3 augustus 2025, 17:43:33

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Petra,
sorry, ben al een paar dagen niet meer in je boekje geweest... wat erg zeg...

Ondertussen is Doerakje bij zijn nieuwe baasje en vriendje. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat het toch even moeilijk voor je was hoor. Tenslotte was je al heel erg gehecht aan hem. Maar je hebt nu een vrouw echt heel erg gelukkig gemaakt met hem, en zo te horen heeft hij het daar prima naar zijn zin.
Ik weet zeker dat je juist hebt gehandeld hoor meid!

En binnenkort komt die knappe Shadow ook naar jullie toe. Dan kun je lekker van hem genieten.

Misschien is het inderdaad wel een goed idee om nu te proberen Snowy wat tammer te maken.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Petra*

Hoi Debbie,

Mijn eerste reactie was ook; WOUW !! toen ik mijn Shadow zag.. Gezellig samen wachten op de kleine valkjes, spannend hé?

Hoi Caro,

Namen van jou gepikt  :-[.
Ik heb ze toch wel zelf bedacht, ze pasten bij de valkjes.
Misschien wel bij jou eens gelezen en in mijn onderbewustzijn blijven hangen...
Maar goed, je zult het dan ook mooie namen vinden  ;).

Hoi Peggy,

Doerkaje heeft nu al gekroeld met het ander (mannelijk) valkje!! Dat mailtje kreeg ik vandaag, super hé!

Hoi Caroline,

Bedankt voor de mooie foto's van shadow. Wat ben ik nu al blij met hem. Voel me zo trots als ik alleen al naar de foto's kijk...

Hoi Manon,

Heb amper tijd gehad om in min eigen boekje te kijken, afgelopen dagen, dus ...

Hoi Mara,

Ik krijg een heel mooi lief valkje terug, en heb gelijk het blok erin gehangen, dus gelukkig wordt het senl wat drukker.
Maar mijn Doerkaje was een echte kroelkont aan het worden, en dat mis je dan zo. Hij fluit de sterren van de hemel bij zijn nieuwe baasje, en ik mag altijd langskomen..

Hoi Sharon,

Ik was al sinds (ik geloof) zaterdag, helemaal niet meer op het forum geweest!!  Dus verontschuldig je alsjeblieft niet hoor! Ik denk dat ik het snel druk ga krijgen met mijn Shadow en mijn blok  ;).

En natuurlijk iedereen bedankt voor de felicitaties!!
In de schijndelse krant staat norgen:
Sensationeel debuut op Espoire vaar Demi van Schijndel!
Hier staat een stuk tekst en een foto bij, leuk hé!

Vandaag zelf ook nog een sollicitatiegesprek gehad (lees kruisverhoor; 3 tegen één), en het was nog maar intern :o!
Begin volgende week krijg ik bericht.
ik zal wel meer moeten gaan werken  ::).
Nog ff goed nadenken OF ik het wel wil....

Groetjes Petra  ;)

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Wat gaaf dat er een stuk in de krant komt zeg.. super!!

Enne, gaat het zo goed met het blok???? dat je het druk verwacht binnenkort?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

Hoi Petra,
vergeet ik toch helemaal te zeggen dat ik het echt geweldig vind van je dochter wat ze weer heeft gepresteerd op het judotornooi! Echt super van haar hoor!

En wat ontzettend spannend en leuk dat Sweety en Noeka weer een blok hebben! Ik ben nu al heel erg benieuwd hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Petra*

Hoi Debbie,

Het stond vandaag in de krant, echt behoorlijk groot, ze werd vanmiddag op straat gefeliciteerd  ;D.

Het gaat best goed, denk ik, ze doen 'het' regelmatig en Sweety wordt alweer behoorlijk beschermend. (Klinkt mooier als agressief..  ::)).

Hoi Sharon,

De trainer van de andere club waar Demi ook lid van is was behoorlijk enthousiast en complimenteus vanavond, en dat ligt toch niet echt in zijn aard..  ::) ;).

