7 augustus 2025, 00:49:30

valkjes uit 'het zuiden'

Gestart door Roma, 30 april 2006, 11:09:04

« vorige - volgende »

Mariska

Citaat van: aad op  4 mei 2006, 17:55:44
Limburgers en Almeredianen ;D ;D ;D
Vreemd volk hier tussen de Valkjes :P :P

Ik ben een halve limburger en almerediaan ;D
Zeker vreemd ;)

Hoi Roma,

Ik vind het knap werk hoor dat geknutsel van jullie :D
Goedkoop en toch lekker ruim.
Hebben jullie slim bedacht.

Lieve foto van de valkjesfamilie op de grond :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roma

Na al het geknutsel van de laatste dagen vandaag weer lekker van mijn valkjes kunnen genieten.Ukkie groeit goed en Snowwhite vind haar nieuwe verblijf schitterend,wat leuk is is dat ze bij een papegaai gezeten heeft en die hebben we qua geluid nu in de woonkamer. ;D
Maar het begint alweer te kriebelen.............dat virus toch ....ik ben weer op zoek naar een mannetje voor haar.Een witmasker split fallow of een fallow split witmasker.
Maar of ik de 2de keer zo'n geluk heb. Wie weet. ;)

Roma

Nou,bijna
hoe stom kan het lopen gisteren bij ikea gaan ontbijten en ik kom in gesprek met iemand over de valkjes nou stuur me het ringnr door zal kijken wat ik kan doen voor je.
nou ik had zo iets van dat word niets,maar goed alles opgestuurd maar toch al zelf op zoek naar een man voor snowwhite.
en wat denken jullie vanmiddag telefoon via via de kweker achterhaald en......a.s vrijdag krijgt snowwhite haar partner,het is wel een witkop split cinamon maar goed ook heel mooi toch ::)
ik ben benieuwd hoe ze het zal vinden.
ik noem dit écht beginners geluk.
Roma

Mariska

Hoi Roma,

Ik heb je vraag beantwoord bij Mutaties ;)
Jij heb zeker beginnersgeluk :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roma

Mariska, dank je ;)
liefs v Roma

Mara

Dat is goed nieuws Roma! Zul je foto's plaatsen?

Groetjes

Mara

Roma

Zogauw als hij er is Mara ;)
gr v Roma

Roma

7 mei 2006, 17:20:28 #37 Last Edit: 21 januari 2007, 15:53:17 by Roma
 Ukkie ze is nu 22 dgn oud en zo te zien een meisje. Dus kunnen we op zoek naar een naam
Ze vind het schitterend om met de anderen mee te doen en kijkt vol bewondering als die vliegen. Het leuke is dan dat ze haar vleugeltjes beweegt alsof ze wil zeggen ...ik ook.
Ze red zich al goed en heeft veel noten op de zang als ik even bij haar vandaan ga dan zie je dat kleine koppie kijken van.......waar is ze nu.
En met haar kleine pootjes waggelt ze achter me aan.

Mariska

Hoi Roma,

Hoe zie je dat het een meisje is?

Liefs
Maris!!

Roma

Hoi,Mariska aan de staart.
de man heeft hem normaal egaal kleur en ukkie heeft hem net als mamma.Ze heeft duidelijk het visgraat motief al onder het staartje.
Ik hoop dat ik me niet vergis. ;D
Want ukkie heeft net haar nieuwe naam gekregen......Kiki
groetjes v Roma :)

Mariska

Hoi Roma,

Oooh, okè ;D
Was even benieuwd ;)

Ik hoop ook dat je je niet vergist.

Liefs
Maris!!

Mara

Citaat van: Roma op  7 mei 2006, 18:20:38
Hoi,Mariska aan de staart.
de man heeft hem normaal egaal kleur en ukkie heeft hem net als mamma.Ze heeft duidelijk het visgraat motief al onder het staartje.
Ik hoop dat ik me niet vergis. ;D
Want ukkie heeft net haar nieuwe naam gekregen......Kiki
groetjes v Roma :)

En mocht jij je dan toch vergist hebben, dan maak je er toch Kiko van?  ;)

Roma

Twee zielen één gedachte Mara ;) ;D
gr v Roma

hippysuus

Ik vind Ukkie-Kiki erg lief  ;D

Roma

Dank je , ze is ook zo 'knuffelig' gelukkig kan ik veel tijd aan haar besteden. maar ik moet nu wel goed opletten. vorige week nog zat ze lekker stil bij me maar nu gaat ze echt als ze bij me zit schravelen. En vanmiddag deed ze haar vleugeltjes open. Ik blijf onder de indruk van onze kleine Kiki. ;)
Ik heb hier zó lang op moeten wachten .
groetjes v Roma