30 juni 2025, 06:37:56

Sallandse Valkparkieten

Gestart door Rob S, 5 mei 2006, 14:24:21

« vorige - volgende »

hippysuus

Hoi Rob,

Goed van het primrose eitje en heel jammer van de andere eitjes...nu maar hopen dat alle andere wel goed gaan.

De duifjes zien er lief uit, ik had nog nooit "mini" duifjes gezien ;D

Rianne

Ze zien er lief uit nu, je duifjes! Maar ik neem ze definitief niet. Ik heb nu 2 catharina's en die zijn ontzettend leuk! :D

Christine

De duifjes zijn prachtig!!
Bedankt voor het me te laten weten in men verhaaltje!!
De jongen worden niet geplukt, dit leek maar omdat ze zo raar zaten! Deze avond als ik tijd heb plaats ik nieuwe foto's ;)

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rob S

Hoihoi,

Helaas zag ik vanochtend dat er nog een eitje beschadigd is >:(. Maar deze was niet zo erg beschadigd als het andere ei. Dat andere ei was helemaal gebarsten, hier zit alleen een deuk in. Nu maar hopen dat het niet kapot is ???. Met de duifjes gaat het goed, nog een paar dagen en dan vliegen ze uit als het goed is.

Groetjes

Saar

Hoi Rob
jammer dat er weer een eitje is beschadigd :(
En heel erg mooi dat t goed gaat met je duifjes :D

groetjes Saar :-*

Trice

Wauw, echt een stel mooie vogels heb je! Stuk voor stuk allemaal mooi  :)

Groetjes Trice

Rob S

Citaat van: Trice op 29 mei 2006, 14:39:39
Wauw, echt een stel mooie vogels heb je! Stuk voor stuk allemaal mooi  :)

Groetjes Trice

Dank je ;D!

hippysuus

Hoi Rob,

Zat het deukje er daarvoor nog niet in? Ik hoop dat alles goed blijft gaan!

Groetjes,
Suus

Rob S

Hoi Suus,

Het deukje zat er nog niet in. Maar we zullen zien wat er van terechtkomt...

Rob S

Hey!

En de primrose heeft er een eitje bijgelegd ;D. Dus in totaal al 11 eitjes hierzo.

Groetjes Rob

valkchico

Hallo Rob s,

Wat gaat het hier ook goed met al die eitjes nog even en het is ook bij jou een babyboem.

Ik hoop dat het goed blijft gaan met het gedeukte eitje.

En geef de duifjes maar een zacht aaitje :D.

gr Esther

Rob S

Pff dat was me het examen ook wel weer, net natuurkunde1,2 gehad. Wat een ellende. Ik ben heel erg blij als ik nog slaag, wiskunde ging ook al ellendig >:(

Een eitje bij de valkjes krijgt helemaal zwarte vlekken, wat betekent dat?

Groetjes Rob

Rob S

De duifjes zijn allebei uitgevlogen vandaag ;D. Vanmorgen om 8 uur maakte de eerste zijn allereerste vlucht, en toen ik vanavond rond half 10 thuis kwam zaten ze alle 4 gezamenlijk naast elkaar op de stok.

Verder heb ik vandaag niet naar de valkjes gekeken, dus ook geen nieuws daarover :P

Groetjes Rob

Rob S

De primrose pop heeft 3 eitjes, vandaag of gister is de 3e gelegd ;D

Rianne

Hoi,

ik weet niet, maar bij mij had een ei dat aan het uitkomen was, een bruine ring rondom. Is dat bij jou ook, of is het ei echt heel donker?
Leuk dat je duifjes zijn uitgevlogen! :) Heb je er al een koper voor?