5 mei 2025, 20:25:12

Valkjes erg stil

Gestart door Kolkkie, 20 juni 2003, 03:20:59

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hallo allemaal,

Gisterochtend is Witje, mijn grasparkietje van 14, overleden. Nu waren Coco en Einstein gister bijna de hele ochtend hyper, en onrustig. Nu zijn ze erg stil vind ik. Zullen ze haar toch op een of andere manier missen? Zo ja, wanneer zullen ze weer een beetje gaan fluiten?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

sabrina

Hoi Mariska,

Wat zielig voor je parkietje. 14 jaar, dat is echt een hele leeftijd zeg. En Coco en Einstein missen Witje zeker, ze voelen dat er iets 'bijzonders' is gebeurd. Toen mijn vogel stierf was zelfs de cavia heel anders in zijn gedrag, en laatst bij m'n zusje merkte ik het ook. Haar parkietje ging dood en z'n maatje was helemaal ontdaan. Bij hem duurde het ongeveer drie dagen voordat hij weer normaal floot, al is hij wel wat rustiger geworden. Coco en Einstein zullen ook wel snel weer normaal worden. maar dieren voelen dit soort gebeurtenissen verbazend goed aan.

Groetjes,
Sabrina

Paul

Hoi Mariska,
Zijn je valkjes alweer wat minder stil geworden?
Meestal is het ook maar even dat ze zo doen want er is natuurlijk best wat verandert nu in hun omgeving :-(
En ben je zelf ook weer een beetje over het ergste heen?

Groetjes, paul

Kolkkie

Hoi Paul en natuurlijk de rest ;),

Einstein 'fluit' er nu wat meer op los, meer als toen Witje er nog was. Ik vind alleen Coco nog wat stilletjes. Die liep 's ochtends altijd door de kooi te ijsberen en te fluiten, maar die heb ik nu al die tijd niet meer gehoord. Hij fluit wel als hij bij mij is. Dat komt denk ik wel weer.
Met mij gaat het ook weer beter hoor. Je mist toch het gekwetter van haar, maar daar moet ik denk ik nog ff aan wennen.
Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Tara

Ah Mariska,

wat jammer nou, maar ze heeft in ieder geval zo oud geworden als ik, en da's wel erg oud hoor ::). Ze had het vast werkelijk naar haar zin dat ze zo lang bleef leven. Het kan zijn dat je valkjes wat stil waren doordat de grasparkiet plots weg is. Het zal wel snel beter worden.

Veel sterkte met het verlies van Witje, ik vind het erg jammer want ze leek me echt leuk :(.

Groetjes, Tara

demi

hoi kolkkie

heel veel sterkte meissie met het verlies van witje!!
zou zeker een heel gemis zijn!!

diana w