16 juni 2024, 16:50:50

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

*Petra*

Ja hé, het is zo'n mooi gezicht!
Ze zitten al twee uur op de standaard, en ik heb ze één keer allemaal terug moeten zetten! Dirkje en Duuk zitten samen uit een bakje te eten. En die Sweety en Noeka, te bedenken dat ze al vanaf de vakantie niet uit de kooi geweest zijn!! Vind het zo leuk!! Ik zit er hard over te denken om Dirkje van de verkooppagina te gooien  ;D ;D.
Mijn kids zitten lekker gezellig samen een spel monopoly te doen, en ikke maar genieten van mijn kids en mijn valkjes  ;D!! Mijn vriend ligt op bed, dat wel  ;)  

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Hoi Petra,

Goh meid je hebt 2 superkids zeg, feliciteer ze maar van ons.
Leuk dan was je heel dicht bij ons in de buurt als je in Nieuw Bergen was.

Wij wonen in de buurt van Wanssum- Well- Nieuw Bergen.

Dan hou je Dirkje toch gewoon ;D ;D ;D ;D

Dorothé

ps gaaf hoor die familie foto met hun oompje erbij :D
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi Dorothé,

Dan woon je ook vlakbij de duitse grens! Normaal gesproken zitten we in Zuid Nederland of Zeeland voor de judo, nu waren we via een andere club in een ander district!
Oom Twiedie accepteert ze in ieder geval goed op 'zijn' standaard, hij heeft er tenslotte vanaf de vakantie alleen opgezeten.

En vwb Dirkje, Nick wil eigenlijk een baardagaam, maar ik krijg al de kriebels van de krekels en sprinkhanen die hij eet. Ik heb er echt serieus over gedacht, maar het spreekt me steeds minder aan  :'(. Ik hoop dat hij Dirkje wil houden ipv zo'n eng reptiel, waar ik dus echt NIETS mee heb...

Groetjes Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

oh jakkes.. dat eet krioelende beestjes.. hahaha.. ik ben wat dat betreft ook GEEN held..

Dirkje is véééél liever joh!  :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Petra*

Dat zeg ik hem ook 100 keer op een dag! En het is hem nu evn te veel om hem 2 maal daags een half uur uit de kooi te halen, maar als ik zie hoe goed pa en ma het doen, hoeft hij hem straks ook echt niet zo rgelmatig te pakken. En anders doe ik het wel  ;).

Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Langzaamaan ben ik aan het bijlezen op het forum.  :D Ik doe dit via de notificatiemailtjes, op die manier kom ik precies bij het punt waar ik was gebleven.  ;)

Inmiddels heb ik al best veel bijgelezen maar was jouw dagboekje nog steeds niet tegen gekomen. Nu ben ik maar gewoon in jou boekje gesprongen, ik had namelijk om wat voor reden dan ook geen notificatie gehad.  :-\

Ik ben hier zo ver achter dat bijlezen geen doen meer is.  :-[ Wel zag ik dat je je eerste nestje hebt gehad, gefeliciteerd, gaaf joh!! Leuke valkjes!!  :-*

Vanaf nu ga ik je weer netjes volgen.  ;)

Groetjes van Caroline

PS. ik ga aankomende week mezelf storten op mijn valkjes en hun boekhouding. Amor & Diégah gaan apart en krijgen binnenkort een blok, ook ga ik van de nieuwe koppeltjes bereningen maken en kan dan ook je IM beantwoorden.  ;)

Ik hou je op de hoogte.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hey hallo petra, ik zit hier zo te genieten van je foto's...echt lieff, hoe ze daar alle 6 op een standaard zitten. en de jonkies;  wat zijn ze toch schattig en nog zo klein vergeleken met je andere valkjes ( ouders en oom ).Dus als ik het goed lees, blijft Dirkje misschien ?  Ik heb ook niks met reptielen hoor,  helemaal niks trouwens,hihi,   een valkje/een dirkje is toch vele malen leuker Nick  ;D ;)
Heel stiekem hoop ik eigenlijk dat Dirkje gewoon bij jullie blijft.

Sanna,  Belle ( delle )  is trouwens net 4 mnd jong dus ze is er vroeg bij  ;D

Groetekes peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Caroline,

Fijn dat ik je ook weer in mijn boekje terug zie  ;D ;D !! 
Dat lijkt me ook echt onmogelijk om alles hier bij te houden!
Maar het belangrijkste nieuws was natuurlijk mijn nestje  ;D!

En bij jou gaat het dus heel binnenkort ook weer spannend worden  ;) . En dan niet alleen voor jou ...  ;D. Ik ben heel benieuwd (lees; nieuwsgierig  :-[) wat er komen gaat ....

Hoi Peggy,

Bedankkt! Ik heb de foto gisteren ook naar mijn werk gemaild en deze vanmogen als achtergrond ingesteld  ;).

Ik hoop stiekem ook dat Dirkje blijft, en dat Nick dat ander beest vergeet! En ja, jou zal het aan de naam liggen, dat je hoopt dat Dirkje blijft, of niet? Hebben we beiden een Dirkje  ;D.     

Groetjes Petra  :D 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Petra*

Hoi hoi,

Vandaag, dinsdag  30-10-2007 om 18.00 uur hebben Dirkje en Duuk het oudelijk huis verlaten en zijn op zich zelf gaan wonen  ;D. Ik he nog een paar foto's van het complete gezinnetje gemaakt. De ouders vonden het niet erg, ze hebben er nog eentje thuis, die alle aandacht opeist. Iedere keer als ik hoorde dat er iemand om eten zit te zeuren, was het Doerak  ;D. Dus de tjd was rijp, de gewichten zijn;
Dirkje 93 gram
Duuk  83 gram

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

ooooooooo spannend hoor...

Diesel woog hier ook 83 gram vanmorgen..Ik weeg hem vanavond voor het bed gaan nog even.. ze gaan dus mooi samen op!  ;)

gossie mikkie... Ons Duukje op zichzelf.. waanzinnig zeg..

zitten ze nu in een andere kooi of heb je zo'n scheidingswand ertussen??


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Petra

Spannend hoor, zo zelfstandig wonen.  ;) Heel veel succes.

Mara

*Petra*

Ja, zeker spannend  ;).
Ze zitten in een aparte kooi, in en ander vertrek als de ouders.
In de kooi waar het allemaal mee begon, met alleen ome Twiedie  ;D. Morgen zal ik wel een paaar foto's maken.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra,

Spannende tijden hier. Maar het gaat zeker lukken.

Ben benieuwd naar de foto's.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Spannend hoor.. ik ben reuze benieuwd naar de foto's...  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.