26 juni 2025, 23:28:47

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

Hee peet.. had je duuk eigenlijk nog gewogen?? en dirkje en doerak??

en wordt dirkje definitief zaterdag gehaald?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

en ohja... ben jij weleens naar die dierenvilla geweest? die verkopen al die kooien.. is vlak bij ook dit weekend.. heeeeeel gevaarlijk dus..

*Petra*

Hoi Debbie,

De 2 kooien die ik heb en trouwens ook mijn standaard, komen allen van de dierenvilla.
Ik heb ze daar uitgezocht. twee mee genomen en eentje thuis laten brengen. Het is echt wel leuk om daar even te kijken als het slecht weer is. het is niet groot, maar wel heel aardig om te zien. Ik ben er laatst nog 'zomaar' geweest en heb er dat 'badje' aangeschaft, die aan de kooi hangt.
Maar die kooi die jij laatst in jouw boekje liet zien, hebben ze daar niet. Maar ik ben heel tevreden over de kwaliteit van hun kooien en het gebruiksgemak, voeren en schoonmaken.

Ik heb ze vanmorgen gewogen, maar dan zit Duuk nog aan de 80 gram. Hij is er vandaag heel de dag uitgeweest. Van een uur of tien tot een uur of vier. En vanavond heb ik hem niet  meer gewogen. Hij zat lekker wat te pikken va de trosgierst. Hij weegt s avonds altijd meer, als ik zou twifelen over zijn zelfstandigheid, zou hij echt niet meegaan. Hij is nu 13 dagen apart, en weegt niet minder als toen ik hem apart, met Dirkje, nam. Dus dat zit wel goed  :D.

Gr. Petra  ;)
ps. Dirkje wordt zaterdag om 15.00 uur opgehaald..

♥Debby♥

Super dat het allemaal zo goed is gegaan.. al zat het je wel veel moeite gekost hebben.. ik vond het bij diesel al zo vreselijk.. continue wegen.. aldoor opletten..

maar 't is allemaal goed gekomen..

Jammer dat ik dirkje niet meer zie maar z'n nieuwe baasje zal wel blij zijn!

enne, wat die dierenvilla betreft.. misschien krijg ik manlief nog wel zo gek. ik schrijf het adres gewoon op voor de zekerheid.. Tom brengt ons er dan wel heen. hahahaha..

ik heb op de site ook veel mooie kooien zien staan daar.. maar ja, eigenlijk is het allemaal gewoon harstikke mooi!  ;D

*Petra*

8 november 2007, 23:56:53 #1790 Last Edit: 8 november 2007, 23:58:24 by Peetie
Nou, met die tip van Gerda (die ondergrens van 75), heeft hij het net gehaald, door niet onder de 76 gram te komen  ;).
Dus is hij niet één keer terug geweest bij de ouders.
Doerak, die veel zwaarder is, zeur nog steeds bij de ouders, maar eet zelf ook gewoon.

Als ik jou was, liet ik Tom me even naar de dierenvilla brengen  ;D.

Groetjes en vergeet niet lekker te genieten, Duuk komt toch wel  ;D.

Groetjes  en weltrusten Petra  :D    
ps. ik heb zojuist mijn gedicht af voor het 50 jarig huwelijk van oom en tante, phoe, weeer een zorg minder  ;D.

♥Debby♥

Dat is weer een streep op je te doen lijstje.. fijn hoor!!

wanneer begin je aan mijn sintgedicht voor mijn schoonvader.. ::) ??? ;D

het heerlijk avondje komt er weer aan hoor.. nog 1 week en dan komt sint alweer in het land.. pfff.. gedoe allemaal

*Petra*

9 november 2007, 00:01:52 #1792 Last Edit: 9 november 2007, 00:05:38 by Peetie
Phoe, mijn kids zijn 9 en 11, en god, wat ben ik daar blij mee  ;D.
Begrijp me niet verkeerd, heel leuke tijd gehad, maar nu is het toch echt over  ;D.

gr Petra
Ohh, nu scht weg, Hoor Nick overgeven boven, migraine, doeiii

♥Debby♥

Ik heb er ook allemaal niet zo veel mee.. tuurlijk.. die gespannen koppies zijn geweldig.. maar al die heisa erom heen..  ik ben ook helemaal niet zo van al dat verplichte gedoe met die feestdagen.. wordt daar altijd een beetje opstandig van..  mag van mij dus héél snel januari worden..  :-\

Caroline

Ach arme Nick.  :-\

Ik voel met hem mee, weet er na 9 maanden zwangerschap migraine-vrij, nu weer ales van. Zondag op maandag nacht was het hier weer bingo, de halve nacht boven of op de wc gehangen.  :P Heeft Nick dat ook?? Naast overgeven krijg ik ook de diarree. Gelukkig was ik maandag alleen nog wat slapjes en had ik een bonkend hoofd maar de echte migraine was maandag over.

Ik hoop vandaag ook voor Nick, beterschap jongen.  :)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Caroline,

Hij ging al met hoofdpijn naar bed, en is wel in slaap gevallen. Eigenlijk had ik toen al zijn medicatie moeten geven  :-[, maar ja, achteraf bekeken  :-\. Want helaas werd hij toch wakker rond middernacht, en ja overgeven hoort er bij hem altijd bij.
En precies zoals jij omschrijft Caroline; "Mijn hoofd bonkt zo, ik kan niet meer " huilt hij dan, en dat doet bij mij ook zo zeer  :'(.
Na een paar keer overgeven is hij (met behulp van een zetpil paracetamol) toch weer in slaap gevallen.
Vanmorgen zat hij om acht uur klaar om naar school te gaan, en wist eigenlijk niet eens meer dat hij ziek was geweest.
"Oh ja!" was zijn reactie, toen ik vroeg hoe het met hem ging..
Dus dat is wel weer heel fijn, het begint vaak pas s'avonds en de volgende morgen heeft hij nergens last meer van.
En de laatste tijd heeft hij er maar weinig last van gelukkig.

Ik hoop, Caroline, dat het bij jou ook goed gaat, want met 4 kids kun je toch echt niet gemist worden  :-\. Een moeder kan niet ziek zijn, typisch dat je er 9 maanden géén last van had!

Groetjes Petra  :D

Wilma1

Hmmm migraineanvallen, ik ken het gelukkig niet zelf, maar wel van dichtbij, vreselijk en zeker voor een kind..... heeft ie Imigran ??? Meestal helpt dit wel erg goed  :)

Dames véél plezier vandaag met het vullen van de koffer(s) en de een afscheid nemen van Duuk  :-\ en de ander een aanwinst rijker  :D .... een beetje "bevallen" dus !!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Petra,

Veel sterkte vandaag met het afscheid nemen van Dirkje.

Groetjes Anja

Wilma1

:o ??? Wie is het nouwwwwww ??? ??? ???  ::) Dirkje ??? ik dacht Duuk  :P

Maar nu ik terug lees, zie ik dat Dirkje vanmiddag weggaat, maar Duuk dan ?.... ik raak helemaal "hoteldebotel"en haal alles doorelkaar geloof ik  ::) ;D ;D ;D
??? ::) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

hihi

Wilma,
Dirkje gaat zo weg en duuk word morgen opgehaald (Goed he Petra).

Veel succes met het afscheid nemen hoor, zal wel vreemd zijn.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel