4 mei 2025, 22:43:59

mijn nieuwste aanwinst

Gestart door Paul, 24 juni 2003, 07:09:27

« vorige - volgende »

Paul

24 juni 2003, 07:09:27 Last Edit: 24 juni 2003, 07:13:45 by Paul
Hoi allemaal,
Vandaag mijn nieuwe valkje opgehaald.
Het is een bonte witmasker en ben er zelf erg blij mee :-)
Ik heb even een paar foto's gemaakt zodat iedereen even kan meegenieten :-)
Ze heeft nog geen naam want die moeten we nog bedenken.
Om een beetje te wennen zit ze nu appart bij een ander popje in een apparte kooi.
Als ze gewend is probeer ik haar te koppelen aan Stan, dat is een stoere wildkleur uitziende man maar eigenlijk is het een geparelde waarvan de parels zijn verdwenen.
Hier dan even de foto's:

Hallo hier ben ik in mijn nieuwe huisje.

Wat een vreemde kooi zeg !

Hier even mijn vooraanzicht.

Groetjes, Paul

Barbara

Hoi Paul,

Wat een mooie!!! Net de valk van mijn moeder, maar dan ook nog met parels! Heb je die van iemand van de site hier of ergens anders vandaan? Hoe heet hij/zij? Jeetje zeg, krijg helemaal kriebels om ook een nieuwe valk erbij te nemen.... moet ik wel eerst even het vriendje ovehalen   ::)

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Groetjes,

Barbara

Marianne

Hoi Paul,

Wat een schitterend valkje is dat zeg, heel apart.
Geniet er maar lekker van en ik ben benieuwd of het lukt haar aan Stan te koppelen.
Ik lees het wel in je verhalen.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Speedy

Wow Paul,

Waar heb je deze mooie kanjer vandaan?
Jeetje wat een aparte valkparkiet.
Noem haar Special, leuke naam joh..........want speciaal is ze zeker.

Groetjes,
Trudie

Dark_Fox

Wat een prachtige vogel!
Ik zal voor je duimen dat ze tam wordt en bij de andere valkjes in de groep opgenomen wordt.

Ellen

Ohh Paul wat een plaatje.
Om verliefd op te worden. Heel speciaal hoor.
Je kan haar ook " Precious" noemen. Is tenslotte
ook waar.

Groetjes en veel sucses en plezier met hem/haar.

Kolkkie

Hoi Paul,

Het is echt een plaatje. Daar zal ik best wel een valkje van willen hebben. Ik kom haar nog wel eens bezichtigen ;D.
Veel plezier met haar.

De naam houden we nog tegoed van je  :).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

OOOOOOOOOOOOOO :o
Wat is die mooiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!! :P

Een prachtige valk Paul!  ;D
Lijkt eigenlijk ook best op mijn Jil, alleen is die van mij cinnamon gekleurd. :)

Dat je er veel plezier van mag hebben en wie weet ooit mooie jonkies? ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

ziralioness

WOWWWWWWW  :o Wat een prachtige valk!!
Ik ben stinkend jaloers, geniet maar lekker van haar... ze is werkelijk prachtig! :)

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Natalie

Wow Paul, da's een mooike zeg!  :) Ze zit ook al zo lekker eigenwijs op die stok daar! Echt heel lief!

Tara

Hoi Paul,

een echt fotomodel is het!!! Hopelijk krijg je daar nog jongen van, en ik later ook van mijn cinnamon geparelde witkop, alleen is die niet bont ;). Ze is echt een plaatje hoor, hoeveel speciale valken neem je nog niet bij :D

moonwitch (diana)

hoi paul

eindelijk is ze dan van jouw, ik had al een foto van haar gezien op de chat. En jouw foto's laten haar goed zien, echt een prachtvalk. Daar krijg je hopelijk hele mooi jonge van.  Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Paul

Hoi allemaal,
Deze valk komt uit engeland en is samen met 2 andere naar nederland geimporteerd.
Ik ben ook heel benieuwd als er jongen gaan komen hoe die eruit zien :-)
Maar ik ben eerst even met een paar andere koppels bezig een nestje te krijgen en zou niet leuk voor ze zijn als ik daar nu weer het broedhok weg zou halen :-(
Dus deze moet even geduld hebben dan kan ze ondertussen vast wennen aan haar toekomstige mannetje :-)

Groetjes, Paul

Lique

Hoi Paul, je hebt een mooi valkje gekregen hoor, echt toppie.
Heel mooi getekent. Ik krijg trouwens ook weer een valkje erbij, een albinotje ;D ;D ;D

Groetjes Lique

Paul

Hoi Lique,
Albino's zijn heel erg mooi vind ik :-)
Alleen vaak wel duur in aanschaf helaas.
Als mijn witte pop weer helemaal beter is en weer een beetje bijgekomen wil ik ook weer een nestje met albino's proberen te krijgen :-)
Ik wil namelijk graag een tamme albino hebben en de pop die ik nu heb is niet echt tam helaas :-(

Groetjes, Paul