3 mei 2025, 00:39:06

Sallandse Valkparkieten

Gestart door Rob S, 5 mei 2006, 14:24:21

« vorige - volgende »

Saar

Ik ben benieuwd waar je mee thuis komt ;) ;D
*hint ;)*
Groetjes Saar :-*

Rob S

Citaat van: Saar op 23 februari 2007, 13:53:58
Ik ben benieuwd waar je mee thuis komt ;) ;D
*hint ;)*

Haha dat ben ik zelf ook, zal wel met meer worden dan de bedoeling is :P

•=Bonnie=•

Leuk, ik had zelf ook wel willen gaan, gewoon om te kijken en eventueel wat speelgoed en trosgierst in te slaan maar ik moet werken.

Ben benieuwd waar iedereen mee thuis komt :)

♪ Marlies

Hoi Rob, ;D

Wij gaan ook, op zoek naar een of twee primrose poppen. :P ::)
Ben benieuwd, ik ben er nog nooit geweest.

Groetjes Marlies ;)

Rob S

Haha, ik ben ook zeeeer benieuwd, ik ben er ook nog niet geweest. Ik hoop dat ik er kan komen. Ik heb donderdagavond met de voetbaltraining mijn spieren in mn rug verrekt en die zitten knettervast nu. Dus nog ff afwachten of ik morgenvroeg kan autorijden of niet.. ::)

Groetjes

Saar

Hoi Rob
ben je nog geweest en heb je wat gekocht??

Rob S

Hey Saar,

Ja ik ben wel geweest, maar ik vond het zwaar tegenvallen. Erg weinig valkparkieten, en geen enkele bijzondere. Ik heb maar 1 geelwang gezien terwijl ik er om kwart voor elf al binnen was.

Wel heb ik een koppeltje splendid parkieten gekocht, ik vind het echt prachtige vogels ;D. Binnekort zal ik wel een paar foto's ervan plaatsen.

Groetjes

•=Bonnie=•

ik kon niet gaan maar zo te horen heb ik niet veel gemist :)

♪ Marlies

25 februari 2007, 09:58:13 #398 Last Edit: 25 februari 2007, 10:22:15 by Marlies
Hoi Rob, ;D

Wij waren er ook om die tijd.
Er zaten wel wat zwaar bonte witmaskers, maar die waren niet wit genoeg naar mijn zin, of het waren mannen.
Degene die wel naar mijn zin waren werden net voor m'n neus verkocht. :'(

Ik zag nog een primrose look a like, maar die miste de hele kuif en had een kale plek.

Ik vond het eigenlijk ook vies tegen vallen. We zullen niet zo snel meer daar helemaal naar toe gaan. Het was voor ons toch een twee en een half uur heen en twee en een half uur terug. :-\

Groetjes Marlies ;)

Rob S

Hoi Marlies,

Die primrose look-a-like zonder kuif heb ik ook wel zien zitten. En ik heb maar 1 zwaar bonte witmasker gezien, die had maar 2 donkere veren. Maar aangezien ik op zoek was naar een gewone primrose heb ik die maar niet gekocht.

Ach ja, volgende keer beter..

Rob S

Hallo,

Hier een aantal foto's van de splendids die ik gekocht heb. De man is trouwens nog lang niet op kleur, dat duurt nog zo'n jaar denk ik.

links het popje, rechts het mannetje

Groetjes

Saar

Wat een mooie beestjes :D

Rob S

Haha, ja ik vind ze ook prachtig ;D!

En goed nieuws, vrijdagavond wordt het wildkleur popje opgehaald ;D! Dus nog 3 valkjes te gaan, en dan heb ik alles op orde voor het nieuwe broedseizoen ;D!

Groetjes

•=Bonnie=•

kijk zie je wel, als het seizoen weer begint raak je je valkjes meestal wel kwijt.  :)

Rob S

En net belde iemand die wou de andere 3 valkjes komen ophalen morgenavond ;D ;D ;D! Dus zo kom ik er toch nog vanaf, zoals bonnie zegt ;D