4 mei 2025, 06:02:00

Waar let jij op bij je aanschaf

Gestart door Dark_Fox, 25 juni 2003, 21:46:04

« vorige - volgende »

Dark_Fox

Hier was ik ook wel nieuwsgierig naar.

Jaimy_en_Viggo

hey dark fox!

Ik raakt meestal meteen verliefd..maakt me dan niks meer uit..ook al heeft hij geen kuif..ik let er eigelijk het meeste op..of hij/zij lekker rustig zit en of hij/zij een lief geluidje maakt als je erbij komt staan..zo heb ik Nica gekozen!  :P

groetjes!

Stijn dc

hello,

bij mogen ze niet uit een dierenwinkel komen, en ze moeten wel teken van leven vertonen :D
geslacht alleen als ik dat bepaald geslacht nodig heb!

SDC:D

Paul

Hoi,
Een goede dierenwinkel heeft ook vaak wel goeie valkjes hoor.
Ik was vanmiddag even wat halen daar en ze hadden nog maar 2 valkjes en er zaten nu 4 rosellas bij en redelijk jonge.
Ik had er bijna een gekocht, die zijn ook erg mooi :-)

Groetjes, Paul

Jaimy_en_Viggo

hallo,

Ja, klopt Paul. Ik heb beide valkjes bij een dierenwinkel vandaan, maar het verschil tussen Nica en Viggo is dat Viggo daar is opgegroeit en Nica kwam bij de kweker vandaan en die heb ik meteen de eerste dag dat ze daar zat, meegenomen! Viggo is nooit heel tam geworden, maar als je hoort van hij allemaal fluit!  ;D dus ik heb twee totaal andere karakters uit een dierenwinkel en dat is altijd wel leuk..Ying en Yan was ook een toepasselijke naam voor ze geweest!  ;)

:-* Jaimy en haar birdy's

Speedy

Ik zei ook, dat ik geen valkparkiet uit de dierenwinkel zou halen, maar ik heb het toch gedaan.
Heb hem heel goed geobserveerd, om te kijken wat ie allemaal zoal deed.
En pas toen na 2 weken, heb ik hem opgehaald.

Ellen

Liefde op het eerste gezicht, dat moet het zijn bij mij.
Moet eigenlijk niet uitmaken of je ze in een winkel koopt
of niet.

Gr. Ellen.

Dark_Fox

Als je optie liefde op het eerste gezicht (of snaveltje) is, moet dat toch ergens aan liggen. Hoe hij/zij er uit ziet, beweegt, fluit...

Ellen

Ja Dark Fox maar leg dat maar eens uit.
Bij een is het "dit" en bij de ander ga ik weer voor "dat".
Is niet te zeggen...... :)

Gr. Ellen.

Dark_Fox

Ja ok, daarom heb ik de poll ook zo gemaakt dat je meerdere antwoorden kunt invullen natuurlijk

JERONIMO

Ik let op zoveel dingen dat ik ze niet kan opnoemen dus gewoonweg een gezonde vogel ;) ;D

yentl

Hoi,
hetgene waar ik op let is of de vogels er gezond uitzien, en de mutatie ook wel, maar het belangrijkste is dat ie gezond is hoor.

groetjes Yent'l

Barbara

Inderdaad; gezondheid, alertheid, mutatie en 'aantrekkingskracht'!

JERONIMO

Wat bedoel je met aantrekkingskracht?

Barbara

Dat je een valkje lief, leuk en schattig vindt zonder dat je echt weet waarom, net als bij verliefd zijn op een mens eigenlijk   :P en anderen zien misschien ook helemaal niet wat er nou zo bijzonder is aan die ene valkparkiet (of mens dus)...