1 mei 2025, 13:18:29

Sallandse Valkparkieten

Gestart door Rob S, 5 mei 2006, 14:24:21

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Rob S op 18 juli 2007, 18:52:49
Citaat van: Saar op 18 juli 2007, 18:50:42
:'( :'( :'(  ;)

Het zou wel een mooie match zijn met Pér ::)

Moeder:bont witmasker cinnamon
Vader:bont witmasker split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld}

man afkomst:
50% bont witmasker cinnamon
50% bont witmasker split voor {X1:  gepareld} {X2: cinnamon}

pop afkomst:
50% bont witmasker gepareld

Mits ze geen splitten heeft natuurlijk ;)
Groetjes Saar :-*

Dat zou een heel mooi koppel wezen :D Als dit koppel straks weer zo aan de gang gaat en er zit weer zo'n valkje in het nest zal ik hem vasthouden speciaal voor jou. Als je nog niet wat anders gevonden hebt en dat wilt natuurlijk ;)

Groetjes

Eerst even met de grote baas overleggen :p ;)
Je hoort t wel van me als je weer een nestje hebt :) en als ik eventueel een ander valkje heb natuurlijk ;)

Rob S

Heey Tante Til ;D

Ik woon in Nieuw Heeten, een pitoresk ;D dorpje in het oosten van het land aan de voet van de Sallandse Heuvelrug ;D

Groetjes

Citaat van: Saar op 18 juli 2007, 18:55:06
Citaat van: Rob S op 18 juli 2007, 18:52:49
Citaat van: Saar op 18 juli 2007, 18:50:42
:'( :'( :'(  ;)

Het zou wel een mooie match zijn met Pér ::)

Moeder:bont witmasker cinnamon
Vader:bont witmasker split voor {X1:  cinnamon} {X2: gepareld}

man afkomst:
50% bont witmasker split voor {X1:  gepareld} {X2: cinnamon}

pop afkomst:
50% bont witmasker gepareld

Mits ze geen splitten heeft natuurlijk ;)

Dat zou een heel mooi koppel wezen :D Als dit koppel straks weer zo aan de gang gaat en er zit weer zo'n valkje in het nest zal ik hem vasthouden speciaal voor jou. Als je nog niet wat anders gevonden hebt en dat wilt natuurlijk ;)

Groetjes

Eerst even met de grote baas overleggen :p ;)
Je hoort t wel van me als je weer een nestje hebt :) en als ik eventueel een ander valkje heb natuurlijk ;)

Haha is goed, succes ;)

Anke

wahahaha dat is belgie zeker :o
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rob S

Haha nee hoor, Overijssel :P

Anke

Citaat van: Rob S op 18 juli 2007, 19:00:02
Haha nee hoor, Overijssel :P

Oh das maar anderhalfuur rijden ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Sorry Saar...  :-[  :D ;D :P
Ik was je blijkbaar iets te snel af. Ik hoefde niet te overleggen ;D Maarten (mijn vriend) wist namelijk al dat er nog een valkje bij zou komen voor m'n cinnamon bonte pop.
Het witmaskertje komt bij mij te wonen. Erg leuk, het is m'n eerste echte witmasker (naast m'n witmasker lutino dan) en dan is ie nog bont ook :)

Saar

Citaat van: Rianne op 18 juli 2007, 20:26:06
Sorry Saar...  :-[  :D ;D :P
Ik was je blijkbaar iets te snel af. Ik hoefde niet te overleggen ;D Maarten (mijn vriend) wist namelijk al dat er nog een valkje bij zou komen voor m'n cinnamon bonte pop.
Het witmaskertje komt bij mij te wonen. Erg leuk, het is m'n eerste echte witmasker (naast m'n witmasker lutino dan) en dan is ie nog bont ook :)

Oooow :P
Nou veel plezier met t valkje dan ;D
Mijn beurt komt nog wel ;)

Rianne

Dat weet ik wel zeker! :)

Wilma1

Tis idd een straf ze zelf niet meer te kunnen houden.....soms haal ik er wel ergens 1 op voor vrienden e kennissen en zie ik toch de leuke kanten er nog van  :)

Zoals nu heb ik er 1 van saar bij me (Whitney) op de camping, buiten dus minder last en Zondag gaat ze naar haar nw bazinnetje toe, kan ik er ff weer van genieten!!!

