Kaila is stervende :-( waaaarom toch

Gestart door Tara, 19 juni 2003, 20:33:33

« vorige - volgende »

Shirley

Hoi Tara,

Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat. ;D
Deze kant gaat het iets minde. Met Karel mijn valk is alles goed, maar met princess mijn andere vogel (overigens geen valk) is het minder goed gegaan vandaag. 's morgens lag ze met haar bekje tegen de bodem van de kooi aan en kon niet meer op haar poten staan, daarna is ze gestorven. Heeft wel geen betrekking op de valken site, maar wilde het toch ff kwijt, want ben behoorlijk verdrietig ervan. :'(

demi

Shirley

Tara

Ow Shirley,

wat jammer nou zeg, ik weet wel dat het geen valkparkiet is, maar het is een vogel en vaak doet het evenveel verdriet als een valkparkiet, elke vogel heeft evenveel waarden. Ik vind het superjammer voor Princess, welke vogel was het dan wel? Een Princess Of Wales parkiet misschien?

Veel beterschap :(

Shirley

Hoi Tara,

Het was een Could Amadine. Ben nu aan het kijken hoe oud deze kunnen worden, maar heb het tot nu toe niet kunnen vinden.

Tara

Hoi Shirley,

bedoel je niet de Gould Amadine of Gouldsamadine?

Could Amadines bestaan niet ;)

Tja, ik weet ook niet hoe lang deze beestjes leven, ik schat zo'n 10 jaar ongeveer als ik ze zo zie.

Groetjes, Tara

Shirley

Hé Tara,

Whahaha ja inderdaad een Gould Amadine.
10 jaar, zou je denken? Hmm, volgens mij was deze pas twee, althans ik had haar twee jaar ik weet niet hoe oud zij was toen ik haar uit de dierenzaak meenam. Er zijn er nu al twee dood. Heb er nog drie over + karel. Deze doen het gelukkig allemaal goed. Misschien dat die twee van het begin af aan al zwakker zijn geweest, zou kunnen hè.

Hoe gaat het met de kleintjes? Alles ok?

Groetjes,
Shirley

Valerkiet

vaal sterkte met je gestorven vogel shirley :'(

Ellen

Hallo Shirley,

Gecondoleerd met Princess. Valt allemaal niet mee als
een van je vogeltjes is dood gegaan.
Sterkte gewenst..............
Gr. Ellen.

anika_en_spirit

hoi shirley,

wat zonde van je vogeltjes.
heel veel sterkte ermee.

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Tara

Hoi allemaal!

Alles gaat heel goed met de kleintjes :).

Het is inderdaad jammer van je Gould Amadine :( Tja ... :( Nogmaals veel sterkte ..... De jonkies maken het erg goed hoor :). Super zelfs, de jonkies zijn allemaal erg leuk :).

Het jong dat wat zwakjes was is weer helemaal fit :)

anika en koerva

hoi tara,

wat fijn zeg, dat het goed gaat met je kleintjes.  ;D
ook dat het kleintje dat zwakjes was nu weer helemaal in orde is.

groetjes anika

yentl

Hoi Tara,
het is erg leuk te lezen dat het goed gaat met je kleintjes.
En dat het er al weeral zoveel zullen zijn!

En ik vind het voor Shirley ook erg te horen wat er met haar vogels is gebeurt.

groetjes Yent'l

Shirley

Hoi Tara,

Super om te horen! ;D

Groetjes,

Shirley

Tara

::) Het 5de jonkie is er ook al weer hoor allemaal ;) ;D. Het is geen lutino, ok, nu nog 3 eitjes, in 2 zitten er al barstjes en voel ik ze kloppen ::) super hoor!!