23 juni 2025, 10:58:33

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi Debbie,

Nou, Nick is al 2 nachten heel benauwd wakker geworden. Vanmorgen naar de huisarts geweest. Hij denkt aan "pseudo croup". Geen flauw idee hoe je het schrijft  ???. Hij heeft het als klein kind ook gehad. Net had hij koorts (warm / koud) en overgeven (geen hoofdpijn), dus er zit echt een griep dwars.
Ik denk dat ik hem morgen maar thuis houd, zodat hij sneller opknapt. 

Heel de middag geknutseld, en dat is niet echt mijn ding  :-\.
Ook nog keel- en hoofdpijn, dus ga weer lekker onder de wol.. :-\.

Gr. Petra
ps. ook nog goed nieuws. ik heb de sleutel gevonden  ;).

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Heeee.. dat is zeker goed nieuws... net op tijd ook nog..

't is zonde dat jullie nu allemaal grieperig worden.. inderdaad Nick maar lekker thuis houden.. hij moet snel opknappen voor zaterdag en zondag natuurlijk...

slaap lekker maar.. ik hoop dat jullie je snel weer allemaal beter voelen!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

*Petra*

Ja, hij is thuis, gaat best goed, hij is best fit!
Lekker in een warm badje geweest!
Gaan we hem vandaag lekker even verwennen  ;).

Groejtes Petra  :D

♥Debby♥

Dat is altijd goed natuurlijk!

veel plezier saampies!

Anja

Hoi Petra,

Oei Pseude kroep ik ken het. Jeroen heeft er heel veel last van gehad en is er pas sinds een jaar of 4 vanaf.
Alleen als hij verkouden wordt dan krijgt hij nog zo';n blafhoest.
Hij had dat ook als het mistig was.

Nou heel veel sterkte met Nick en verwen hem maar lekker.

Trouwens moets je niet stomen in de douche?

Groetjes Anja

Peggy

Hoi Petra,  oeps wat loop ik alweer gigantisch achter hoor. Voel je je alweer wat beter ?  ik had vandaag ook last van keel en wat hoofdpijn...het gaat nu weer wat beter,  na 2 paracetamolletjes.
en wat lees ik nu ?  je kids weer kampioen of eerste geworden?  super hoor!  Gefeliciteerd.
En havo/vwo advies ;  heel goed hoor. Wat zal jij trots zijn.
Ik lees trouwens ook dat het met Duuk heel goed gaat,  fijn hè ?  en heerlijk dat je hem gewoon kunt blijven volgen.  Ik probeer je boekje weer een beetje bij te houden,  moet nog even wat teruglezen denk ik. Heb het een beetje druk met mijn werk en bezigheden om school...ben klassenmoeder en er moet vanalles geregeld worden voor de komende feestdgn.wel heel leuk hoor!
Hopelijk voelen jullie je allemaal weer gauw wat beter.  Sterkte.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Sharon

Hoi Petra,
ik kom ook nog eens even reageren in je boekje hoor.
Sorry dat het alweer een tijdje geleden is.
Ondertussen zijn je twee lieverds bij goede baasjes gaan wonen. Ik ben blij om te horen dat je er een goed gevoel bij had, want dat is toch altijd wel een goed teken. Ze zullen het vast super hebben!
En wat knap van je kids dat ze weer eerste zijn geworden zeg, wouw! Wel heel vervelend voor je zoon dat hij zo ziek is. Hopelijk is hij snel beter.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Caroline

Klinkt niet best!!  :-\

Beterschap voor Nick.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Anja,

Precies!! Stomen in de douche, is wat we dan midden in de nacht doen  :-\. Dat helpt wel  ;).
Toen hij heel jong was had hij er ook last van, maar dat is hij nu gewoon vergeten. Daar weet hij niets meer van. Nu dacht hij dat hij dood ging, geen adem meer kon halen, en de 2e nacht was het nog erger,  hij wilde zelf naar de huisarts gaan. Maar afgelopen nacht gelukkig gewoon door geslapen.
Jeroen en Nick hebben ook die migraine gemeen, zou dat een beetje met elkaar te maken kunnen hebben?

Hoi Peggy,

Ik zag die bruine lettertjes en dacht;  ooh peggy  ;D.
Dat is wel fijn zo'n herkenbare kleur!
Ik denk dat het een beetje heerst  :(. Hopelijk heb je er niet te lang last van. Bij mij gaat het overdag wel, maar sávonds voel ik me afknappen  ::).
Tja, als ze havo kan halen, ben ik gewoon supertrots op haar. En het is ook zo, als ze haar best doet is het prima hoor, dan ben ik tevreden.