Nieuw Heeten, zit hier een stukje vandaan....ik zit mometeel in Ommen...Overijssel....erg mooi en ons 2e huisje!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

•=Bonnie=•

Hey Rob,

Zo jij begint nu ook een beetje van je jongen af te komen? Wel zo prettig.

Ik heb nu bij de voliere een extra vlucht bedacht zodat ik meer ruimte heb jongen een seizoen door te houden als het nodig is. Als de kweek weer begint loopt iedereen toch altijd weer  te zoeken naar leuke broedrijpe kweekvalkjes :)

Rob S

Citaat van: Bonnie op 20 juli 2007, 12:12:22
Hey Rob,

Zo jij begint nu ook een beetje van je jongen af te komen? Wel zo prettig.

Ik heb nu bij de voliere een extra vlucht bedacht zodat ik meer ruimte heb jongen een seizoen door te houden als het nodig is. Als de kweek weer begint loopt iedereen toch altijd weer  te zoeken naar leuke broedrijpe kweekvalkjes :)

Hey Bonnie,

Ja ik kom er nu eindelijk een beetje vanaf, eindelijk krijg ik een beetje naamsbekendheid. Wel handig, zo'n extra vlucht voor bij aan de voliere. Ik mag dat helaas niet en het zou overigens ook veel te duur zijn voor mij om dat te betalen. Student he ;D :P

Citaat van: Wilma1 op 19 juli 2007, 10:57:44
Tis idd een straf ze zelf niet meer te kunnen houden.....soms haal ik er wel ergens 1 op voor vrienden e kennissen en zie ik toch de leuke kanten er nog van  :)

Zoals nu heb ik er 1 van saar bij me (Whitney) op de camping, buiten dus minder last en Zondag gaat ze naar haar nw bazinnetje toe, kan ik er ff weer van genieten!!!

Nieuw Heeten, zit hier een stukje vandaan....ik zit mometeel in Ommen...Overijssel....erg mooi en ons 2e huisje!
;) Wilma

Nou Wilma, ik hoop dat je het een beetje droog gehouden hebt dan vandaag. Want hier ging het wel zo ontzettend hard met de regen en onweer, niet normaal. Wel leuk dat je zo nu en dan toch nog vogeltjes bij je kunt houden. Dan kun je er toch nog af en toe van genieten ;)

Met het achterstandvalkje gaat het steeds beter, vanavond toen ik thuis kwam zat hij al op een zitstok boven in de voliere ;D Dat had ik echt niet verwacht. Nu hopen dat ze de ontwikkeling zo doorzet en toch nog een kerngezond valkje wordt.

Groetjes

Rianne

Hoi Rob,

ik heb wel gemerkt dat een website echt een goede reclame is voor je hobbykwekerij. Mensen kunnen in 1 keer zien en lezen hoe je voor je valkjes zorgt. Misschien is het voor jou ook wel iets? :)

Rob S

Citaat van: Rianne op 20 juli 2007, 20:20:12
Hoi Rob,

ik heb wel gemerkt dat een website echt een goede reclame is voor je hobbykwekerij. Mensen kunnen in 1 keer zien en lezen hoe je voor je valkjes zorgt. Misschien is het voor jou ook wel iets? :)

Hoi Rianne,

Ja dat weet ik, maar ik heb er niet echt de tijd voor om zo'n ding te maken en ik ben al helemaal geen held met computers. Maar misschien is het iets voor na de vakantie, als ik dan een beetje tijd over houd. Ben dan weer erg druk met mijn studie, voetbal, vriendin enz

Saar

Hoe gaat t hier?

Rob S

Hey Saar,

Ja het gaat hier goed hoor, ik heb alles vakantieproof gemaakt. Dus alles is weer netjes schoon, want vannacht ga ik op vakantie. Maar volgende week dinsdag ben ik al weer terug, en hopelijk zit er dan een mooi jong valkje keurig op zijn stokje te wachten op me.

Groetjes