4 mei 2025, 19:36:00

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 5 mei 2006, 19:00:06

« vorige - volgende »

Inge88

Mooie valkjes hoor! popje en man?

P.S: Zijn die tralies nu zo vies of roestig of is dat gewoon de kleur van je tralies ???

Saar

Citaat van: Rianne op  1 maart 2007, 16:07:26
Witmasker bont gepareld en witmasker cinnamon bont lijkt me :D Mooi hoor!

Okee dank je :D :D De een is geringd. Ik zal eens kijken of iemand het ringnummer heeft hier op t forum :)

Citaat van: Monky op  1 maart 2007, 16:05:26
Ah!! Je hebt ze gehaald!!! Ik blijf het raar vinden dat ze nog niet verkocht waren. Maar geluk voor jou  ;D

Citaat van: Saar op  1 maart 2007, 15:56:40

Maar welke mutatie is het nou precies?

Zijn de mutaties niet duidelijk dan ???

Groetjes,
Monky

Rianne heeft zojuist mijn vraag beantwoord ;D
Ik wist wel ongeveer wat de mutaties waren, maar ik twijfelde of ik het wel goed had :P
Maar ik denk dat ze niet werden verkocht vanwege de staart ::)
Maar dat vind ik niet erg :P

Citaat van: Inge... op  1 maart 2007, 16:09:29
Mooie valkjes hoor! popje en man?

P.S: Zijn die tralies nu zo vies of roestig of is dat gewoon de kleur van je tralies ???

De kooi is niet roestig ;)
De verf is er gedeeltelijk vanaf. Ik vermoed zelf dat t 2 popjes zijn :)
Groetjes Saar :-*

•=Bonnie=•

Mooi hoor Saar, van harte met je nieuwe stel, is het een koppel?

Saar

Citaat van: Bonnie op  1 maart 2007, 16:16:26
Mooi hoor Saar, van harte met je nieuwe stel, is het een koppel?

Aan hun gedrag te merken niet :)
Dus als ik gelijk heb, en het zijn 2 popjes, dan moet ik nog op zoek naar 2 mannen :) dan wil ik een bonte witmasker man en een witmasker. Ik weet nog niet of ik een cinnamon witmasker wil of een gewone witmasker :) Maar ik heb voorlopig nog de tijd om na te denken :P

Saar

Kent iemand deze kweker?
PSNL
kweeknr:71091
Ik hoop dat ik anders nog achter splitten kan komen van Pér :)

Inge88

Hoeveel valkjes wil je nog? Of kan ik beter zeggen, voor hoeveel heb je nog ruimte?  :P

Wil je ook nestjes, heb je die trouwens al eens gehad?

Anja

Hoi Saar,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Ze zijn prachtig en de staart dat komt idd vanzelf goed na de rui.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Inge... op  1 maart 2007, 16:43:09
Hoeveel valkjes wil je nog? Of kan ik beter zeggen, voor hoeveel heb je nog ruimte?  :P

Wil je ook nestjes, heb je die trouwens al eens gehad?

Als t aan mij ligt komen er nog heel veel valkjes bij :P
Maar dan moet de voliere weer groter :P En dan moet mijn schoonmoeder nog meer tuin inleveren en dat wilt ze niet  :'( ;D
Er komen er nu max nog 4 valkjes in de voliere. 2 zijn er al dus nog 2 mannen en dan is de voliere 'vol'. Ik heb tot nu toe 4 nestjes gehad. 2 valkjes heb ik gehouden :)

Citaat van: elfelfje op  1 maart 2007, 16:45:11
Hoi Saar,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Ze zijn prachtig en de staart dat komt idd vanzelf goed na de rui.

Groetjes Anja

Dank je :D :D
Linkie is nog steeds gespannen ::) Maar ze trekt denk ik nog wel bij :)

Rianne

PSNL is volgens mij van een Parkieten Societeit, maar dat kan ik mis hebben. Ik ben niet zo thuis in vogelbonden/verenigingen. ;)
Als het de Parkieten Societeit is, kun je misschien via hun de kweker achterhalen. :)

Saar

Citaat van: Rianne op  1 maart 2007, 16:49:22
PSNL is volgens mij van een Parkieten Societeit, maar dat kan ik mis hebben. Ik ben niet zo thuis in vogelbonden/verenigingen. ;)
Als het de Parkieten Societeit is, kun je misschien via hun de kweker achterhalen. :)

okee thnx :)
Moet ik het bestuur dan een mailtje sturen ???

Rianne

Saar

Ik weet 1 ding de kweker is al lang lid van de bond:
Een kweeknummer, abonneenummer, is opgebouwd uit vijf cijfers. De eerste twee staan voor het jaartal waarin u abonnee bent geworden. :o

Citaat van: Rianne op  1 maart 2007, 16:52:53
Even Googlen en kijk es wat een handige site: http://www.vogeltrekstation.nl/ringen_kweekvogels.htm

Die site heb ik ook net voor mijn neus hihi ;D

Rob S

Hey Saar!

Wat een prachtige vogels zeg! Ik hoop dat je dr 2 mooie mannen bij kunt vinden, als het 2 popjes zijn dan :P

Groejtes

Saar

Citaat van: Rob S op  1 maart 2007, 16:54:29
Hey Saar!

Wat een prachtige vogels zeg! Ik hoop dat je dr 2 mooie mannen bij kunt vinden, als het 2 popjes zijn dan :P

Groejtes

thnx :D
Ik hoop het :P

Wat denken jullie dat ik voor ze heb betaald?

Inge88