6 mei 2025, 09:27:56

Sisi thuis bij de familie Rietdijk

Gestart door PEET, 22 april 2006, 17:05:50

« vorige - volgende »

PEET

22 april 2006, 17:05:50 Last Edit: 22 april 2006, 21:10:29 by Gerda
hier begint het dagboek ;D

PEET

hier mag je reageren voor sisi :censuur

bobbie

Hoi hoi,

Wat gaaf dat je een  dagboek bent begonnen.

Hoe is het nu met Sisi?

Groetjes, Nel :)

PEET

;)Hoi Nel

Sisi voelt zich volgens ons goed thuis!
Hij is helemaal niet bang voor Brad en andersom ook niet,vanochtend zaten ze allebei bij mij op schoot van trosgierst te eten :)
Het werd een lekker rommeltje even later de stofzuiger gepakt dat was echt wel nodig!!!!
Ik hoef nou niet zoveel meer te stofzuigen sinds Aicko weg is die was flink in de rui,ik bleef gaan met de stofdoek :'(
Sisi zal dat over een tijdje ook wel hebben maar nu nog lekker niet.
Weet je wat ze heel lekker vond de zonnebloempitjes die waren allemaal opengemaakt daar was hij zo lang mee bezig geweest toen hij hiernet was.
Nou Nel geniet vandaag maar van het kekkere weer dat gaan wij nu ook doen groetjes van ons// ;D

Bianca en marco

Hoi Peet,

Leuk dat je een eigen dagboek begonnen bent!!
Ik ga je zeker volgen :D
Gaat alles goed met de beestenboel daar?
Volgens mij een gezellige drukte ;)

Groetjes Bianca

PEET

hallo valken vriendjes

SiSi is een lekker vraatzuchtig vogeltje ,wil ook graag uit zijn kooi !
Vandaag heeft ze op het ruggetje van Brad gereden .
Brad vond de nageltjes best eng maar dat gaan we gewoon wennen door het vaker te doen>
Sisi denkt elke keer nog even te gaan vliegen maar met twee halve vleugeltjes gaat het niet lukken!! Komt wel

Gr damien

bobbie

Hoi Damien,

Kijk je uit dat Brad niet hap-slik doet met Sisi? :o ;)

En de lange vleugelpennen zitten er weer met 6 weken aan.
Dat komt doordat hij op een nacht geschrokken is. Toen lagen 's morgens alle lange vleugelpennen op de bodem van de kooi :'( :-\. Als je goed kijkt zie je het eerste stukje van de lange veren er al weer aankomen. Toen je moeder Sisi bij me kwam halen zag ik net een heel klein stukje veer weer tevoorschijn komen.

Geef Sisi maar een knuffeltje van me.

groetjes, Nel :)

Bianca en marco

Hoi Sisi,

Hier ff een berichtje van je grote broer Smokey!
Hoe is het met je?
Heb je het een beetje naar je zin bij de familie riedijk?
Zorgen ze goed voor je?
Met mij gaat alles goed. Ik wordt goed verzorgd en mag regelmatig even los vliegen. Het liefst zit ik dan op de schouder van Marco.
Ik zit sinds gisteren ook in de kooi bij een andere valk die heet Baco. Ik probeer steeds met het te spelen en te knuffelen, maar hij rent steeds voor mij weg.
Dat vind ik wel een beetje jammer.
Hoe is het met je veren? Zijn ze al weer aangegroeid?

Tot snel!

Groetjes Smokey, Baco en hun baasjes Marco en Bianca

Rianne

Hoi,

hoe gaat het met Sisi? Hebben jullie ook al foto's van hem/haar? :)

PEET

PEET

Sorry sisi sprong op enter

Maar hij vind het leuk hier we gaan naar slagharen morgen en iemand/kennis past op sisi brad gaat mee want
er was geen opas
sisi gaat daar naar kennis want we denken dat die 5 dagen weg van huis te blijven

maar sisi wilt zijn vriendjes/vriendinetjes graag weer zien denk ik
maar de groeten  van sisi

een de familie rietdijk

PEET

Hoi Nel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HIer is Dam+iën  +Pet+ra

We gaan morgen naar Slagharen zoals je hebt kunnen lezen in ons vorige berichtje!
Sisi gaat uit logeren bij een kennis van het park die ook erg gek o+p haar is ,ik denk dat het +toch een vrouwtje is! :D
TEUN GAAT HAAR ERG MISSEN sIsI Zit DE gehele dag op zijn schouder en in zijn haar.
Zodra Teun de kamer in loopt vliegt ze vanuit de kooi meteen op zijn schouder en loopt ook van af de grond via zijn voeten ,broek naar boven> ;D
IK zou bijna jalours worden
Ze drinkt ook samen uit BRAD ZIJN drinkbakje ,als hij een kluifje eet. eet SiSi de kruimels op..... ;)het zijn de grootste vrienden van elkaar ,die gaaan elkaar ook missen!!Bianca mis je ons al, mijn comp> gesprek was uitstekend toch fijn om te weten dat je gewaardeerd wordt ;)
Doe Smokey de hartelijke groeten van SiSi DOEI  DOEI

bobbie

4 juni 2006, 21:33:29 #12 Last Edit: 27 mei 2007, 09:59:23 by Marianne
Hoi Petra,

Leuk dat het zo goed gaat allemaal. Sisi heeft duidelijk haar draai gevonden.

Geniet maar lekker van haar.

Geef ze maar een knuffeltje van me.

Groetjes, Nel :)

Dagboek is gesloten.
Er is een jaar niet meer in geschreven.
Wil je hem weer open hebben, neem dan contact op.

Groetjes Marianne.