16 mei 2025, 16:23:46

Valkjes kwijt

Gestart door Dark_Fox, 25 juni 2003, 21:05:30

« vorige - volgende »

Dark_Fox

Ik las in een ander onderwerp dat iemand een aantal valkjes was verloren, en wilde opeens weten hoe vaak dat gebeurt

Marianne

Hoi Dark Fox,

Ik heb 1 valkje verloren door ouderdom, hij is 14 jaar mogen worden.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Dark_Fox

P.S. als je nog geen valkjes gehad hebt, maar ze nog krijgt (zoals ik), vul je 'ik heb ze nog allemaal' in, maar schrijf dit dan even in een bericht op de poll dan weten we hoeveel mensen er valkjes hebben en ze nog nooit verloren zijn

vogelfriek

25 juni 2003, 23:40:32 #3 Last Edit: 26 juni 2003, 17:04:42 by vogelfriek
hey.

ik heb 5 valkjes verloren omdat ik het deurtje had opengelaten.  :'( gelukkig hebben we er weer 4 jongen bij, ze zijn alle 4 al uitgevlogen. Nu hebben hetzelfde paartje weer 3 eieren. :)

groetjes vogelfriek.   :)

Paul

Hoi,
Ik ben er twee verloren :-(
Een denk ik van ouderdom maar die was aan komen vliegen dus wist niet precies zijn leeftijd.
En eentje aan een hersenbloeding, dat was een jonge valk van net 5 weken maar hij at al zelf en vloog al heel goed .
Het was een hele mooie albino en die hebben altijd grotere kans op zoiets.

Groetjes, Paul

Valerkiet

wat jammer paul.
en je leert me nog wat bij over albino's ;)

demi

hoi

ik ben een valkje verloren breezer ze was nog maar 3 en halve maand oorzaak weet ik niet....

diana w

anika_en_spirit

hoi,

mijn valkje koerva is een poosje terug weggevlogen  :'( :'(
mijn eigen schuld.

groetjes anika
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Irene

Hallo, ik heb ingevuld dat ik ze allemaal nog heb, maar dat komt omdat ik pas sinds 2 maanden mijn eerste valkje Gijs heb!
Moet  er niet aan denken dat er iets met hem gebeurt! :o  :'(
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Dark_Fox

Dat hopen we allemaal natuurlijk !  :)
Ik heb binnenkort twee valkparkieten, en als het aan mij ligt worden ze heel oud!