Hoi Sharon,

Je mag je hier echt niet verontschuldigen hoor!
Meestal bekijk ik ook maar een aantal boekjes.
Ik red het ook niet om alles hier iedere dag bij te houden, maar vind het natuurlijk fijn als je af en toe verschijnt  ;D.
Alleen besef ik wel, dat ik jouw boekje ook gauw weer eens door moet nemen  :-[.

Hoi Caroline,

Vandaag ging het al veel beter. Hij hoest afentoe flink, en hij dacht dat er bloed bij zat. dat maakt me wel weer ongerust.
Maar hij heeft me beloofd het volgende keer te laten zien  ::).

Verder alles toch wel goed hier. Zit alleen in twijfel  ???.
Nu mijn voliere (binnen) voller is geworden, zit ik erover te denken om ook Doerakje weg te doen, en bij een evt. volgend nestje een popje te houden voor onze oom Twiedie.
Maar het is zo'n mooi fors lief valkje, dat het me weer een heel dubbel gevoel heeft  ::). Demi wil er wel mee instemmen, omdat ze graag nog eens het blok wil plaatsen. Maar dan ben ik al de valjes uit mijn 1e nestje kwijt  :'(. Dus, weer volop twijfels in huize Schijndel...

Groetjes Petra  :D 

Peggy

Hoi hoi Petra,
Dan zal ik maar lekker de kleur Bruin blijven gebruiken  ;D

Pseudo kroep;  daar heeft onze Melle ook af en toe last van 's nachts.  Hij wordt dan echt piepend ,eigenlijk snakkend naar adem (  daar lijkt het op )  wakker.  wij gaan dan ook met hem in de badkamer zitten en laten het flink stomen. Dat helpt wel bij hem.  Maar het is wel zielig hoor voor de kids die dit zelf ervaren.

En weer aan het twijfelen ?  :P Ik snap het wel weer hoor...is ook een moeilijke beslissing,vind ik dan hè  ;)

Dirkje en Belle waren zojuist weer aan het wipwappen maar Bo is het daar niet meer mee eens dus gaat hen storen door wat te pikken naar Belle toe.  Ik geef ze eigenlijk groot gelijk.
Ik weet ook eigenlijk niet of Bo niet wil wipwappen met Dirkje of andersom  ???
Moet ik er dan toch nog een man bijzetten zodat Bo ook kan wipwappen ?  en dan nog één voor poppetje ( zazu ) ? maar ja 6 valkjes in die kooi vind ik echt teveel dus hier ook af en toe weer twijfels  ;D  en nog een kooi kan ik echt niet plaatsen tenminste niet een ruime kooi en een kleinere kooi vind ik zielig.

Jij ook succes ermee hè!

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

16 november 2007, 09:32:55 #1841 Last Edit: 16 november 2007, 09:46:51 by Peetie
Hoi Peggy,

Zullen we ruilen, jij ons Doerakje voor Poppetje, ik Bo  voor Twiedie ;D. Kijken we al of het klikt, en zo niet, ruilen we terug  ;). Gaan we maandelijks koffie-en om de anderen te blijven zien  ;D. Moeiljik, moeilijk, twijfel, twijfel, lastig hé  ;D.

Melle ook al !! Het komt vaker voor dan je denkt  ::) !

Gr. Petra  :D

♥Debby♥

mogguh petra,

toch weer in twijfel meid..  't blijft wikken en wegen he.. maar zou je dan een blok ophangen voor Sweet en NOek weer?? ben je niet bang dat je weer 3 wildkleurtjes krijgt? al hoewel jij ze op zich natuurlijk wel kwijt geraakt bent.. je leest toch vaker dat wildkleurtjes minder in trek zijn.. Niet dat ik het snap want duuk is schitterend!!!!

Wat kan je eigenlijk allemaal voor mutatie's krijgen uit sweet en noek?

*Petra*

Dat is juist zo spannend, Sweety heeft ook split ergens voor, maar ik weet niet wáár voor. Er kunnen ook zeker lutino popjes uit komen. Noeka is cinnamon gepareld en split voor bont. Doerakje heeft die splits ook mee gekregen, maar waarvoor  ??? Ik kom er pas achter bij een tweede nestje of als de jonkies later eens jongen krijgen... 

Gr. Petra  :D

♥Debby♥

Oei.. ja dat is dan wel weer spannend ja..  Nou ik weet niet hoor of ik ooit een blok op durf te hangen voor Duuk en een eventueel vrouwtje.. hihi.. vind het heel schattig maar zou veels te bang zijn dat er wat mis gaat..