Kaila is stervende :-( waaaarom toch

Gestart door Tara, 19 juni 2003, 20:33:33

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Stijn,

neeh, er bestaat een man, namelijk Paul, die net zo is, en ik weet zeker dat het er nog meer zijn hoor :-))

En ja da's wat moedergevoel, ja :).

anika_en_spirit

hoi tara,

ik ben blij om te horen dat het geen virus was.
je zult nu wel gerust zijn hè
ook nog gefeliciteerd met je kleintje ;D ;D

groetjes anika
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Tara

Bedankt Anika, zeg al maar gerust kleintjes hoor, morgen zijn het er al zeker 3 ;D

anika_en_spirit

hoi tara,

bij deze dan gefeliciteerd met je kleintjeS  ;D ;D

groetjes anika
Liefs, Anika

Tara

Ok, super ;D

Het is wel ietsiepietsie raar, ze piepen niet :-/ maar goed, als ze druk bezig zijn met pekken van het schaaltje, hebben ze niet veel tijd om nog te piepen hé :-/ ::).

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Tara,
Heel gaaf dat je weer kleintjes hebt nu :-)
En ze maken niet de hele tijd piepgeluiden hoor dus er hoeft niks aan de hand te zijn als ze een tijdje even stil zijn.
Van de hele dag piepen zouden ze denk ik wel uitgeput raken.
Zelfs een jong in het ei zal wel slaap nodig hebben lijkt me zo.
Veel plezier met je nieuwe jongen :-)

Groetjes, Paul

Tara

Er is al 1 nieuw jong geboren, en het is een lutino, mijn moeder zei dat Plukkie herboren is ::). Nou, ik ben er zeer gehecht aan, hopelijk blijft Laiko hem wel voeren omdat ze wat speciaal is met rode oogjes, mijn besluit staat vast, deze houd ik zeker :). Hij is vanmorgen uit het eitje gekomen bij Laiko en Moko, wat een geluk dat het een eitje is dat ik heb weggenomen, anders zou ze denk ik zijn bedorven :-/

demi

gefeli tara!!
en heb je al een naam voor de baby?
veel geluk.

diana w

Tara

Jaah ofwel zal ie weer Plukkie heten ofwel Bungo (Boeng go) Ik twijfel nog, wat denken jullie? Hij wordt gelukkig goed gevoerd hoor :)

Stijn dc

hello  :D

ik vind bungo een betere naam, omdat je anders te veel aan plukkie zal blijven denken :-/ :-/

ik zou die lutino niet met de hand opfokken want anders sterft hij mss weer en dat wil je toch geen twee keer meemaken!!

SDC :D

Tara

Hoi,

ik ga het helemaal anders doen, eerst deed ik alleen opfokvoer, en het lijkt mij het beste ander opfokvoer te kopen en met eivoer te mengen die ik zelf zal maken voor de kleine. Ik denk niet dat ik dan meer aan Plukkie zal denken, ik denk zelfs dat ik me er beter zou bij voelen.

Groetjes, Tara

Marianne

Hoi Tara,

Dan heb je dus al een beetje je keus voor de naam bepaald.
Je verteld dat je je er alleen beter bij zult voelen als je hem weer Plukkie als naam geeft, dan moet je dat doen.
Wel verwarrend straks misschien met het lezen van het forum maar dat went vanzelf weer.
Succes met de naam, Bungo is ook heel apart hoor.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Tara

Ik noem iemand anders wel Bungo :). Maar een probleempje, het ene jonkie is echt zo slap en rustig :(, soms dacht ik echt dat het dood lag, hopelijk is het wat van de warmte .....

Groetjes, Tara

anika_en_spirit

hoi tara,

gefeliciteerd met je ehhh.... zoveelste kleintje.
leuk dat er weer een lutino bij zit, kun je je daar weer op storen.  ;D

groetjes anika.
Liefs, Anika

Tara

Hoi Anika en de rest, het derde kleintje is een kwartier tot een halfuur geleden uitgekomen :). Dit is geen lutino, ik hoef er maar 1tje hoor :). Het ander kleintje is weer aan de beterschap, het was wat van de warmte denk ik, ze stonden vandaag buiten en het was al zo warm en dan nog in dat hete blok onder die hete pluimen bah ik zou stikken ::).

Groetjes, Tara :)