En ja, al best spannend, volgens mij gaat het er al snel van komen .. 

Groetjes Petra  :D

♥Debby♥

Whahaha.. een heuse beroemdheid.. Gaaf zeg! wat zullen jullie trots zijn op jullie 2 geweldige kinderen!

Enne, we duimen dat de strenge *sidder* aanpak van caroline snel aanslaat!!

;D arme shadow.. een strenge caroline..  ;)

*Petra*

Deb,

Ik schreef al in jouw boekje; ze is echt wel heel lief hoor  ;D!
Anders krijg ik straks een mailtje van boze Caroline  :-\ :-[ :-X.

♥Debby♥

whahaha.. nou dat zal toch wel meevallen.. soms moet je weleens optreden.. 't zijn net kinderen toch?

vraag me wel af hoelang valkjes in hun strafhoekje moeten staan??  ;D ;D of zouden ze een strafstok hebben??

Jij hebt het toen bij duuk toch ook gedaan.. gewoon niet geven.. gewicht in de gaten houden en dat was ook heel moeilijkj toen voor je.. en net toen je dacht dat hij echt hulp nodig had ging hij groeien...  :)

*Petra*

Ja klopt !!
Met Duuk hadden we een 'ondergrens' bepaald en daar zat hij geloof ik maar een gram boven. En net op tijd ging het de goede kant op. Wat weegt duuk nu ongeveer? Had je gelezen dat Doerak 119 gram woog?

Gr. Petra  :D   

Caroline

Shadow doet echt al wel zijn best hoor maar .... ik heb voor mezlef ook een onderlijn  ;) ze moeten ´s avonds 80 of meer wegen, zoniet gaan ze even naar pa of ze krijgen wat pap van mij.

Shadow zit steeds rond de 78 en als hij bijgevoerd is 82 wat wel betekend dat hij al best goed eet, een valkje wat helemaal niet eet valt op een hele dag makkelijk 6-8 gram af, misschien zelfs nog wel meer, dus op zich eet ie al goed zaadjes mar nog net niet genoeg.

Op een gegeven moment zie je dat ze op gewicht blijven en na een paar dagen dat het gewicht zelfs omhoog gaat.  ;) Diego weegt inmiddels alweer 92.

Joep blijft ook al op gewicht rond de 84 gram 's avonds, ook Tibeau Tinco heeft nog wat moeite maar beide zijn ook 2 dagen jonger.  ;)

Komt helemaal goed!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline,

Tuurlijk komt het goed!!
En ik had ook nog helemaal geen hoop gevestigd op dit weekend hoor.
We wachten geduldig, en staren verliefd naar de mooie foto's ;).

♥Debby♥

HOEVEEL????????

nou dat haalt Duuk bij lange na niet hoor! hahaha.. die blijft rond de 95 gram.. de ene keer is het 94 en de andere keer 97 maar hoger als dat is hij nog nooit geweest..

Dus of Duuk blijft wat aan de lichte kant of Doerak is gewoon een groot vreetzakkie!  :D

en voor je het weet is Shadow bij jullie thuis!

*Petra*

Ja echt!
Was er zelf ook beetje verbaasd over. Hij zag er wel goed uit, maar zoveel had ik nu ook niet verwacht..

Groetjes en weltrusten,
Petra  :D

caro

Hoi Petra,

Wat gaaf een beroemde dochter ;) ;D. Nog gefeliciteerd hoor Demi. Een beetje laat :-[ maar goed bedoeld ;).

Het zijn prachtige namen ;).  Als je maar van de naam Pride afblijft ;) :).

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Petra*

Bedankt voor de feliciatie  ;)!

Ooh en Caro, had ik dat nog niet verteld??
Je weet toch dat ik voor nog een valkje op de lijst sta?
En daar ben ik zo trots op dat ik haar .... wil noemen!!

Grapje  ;), ik kan er niets aan doen ,dat jij zo'n leuke namen verzint.