17 juni 2025, 17:41:47

Peet's Valkenplace !

Gestart door *Petra*, 5 mei 2006, 23:49:32

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Petra

Mhm.....dan ben ik er denk ik niet meer......Mhm...even Anja lief aankijken of ze me een sms wilt sturen als ze meer weet....ben nu wel heel erg nieuwsgierig....ik begin al een vermoeden te krijgen..... ;D

Mara

*Petra*

Kleine hint ...   ;D

Maar .. echt nog niet definief, zal zo het verhaal erbij zetten.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Hee Petra,

Wat maak je ons weer nieuwsgierig en wat een beauty!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Petra

Ik zat al aan zoiets te denken....wat een beauty. Ben benieuwd naar het hele verhaal.

Mara

*Petra*

Hoi Mara en Dorothé,

Ik zag op de makrtplaats heel mooie cinnamon bonte popjes staan. maar helaas ook allen al gereserveerd. Dus nu houd ik er maar mee op, dacht ik. Het lijkt toch niet te lukken. Maar wat gebeurd er? Een  vrouw die een reservering had gedaan, heeft gebeld dat haar tam mannetje weg gevlogen is, en daar moest dat popje bij komen zitten. Als ze haar mannetje nog terug krijgt, wil ze het popje wel, maar anders wil ze hem afzeggen.
Natuurlijk hoop je dat ze het mannetje vindt, want het moet maar zien te overleven, en de vrouw zal ook best verdrietig zijn.
Maar mocht dat niet lukken, kan het popje dus naar mij komen.
En aangezien Twiedie al zolang heeft moeten wachten, wil ik er dan graag op ingaan. Zo, dat is the story erachter. Dus moet nog afwachten, hoe het allemaal zal lopen.

Groetjes Petra 

Mara

Hoi Petra

Sorry voor de late reactie. Maar ik ben heel erg benieuwd hoe het verder gaat. Ik kan ook wel begrijpen dat je de moed bijna hebt opgegeven.

Ik blijf het volgen.

Mara

Anja

Hoi Petra,

Wat een naar verhaal eigenlijk. Wat moet jij een dubbel gevoel hebben of valt dat mee.
Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Hou je ons op de hoogte.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Mara en Anja,

Het is zeker een dubbel gevoel.
Mijn eerste reactie was "YES, wat een geluk"!
Maar meteen moest ik ook aan de vrouw denken, die haar tamme valkje kwijt was.
Ik vertelde het verhaal tegen Demi, en het eerste wat ze zei was: En toch hoop ik dat zij haar valkje nog terug vindt.
We gaan er ook geen haast achter zetten, mocht zij het popje nog willen, dan is deze ook gewoon voor haar.
Het popje is eigenlijk zo ver zelfstandig dat ze weg mag, maar we wachten gewoon nog even af.
Je kan je natuurlijk ook veels te goed indenken hoe die vrouw zich moet voelen  :'(.

Groetjes Petra.   

Mara

Hoi Petra

Dat is zeker waar, het is altijd naar om je valkje kwijt te raken, tam of niet hoor. En het is inderdaad een heel erg dubbel gevoel. Maar je houdt ons op de hoogte?

mara

*Petra*

Sanna

Jeetje wat een verhaal! Maar ja, aan de andere kant, stel dat ze het valkje weer terugvindt, dan kan ze altijd nog dan weer een popje reserveren toch? Want soms vinden mensen hun valkje nog weer na een maand of 3 terug. En om nou zo lang een popje vast te houden.... Maar ik ben heel benieuwd hoor!

Groetjes, Sanna

Anja

Hoi petra,

Weet je al iets?

Ik vind dat Sanna ook een punt heeft hoor.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja, Sanna en Mara,

Ik weet intussen dat het valkje 7 weken is, en de vrouw morgen laat weten of ze een ander jong reserveerd van 4 weken. Dan heeft ze nog een paar weken langer om haar valkje terug te vinden.
Het popje had ze apart gezet van de ouders, maar ze was meer dan 10 gram afgevallen, dus is weer terug naar de ouders. Ze woog 92 en nu nog maar 81 gram. Dus dat is ook nog niet helmaal in orde.
Maar toen ze terug bij de ouders was, ging ze gelijk zelf eten  :o.
Dat was het nieuws van vandaag hier.

Groetjes Petra  :D

Anja

caro

Hoi Petra,

Eindelijk tijd om even te reageren in je dagboekje. Er is nogal wat gebeurd.
Wat erg van die jongen zeg, dat is de nachtmerrie van iedere ouder.

Ik wist al dat je een blok had opgehangen. Zijn er al eitjes ???. Spannend hoor.

Ook erg spannend met het bonte cinnamon popje. Ik ga voor je duimen.

Succes met wachten.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/