5 mei 2025, 23:08:47

bomen, boomstammen in voliere

Gestart door vickie, 29 april 2006, 10:00:09

« vorige - volgende »

vickie

29 april 2006, 10:00:09 Last Edit: 29 april 2006, 12:08:17 by vickie
Hey, ik heb een vraagje. Volgende week wordt er begonnen aan de bouw van de voliere en ik wil hier graag een kleine boomstam of boompje inzetten. Weten jullie waar ik dit kan vinden? Eigenlijk gebruik ik het liefst een boomstam, maar ik moet er dan wel eerst een vinden natuurlijk.  ;D
PS: de voliere wordt 1m80 lang, 1m80 diep, 2m hoog
Ik heb 8 valkjes nu, waarvan al 2 koppeltjes.

Riny

Hoy Vicky
Je zou het kunnen vragen in het bos ,als ze bezig zijn met de kap van bomen.
Zo zijn wij er ook aan gekomen.
Groetjes Riny :D

vickie

Bedankt Riny, dat ga ik eens proberen.  ;)

Inger m

Hoi,
Neem eens contact op met de plaatselijke plantsoenendienst. Dit valt vaak onder de gemeente. Zij hebben vaak een depot waar ze boomstammen ed. (tijdelijk) opslaan. Je kunt hen eens vragen, vaak kun je het vrij makkelijk krijgen (ik woon namelijk niet in het bos).

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

marga

hoi
wij hebben een stam van een berk erin dat vinden ze het einde
groetjes marga

ziralioness

Vicky, ik weet niet waar je woont, maar ik weet in Groningen nog een flinke berkenstam te liggen....

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

saskia_w

3 mei 2006, 11:18:01 #6 Last Edit: 3 mei 2006, 11:20:47 by saskia_w
waar dan ? ik woon ook in groningen en krijg een voiere dus als ie over is en Vicky hem niet wil natuurlijk

groetjes saskia

Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.
Stay close to my heart.
I will carry on your name.
I will finish...

vickie

Hey spijtig genoeg is Groningen wat te ver voor mij.  :-\ Maar ik vind wel een boomstam denk ik  :) Zal alleen wat zoeken worden

ziralioness

Ik weet direct achter het Martiniziekenhuis Ketwich Verschuurlaan een groot veld. Hier staan een paar schuren op. Vlakbij die schuren, en hier en daar in het veld, liggen verschillende soorten stammen, waaronder dus een enorme berkenstam. Misschien kun je die mooi verzagen of ligt er zelfs een stam tussen waar iemand interesse in heeft?

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...