de midweek kan zondag de eerste alweer uit het eitje komen...   

Helaas heb ik gween tijd om jullie boekjes na te gaan, dat doe ik in het wekeend weer, als we terug komen.
Ik rijd zelf morgenavond open neer voor de vogels. Mijn zus wilde het ook doen hoor, maar ik wil even Shadow wegen en kijken of alles goed gaat. Sjef gaat donderdagochtend (of eerder) naar huis, dus kan ze dan ook weer voeren en wegen.

Groetjes en tot over een weekje,

Petra  :D