16 juni 2025, 20:25:56

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

caro

Hoi Petra,

Wat een grote standaard zeg :o, ik wist niet dat het zo´n groot ding was.

Ga je hem echt verkopen. Waarom zet je hem dan niet op marktplaats en speurders.

Vind je het toch gezelliger om ze in de huiskamer te hebben.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Petra*

Ik had eerst de huiskamer, toen de speelkamer. Maar omdat je ze dan zo weinig ziet, heb ik ze in de keuken geplaatst. Nu schijnt dat helemaal niet goed te zijn, dus heb ik geen andere optie, om ze toch weer in de huiskamer te plaatsen. Tja, en dan had ik de standaard niet hoeven kopen. die had ik voor de huiskamer gekocht...  :-\

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Balen joh.

Gaat het nu wel goed in de huiskamer??

Hopelijk heb je snel een koper voor de standaard.

Grroetjes!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Het gaat wel goed in de huiskamer, alleen werd ik een beetje gek van het geknoei. Maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij.  :-\

De kinderen en ik hebben nu 6 weken vakantie. Maandag vertrekken  we voor ons 1e midweekje weg. Het weer hebben we in ieder geval mee! Vrijdag komen we weer thuis, en dan is het weer even stressen, want dan vieren we zondag de 10e verjaardag van Demi, onze dochter. Dan zijn we een weekje thuis en daarna gaan we 2 á 3 weken weg naar Frankrijk en Spanje, lekker actief doen!! En daarna nog een week lekker thuis. Dus er staat ons een mooie tijd te wachten, hopen we.  ;D ;D

Groetjes Petra       

margab

Hoi Petra,

Ik wil je hele fijne weken toewensen, met veel mooi weer en veel leuke ervaringen. Geniet ervan!
Het was bij jou wel een kooiendans, maar ja, dat kon je ook niet weten. Hier alles oke met Kyra. Ze is werkelijk supertam, hartstikke leuk en weegt inmiddels 98 gram.
Nogmaals fijne weken, groetjes Marga

*Petra*

Hoi Marga,

Lang geleden dat ik iets van je hoorde.
Fijn dat alles oke is. Kyra heet Sweety al ingehaald, ze blijft hangen op 93 gram. Twiedie weegt 111 gram. Maar hij is ook gewoon wat groter. Fijn dat ze zo tam is, heb je nog geen kriebels voor een 2e??

Groeten Petra.

margab

Ja, en een derde, vierde, vijfde........
Maar alles op z'n tijd.
Marga

*Petra*

Als je kunt, plaats eens een foto-tje van je beauty !!
Oh, ik zal het forum missen, komende midweek.
Maar ook wel lekker relaxed  ;D ;D

Groetjes Petra.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Zo, een midweek is snel om!  ;D ;D
Maar supermooi weer gehad. we zijn net thuis.
Heb voor de valkjes zo'n blauwe zitstokjes gekocht voor in de kooi.
die van dun naar dik lopen en andersom. Op dit forum zijn ze wel bekend. Ik kwam ze net tegen in de dierenwinkel op onze vakantie.
Er zaten 2 hele mooie valkjes, in een mooie kooi met een superleuk, maar voor mijn kooi véél te groot speeltje. Maar zo leuk !!!  :D :D

Groetjes Petra.

*Petra*

En, wat denk je?
Onze Twiedie kent de "bouwvakkersfluit"!!
We waren al langer aan het oefenen, maar nu heeft hij hem volledig onder de knie, en er nog lol in ook, denk ik. Hij fluit tenminste nu bijna niet meer anders! Ik denk steeds dat  het de kinderen zijn, die met hem aan het oefenen zijn, zo goed doet hij het  ;D ;D!
Zou dit betekenen dat het een mannetje is?

Groetjes Petra.

caro

Hoi Petra,

Ja ik denk inderdaad dat het een mannetje is. Mannetjes fluiten meer dan vrouwtjes. Vrouwtjes brabbelen meer.
Wat leuk dat hij dat kan, het bouwvakkersfluitje, grappig.

Bevalt het nog steeds de vogels in de woonkamer. Het is wel een stuk gezelliger.

Groetjes

Caro

*Petra*

Omdat ik een midweek weg was, heb ik ze in de speelkamer gezet.
Mijn vriend houdt niet zo van stofzuigen  >:(.
Dus nu staan ze daar nog, maar net zijn ze om de beurt met de kids mee in de douche geweest. Volgens mij vonden ze het heerlijk. Op zo'n ontstopper, tegen de muur vastgezet in de douche. Was een goede tip van Chantal  ;D ;D.  Waar ze trouwens volgende week mogen gaan logeren  :D :D. Superblij ben ik er mee !!

Ik weet niet of ik het goed hoorde, maar dacht dat Sweety net ook het bouwvakkersfluitje floot. Het kan natuurlijk zijn, dat ze het snel kent, omdat ze het van Twiedie overneemt. Hoop alleen dat eentje toch een vrouwtje is, maar blijft spannend, maar ik weet het niet.

Caro,
Vandaag heb je afscheid genomen van de 2 "middelste" valkjes, wat gaat dat toch snel!! Wat lijkt me dat toch moeilijk!! En de kleinste is ook zo'n schatje, maar goed dat je pride toch zelf kunt houden, dat maakt veel goed!!

Morgen vieren we de verjaardag van onze Dochter, Demi. Ze wordt al 10 jaar. Eigenlijk dinsdag, maar op zondag kan meestal iedereen. Het wordt mooi weer, dus heb er veel zin in!! Al weet ik dat het heel de dag bedienen en lopen wordt .... ???

Groetjes Petra   

caro

Hoi Petra,

Een hele fijne dag toegewenst. En Demi vast gefeliciteerd.

Ik hoop dat het bij jullie droog is. Hier regent het.

Heel veel plezier en een hele fijne verjaardag.

Groetjes

Caro

*Petra*

Hoi Caro,

Het is de hele dag droog gebleven en gelukkig ook niet TE warm geweest. We hebben heel de dag buiten gezeten, en het super druk en leuk gehad. Demi had leuke cadeaus en heel veel centjes opgehaald. Kortom, geslaagd feest  ;D ;D!!
Italie heeft zojuist gewonnen, dat had wat ons betreft ook Frankrijk mogen zijn, aan gezien wij daar ook op vakanite gaan. (Jullie ook toch?) Wij vertrekken volgende week zaterdag, 1 week Frankrijk en daarna 1 week Spanje.

Groetjes Petra