7 mei 2025, 18:46:22

radio

Gestart door Anieta, 25 juni 2003, 14:17:16

« vorige - volgende »

Anieta

Kan het kwaad of is het juist goed als ik de radio aan laat staan voor mijn valkparkiet als ik weg ben? Gr Anieta.

Tara

Hoi Anieta,

het is misschien beter omdat je valkje dan een bezigheid heeft. Hij hoort een stem terwijl er eigelijk niemand is, het kan dus zeker geen kwaad. Integendeel :)

Groetjes, Tara

bren

Hoi
Mijn valkje Nelis vind het heerlijk als ie alleen is om de radio te horen. En ook mijn nieuwe valkje laat ik daaraan wennen.
Anders is het zo eenzaam voor ze...

groetjes Brenda

daan

Hoi Anieta,

Ik heb altijd de radio aanstaan als ik weg ben, zoveel voor de valkjes als voor de hond.

Als ik s avonds zelfs weg ga, laat ik de tv aanstaan. Dan zeg ik altijd, en wat willen jullie zien vanavond, een film ofzo hahahahahaha.

Groetjes Daan

Marianne

Hoi Anieta,

Ik laat de radio ook meestal aanstaan als ik weg ben.
Nu niet zo vaak meer want ze zijn met z'n drietjes maar vroeger toen ik er nog maar eentje had zette ik de radio er zelfs speciaal voor aan.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Paul

Hoi,
Als valkjes alleen zijn is het heel goed om de radio aan te laten.
Het beste is dan een zender waar ook veel gepraat word tussen de muziek door want dan horen ze bekende geluiden van mensen.
Alleen de tv zou ik afraden om die aan te houden Anieta.
Als tv monteur kan ik je wel vertellen dat die dingen tijdens het spelen wel eens in de fik kunnen vliegen en dat wil je je valkjes toch niet aan doen :-(
Vooral de oudere tv's hebben een verhoogd risico.
Het hoeft natuurlijk niet te gebeuren maar het risico is vele malen groter dan dat er bij een radio iets fout gaat.

Groetjes, Paul