9 mei 2025, 13:38:05

foto bij profiel???

Gestart door valkparkiet_ce, 22 april 2006, 09:21:45

« vorige - volgende »

valkparkiet_ce

het is misschien een beetje een rare vraag.
Maar hoe zet je een foto van je eigen valkparkiet bij je profiel???

vickie

Hey, stuur eens een berichtje naar een van de moderators, zij zullen het je uitleggen. Groetjes, vickie :)
Ik heb 8 valkjes nu, waarvan al 2 koppeltjes.

valkparkiet_ce

en hoe zet ge een foto bij een tekst ???
(ik weet niet hoe je naar een moderator een bericht moet sturen ???)
:) :-[ :P

Ivy

Hoi!
Hier staat beschreven hoe je een avatar en handtekening kan plaatsen:

Avatar is de kleine foto links, onder je forumnaam (als je een bericht plaatst), handtekening zie je altijd onder jouw bericht.

Hiervoor moet je in jouw profiel zijn.
Onder 'Profiel wijzigen' staan vijf opties. Kies 'Forum Profiel Informatie'.
Kies: 'Ik heb mijn eigen foto/afbeelding' en plaats de link naar de foto die je als avatar wil hebben. Als je een foto upgeload heeft, kan je de gekopieerde link hiernaartoe plakken. Verwijder wel [ img ] van beide kanten van de link.

Hier staat beschreven hoe je een foto kan uploaden en in je bericht plaatsen:

FOTO UPLOADEN
Als jouw foto niet groter is dan 60kB dan kan je hem uploaden. Dit doe je met behulp van knopje upload bovenaan de valkparkiet.com.

Dit werkt alleen als je ingelogd ben.
Nadat je op het knopje hebt gedrukt, krijg je een scherm met een leeg venstertje. Rechts hiervan staat 'bladeren'.

Als je daarop drukt, kan je de foto kiezen die je wil uploaden (met dubbelklik). Staat hij in het venstertje, dan kan je op de lange knop drukken: 'Verstuur het plaatje naar valkparkiet.com'.
Nu is je foto upgeload en krijg je het volgende schermpje.

Daar staat in een venstertje weer: [ img ] de naam van je foto [ /img ] (zonder spaties). Dit is de link naar je foto.
Allerhandigst is om deze link te kopiƫren - druk op de knop eronder, dan wordt de tekst zwart. Met Ctrl+C kan je de link kopiƫren en met Ctrl+V kan je die plakken in jouw bericht.
Dan zie je in het bericht dit:
[ img ]...forumupload/de naam van je foto.jpg[ /img ]

Klaar! Als je dan je bericht verzendt, dan staat de foto er in.

Als je een bericht wil sturen naar een moderator (of iemand anders) dan kan je boven de menu zien:
Hoi, Valkparkiet_ce, je hebt ... persoonlijke berichten. Als je hierop klikt, kom je naar - je berichten. Daar kan je op niew bericht klikken, je bericht intypen en verzenden.
Je kan het ook op een andere manier doen. Als je een bepaalde moderator (of een lid) een bericht wil sturen, kan je op zijn naam klikken. Zo kom je in zijn/haar profiel. Onderaan heb je optie: Stuur dit lid een prive boodschap. Zo is de naam van het lid al ingevuld en hoef je alleen een bericht schrijven en verzenden.

Ik hoop dat het nu allemaal duidelijk is, als niet, dan laat nog weten!
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Ivy

Ik heb hier een topic met ook andere uitleg.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?topic=16188.msg258777#msg258777

Vers van de pers!
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie